Нищо лично против теб и експертизата ти, но не мисля, че като работещ в предприятието би могъл да изкажеш независимо мнение възможна ли е такава преработка на Т6 към нископодови при втора врата или не е. Дори и да можеше най-вероятно нямаше да обясняваш в някакъв си форум, вероятно и аз бих постъпил така. Има една реторическа манипулация, нарича се аргумент към авторитета, но както вече споменах за мен ти не си независим такъв и имам причина да се съмнявам в мнението ти, а и както казах може би ако бях на твое място нямаше да се обяснявам по форуми на знайни и незнайни лаици, част от които не заслужават да им се разкрива никаква информация, защото винаги тълкуват всичко превратно и търсят да лепнят етикет на някого колко е „лош“, затова и не мога да разбера защо ми отговаряш при положение, че мнението ми беше неперсонифицирано. Пак казвам, нищо лично, но все пак живеем в демократично общество и трябва да има свобода на мненията.
Както ти, така и аз имам право на спонтанна реакция ... Не съм аз човекът, който е правил техническото задание. Колегата е дългогодишен и много добър инженер и много добре знае какво прави - за това реагирах спонтанно. А, ти имаш пълното право да се съмняваш в мен.
Такава преработка е напълно възможна. Няма никаква тайна. Няма магия. Из мрежата има снимки на такива трамваи.
Разглобяват цялата мотриса, до рама на коша, Преработват надлъжните греди на рамата и започват да монтират новите елементи. Правят ревизия и ремонт на талигите и пускат коша върху тях. Качват на камиона и ни я пращат в София ... Това е.
Незнам какво искаш да ти обяснявам. Как се пресмятат греди, как се прави динамично пресмятане на мотрисата, как се изчислява неоходимата мощност ...? За това се учи 6 години.