Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - я л т а

Pages: [1] 2 3 ... 315
1
Трудно е да разбереш човек що за стока е, обаче когато сам се покаже що за стока е, тогава е лесно да го разчетеш, и вече знаеш че срещу теб стои п*****к.

2
Разбира се, че е нискоквалифициран. 99% от населението са правоспособни водачи на МПС. Това, че някои от тях са ходили на допълнителни курсове за правото да карат по-тежки возила по принципно същя начин не ги прави висококвалифицирани. Категорията се дава за вредни и натоварващи фактори от работната среда, а не за висока квалификация. Абсурдно е шофьор на автобус или машинист да е наравно по категория с подземен миньор.
А само това, че има толкова много хора, които са в състояние да работят по 50-80 и повече часове допълнително всеки месец тази работа, при това много от тях в пенсионна възраст, е достатъчно да подкопае всякакви претенции по отношение на категорията. Или и вие като много от машинистите се имате за незаслужено непризнати за равни на пилотите от търговската авиация?

Това си е лично твое мнение почиващо на собствените ти фантазии. А за миньори няма да разтягаш лакърдии, защото тъстът ми беше миньор в антрацитни мини гара Томпсъм 10 години. Натискаше две копчета десет години за изкарване на въглищата от забоя. Ама ти си чул нещо и драскаш защото кой тук може да знае нещо за миньори. Пенсионира се първа категория през 1987 год., почина на 85 години. Та толкова за миньорите. Имах и двама колеги работили в Мадан и Рудозем, придобили там по един апартамент, и дойдоха в Дружба да изкарат още малко стаж за пенсиониране и навършване на възраст, и двамата бяха софиянци подписали се да не ходят в казарма, а да работят миньори. А ти може би и пилот си бил............. Защо машинистите учеха във висше училище ? И техния труд е нискоквалифициран, ама с висше, полувисше каквото вече няма.
Въобще ти от всичко разбираш, най вече от празнословно заяждане без смисъл.

3
Тя цялата Държава е стадо, но това е друг въпрос. И да, имаме представителна извадка в профсъюзите.
А че ти не си член на профсъюз това си е твое желание. Но просто може би не знаеш какви преимущества има когато си член на профсъюз.
На помисли защо стадото е втора категория труд, беше и първа категория труд до 2000 година. Или като други невежи мислиш че е нискоквалифициран труд.

4
Както и да е. Факт е че първият ми пост е изтрит. И не виждам смисъл да редактирам пост от преди 10 години. А достъп до моя компютър имам само аз, и не съм и хакван, защото Касперски не спи.
Благодаря все пак за отговорите.

5
Ами помислете тогава дали стачкувате на правилното място? Дали не трябва да стачкувате пред кабинета на директора?

Ние работим, профсъюзите организират стачката, а ние сме техни членове, както и ти предполагам. А директора за успешната му корупционна дейност го издигнаха- Стилиян Манолов, и разгониха цялата му пасмина- и тях ги издигнаха в постове в Земляне. Все бивши от "Юнион Ивкони" които разгониха много шофьори уж борейки корупцията, за да осигурят работни места на техните си бивши шофьори от Ивкони, назначени и осигурявани в Ивкони на 320 лева щат, ама взимали заплати от по 2500 лева, и това преди 2015 година. А  всъщност създадоха нова корупционна схема  на по високо ниво.- Eто и още : https://www.facebook.com/reel/1157156502740193
За Дружба става въпрос.

6
Това не е първия ми пост в темата "Политика". В първия ми пост писах че мисля че е нужна тази тема, и нищо повече.
Отделно не мога да повярвам да съм качил линк с означения
ru.................

7
има поне 10 варианта поради които да ти отрежат бонуса, и то по независещи от шофьор проблеми, което си е живо ограбване на труда на шофьорите.
... като например?

Неизпълнение на заложения план- поради повреда на автобус, независимо по чия вина.
Неспазване на разписание- независимо че не зависи от шофьора.
Мръсен салон на автобуса- след жалба от пътник.
Липса на униформа, вратовръзка.
И още каквото друго се сети началник отдел "Есплоатация", за да те цака.

8
Що за глупост?! Двойната надница на празници няма нищо общо с причината да се работи на празник. Що за мазохисти работят в тази система и търпят такива подигравки?

Това беше от гледната точка на директор Стилиян Манолов. И почти никой не го изтърпяваше, просто колеги си взимаха болнични, и въпроса приключваше.
А номера с бонусите няма да мине, защото има поне 10 варианта поради които да ти отрежат бонуса, и то по независещи от шофьор проблеми, което си е живо ограбване на труда на шофьорите.

9
Имаше тема за Фандъкова,  в която има по-стари постинги от първия твой в Политика. Причината за сливането е ясна, темата за Фандъкова беше политизирана, а и тя не е действащ кмет вече. При сливането като първи е излязъл най-старият постинг. Ако толкова държиш да е твой, намери си твой постинг с по-ранна дата от 18.02.2011, промени го, докладвай го на модератор и ще го направя водач на темата.

Не е въпроса да държа темата да е моя. Постът ми с откриването на темата и обяснение защо създавам темата е изтрит без следа. Въпросът е за честност при модериране във форума, обратното  изкривява дадена информация. Като например че 3 месеца няма кой да отговори на въпроса ми. Има тук една подкрепяща се клика, която си трие което не и харесва и подкрепя модератор с най различни боклучави мнения. Цитирал съм бил жълти сайтове и тям подобни. А някой да ми посочи списък със жълти сайтове ? Те и по национални телевизии говорят лъжи понякога, а последствия няма. И никой не може да обори на 100 % мое мнение, обаче оплюване яко. А 15 години плюването във форума не е спряло, от хора обичащи градски транспорт. Изпозуват си форума като кошче за душевни отпадъци.
А че някои модератори са си като диктатори, това не го коментирам.

10
Едно от предложенията ми е хората, които правят наряда да бъдат съкратени, а не да им се повишава заплатата! Софтуерът е способен да нареди наряда за няколко секунди

Хубаво, но когато щата за шофьори не е запълнен на 100 % никакъв софтуер не може да направи наряд. Прави се в движение, с постоянни промени. Още през 2015 год. в Дружба изпробваха този модел, въпреки предупрежденията на програмисти, и нищо не стана. Целта пак беше икономия за гаража, защото наряда се правеше за една седмица, и по този начин когато ти се падне да работиш по празници не се заплаща двойна надница, защото било по наряд да си на работа. Даже през 2017 г. аз съм на море, а в събота ми се обаждат да ме питат дали ще дойда на работа втора смяна. Нарядчиците не са проблем, в Дружба 20 години бяха две жени, едната почина и остана само една, а началничката автоколона постоянно и се бъркаше и оплиташе нещата. По принцип на една автоколона има по две нарядчички, което не мисля че е проблем.

11

"Основната заплата на водачите е 2015 лева. 4000 лева става с 80 часа извънреден труд", обясни Георги Панайотов от КТ "Подкрепа"
Докога ще продължи недоволството, което остави столицата без наземен транспорт? Ще отстъпят ли синдикатите и ще прекратят ли протеста? Коментар на темата в студиото на „Здравей, България” направиха председателят на КТ "Подкрепа" в Столичния електротранспорт Георги Панайотов и  председателят на Федерацията на транспортните синдикати към КНСБ Александър Шопов.
Представителите на синдикатите поднесоха своите извинения към всички софиянци за причиненото неудобство, но подчертаха, че протестът е „висша форма на демокрация”. Шопов обясни, че многократно са предупреждавали по време на срещи Столичната община, че ще се стигне до подобно развитие на ситуацията заради натрупаното напрежение сред служителите на градския транспорт.
Трети ден без наземен транспорт в София, метрото продължава работа
„Надяваме се още преди обяд да има среща със Столичната община. Няма да чакаме понеделник. От снощи провеждаме разговори и се опиваме да уредим среща. Понеделник е  прекалено късно”, категоричен беше синдикалистът от КНСБ. И допълни, че ако срещата с представители на Столичната община е в понеделник – наземен градски транспорт дотогава няма да има.
Панайотов обясни, че основната заплата на ватманите, тролейбусните шофьори и на водачите на електробуси е 2105 лева. Той подчерта, че сумите, с които се спекулира в обществото - от порядъка на над 4000 лева в някои случаи, се получават след положен извънреден труд от 80 часа и дълъг "клас прослужено време".
Синдикалистите посочиха, че извънредният труд е много в столичния градски транспорт. "Над 40% от персонала е в предпенсионна възраст. Нормално е хората да имат по 25-30-35 години трудов стаж", обясни Шопов.

Целия разговор гледайте във видеото.

Редактор: Станимира Шикова


https://nova.bg/news/view/2025/05/16/497767/%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%8A%D1%80-%D1%88%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2-%D0%BA%D0%BD%D1%81%D0%B1-%D0%B0%D0%BA%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B0-%D1%81%D1%80%D0%B5%D1%89%D0%B0-%D1%81-%D0%BA%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D0%B7%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82-%D0%B2-%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B0-%D0%B4%D0%B0-%D0%B8%D0%BC%D0%B0/?fbclid=IwY2xjawKUKv5leHRuA2FlbQIxMQBicmlkETFkZzFvb2ZUaFBaQnhkdzNYAR6HWe9C6h88hvwU6YhD1ZgKVyxtp3lOcVLE4nC5u0RqvVEdYUteVkctUowfig_aem_5vIcO6hIu5ciS16R3bDo2g

12
Ти защо коментираш стотици професии, които не си работил?

А може би ти си ми биограф, та знаеш какво съм, или не съм работил. Според изчисленият ми от НОИ трудов стаж е 53 г., 11 месеца и 9 дни. Това си е академията на живота. Срам ли те е от професията ти та не смееш да си я кажеш ? Обаче бръмчиш.

13
Трябва да ви е ясно че в България никой не работи повече от шофьорите, и ватманите в градския транспорт и шивачките.
Пълни глупости!

P.S.: Само човек, който не вижда по-далеч от носа си, може да твърди, че неговата професия е с най-голямо натоварване.

Като не си го работил, няма и да го коментираш. Написал си тъпизъм. Кажи какво работиш аз пък да го прокоментирам. Дали работиш с главата, и с краката, и с ръцете, и с кръста, на топло или горещо, или на студено ?
Така отстрани е лесно, защото чуждото яйце е гъше.

14
Трябва да ви е ясно че в България никой не работи повече от шофьорите, и ватманите в градския транспорт и шивачките. Като седнат и 8/9 часа нон стоп работят-непрекъснато. Няма други такива професии толкова натоварени. Така че всяко сравнение с професори и не знам си какви още професии е безпредметно. А за условията на работата не говорим- там положението е отчайващо.
 Така че всякакви теми за политизация на стачката са изсмукани от пръстите на някои.
А на тоя мухльо кмета, родата му хич не е цвете за мирисане, и на дядо му престъпленията още ги помнят.

15
Явно си привърженик на демагогията.

16
И да използвам темата някой да ми отговори, защо създадената от мен тема "Политика", първият ми пост го няма, и фактически друг се явява основател на темата "Политика".
И от там тръгна злоба на някой малък хор.
P.S. Хор идва от хора в единствено число.


Още чакам някой да ми отговори ? От 14.02.2025 г чакам.

17
МТК не стачкува и при концесионираните линии всичко е по мед и масло.

МТК най вероятно нямат колективен трудов договор, а е и възможни да не са е членове на профсъюзи. Което значи че ако стачкуват то ще е за тяхна сметка и отговорност.

18
Навремето нямаше нито една кола паркирана по улиците в Редута, и имаше само къщи най много на два етажа.

19
Аман от лаишки фантазии ! :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:

20
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 08.05.2025, 14:28:09 »
Я да се види помощта която получава СССР във войната срещу Хитлеристка Германия. И дали би я победил без тези помощи.............

Би ли могъл СССР да победи хитлеристите без помощта на САЩ и Великобритания? Отговорът е категорично "Не"! Без помощта на тези две държави Червената армия щеше да е зад Урал, а СССР - унищожен! Тези факти трябва да се напомнят дотогава, докато присвояващите си победата над фашизма разберат,че тя не е само тяхна!
" Америка доставила на Сталин 427 284 армейски камиона. Това били най-добрите в света, обичани от войските „Студебейкър“-и и „Додж“-ове. Освен това Съветският съюз получил от Америка 50 501 джипа „Вилис“. Това била кола, равна на която в света нямал никой. От САЩ Сталин получил цял флот, наброяващ 595 кораба,Америка изпратила на Сталин 13 303 влекача и бронетранспортьора, 35 041 армейски мотоциклета, 8089 релсополагача, 1981 локомотива, 11 155 железопътни вагона, 3 820 906 тона продоволствие. 15 010 900 чифта кожени войнишки ботуши. Списъкът е безкраен. В него откриваме 4952 изтребителя „Аерокобра“ и 2410 „Кингкобра“, а общо изтребители от пет типа — 9681.  3 700 000 автомобилни гуми, радиостанции със стотици хиляди, напълно комплектувани нефтопреработвателни заводи, радиолокатори, торпили, морски мини, палатки войскови, щабни и лазаретни, мостови кранове за машиностроителни предприятия, полеви хлебозаводи, оптика — от снайперски мерници до най-сложни уреди за управляване на артилерийския огън, полеви кухни, цимент, релси със стотици хиляди тонове, хирургически инструменти, бодлива тел с десетки хиляди тонове, електрически крушки с десетки милиони, обзавеждане за болници.
Съветският Северен флот получил само от Британия 27 бойни кораба, включително 4 подводници, освен това Британия предоставила на Сталин временно до края на бойните действия цял флот (извън американския) от 92 бойни кораба.Неизброим е списъкът на стратегическите материали  и суровини ,изпращани на СССР от САЩ и Великобритания!За съпровождане на морските кервани с помощ за СССР  се ангажирали стотици бойни кораби на Америка и Британия, хиляди самолети и десетки хиляди хора.
Понякога се забравя, че освен САЩ и Британия съюзник на Сталин е била Монголия. Този съюзник, не бързайте да се смеете, бил сравним по важност с Америка. В Монголия има безброй овце. Овчата кожа е стратегически продукт, от който се изработват кожуси. Въпросният стратегически продукт в някои ситуации през войната се ценял по-скъпо от танковете и оръдията. Неговото наличие или отсъствие водело съответно до големи победи или големи поражения. Съюзът с Монголия осигурявал на Сталин изобилие на този продукт.
Такова е положението с кожите и овцете.
Виктор Суворов

Pages: [1] 2 3 ... 315