Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - CKD

Pages: [1] 2 3 ... 342
1
Потресаващо е, че Ганчев е запазен на позицията си.

2
VarioLFR.E, VarioLFR.S, VarioLF2R.E, VarioLF2R.S, T3R.SLF, T3R.PLF са модернизации на Т3.
Само талигите са им старите. Всичко друго е ново вкл. и коша. Всичките с нископодова секция са по-дълги от оригиналните.
Няма нищо лошо да се пратят Т6 за нисък под - имаме си нужда от соло трамваи с нисък под. Ясно, че всичко по тях ще е ново, а наличните вече са доста амортизирани.

3
Сетих се да погледна за оригиналната снимка: 


4
Нищо не съм чувал. Това все пак винаги си е било своего рода Трамказан. Мъчиха се да правят нещо но май не им се получи. Дали не успяхме да ги фалираме ние също е въпрос който заслужава замисляне.
П.С. Което ме подсети че в Острава миналата година се повозих както на 39Т така и на новите им Щадлери - и двете ми се видяха еднакво безразлични пръчки, дотолкова че в един момент вече не правех разлика в какво от двете се возя.

5
Аз съм се возил на Skoda 30T и е страшно дърво. Шумен, псевдо-нископодов трамвай с ужасно разпределение на седалките. Съгласен съм, че Pesa Swing е далеч по-комфортен.
Абсолютно съм съгласен. Братиславските са тотален краш, за 14Т да не говорим. Някой ден ще се вдигна до Дрезден да видя тези алстоми, но пак казвам от гледна точка на пътник нямам абсолютно никакви забележки към 15Т. Дори и от гледна точка на ватман бих подчертал като безспорно предимство огромната кабина с автономен достъп.

6
Те и да не нагласят поръчката, пари за Алстом и Бомбардие нямаме, това е истината. Пак повтарям, че по - неудобни трамваи от Шкода няма! Не ни трябват тук.
Aз пак повтарям, че на по-хубаво от 15Т не съм се возил.

7
Eдин не чак толкова лош репортаж по казуса с центъра и велоалеите.

8
Не казвам, ...

Не мога да разбера на какво се основава оптимизма ти
Много отдавна ми е чуждо това чувство, особено що се отнася до милата родна картинка. Както и не очаквам че някои от представителите на жълтопаветния планктон ще си извадят огледалца да се погледнат колко са жалки. Но понеже четат тука лекичко ги дразня.

9
Не казвам, че съм против новата организация, но ми вади очите цялата аматьорщина на умнокрасивитета. 6 месеца в НС катастрофален лаизъм, като конституцията беше черешката на тортата. Човекът който я наруши после си я преправи. Сега ударно и в СО. После чакате бай Иван от Гниляне да спазва правила и закони. Да беше ГЕРБ - свикнали сме, ама умнокрасивите показаха и доказаха, че са абсолютно същите наглеци.

10
Добре, просто не го показват като възможност. На първо четене се сещам за Франция и Испания.

Kато гледам колко са релевантни публикациите ти изобщо не съм сигурен дали и в тия държави е така.
В Чехия през приложението можеш да си купиш билет и за закъснял влак. Да не говорим че билетът за болшинството обикновени влакове не е фиксиран за определен номер - просто трябва да го използваш до края на съответния ден. Отделно ти изписва веднага на кой коловоз ще замине (освен ако не си го купил часове по-рано), както и да си провериш населеността във влака респ. можеш да си избереш конкретно запазено място без доплащане ако ползваш апликацията, да добавиш велосипед, куче и др. Всичко през едно единствено приложение. И естествено няма нужда да ходиш за заверка на касата.

11
Повод за срещата е три часово закъснение, отговорът пускаме вагони и влакове. Или тия от статията са кретени или кореспонденцията БДЖ - МТИТС е наистина катастрофа.

12
Песа имат дори в DB. Не изглеждат да са лоши.
Песa е кaтaстрофa нaвсякъде. ЧД си скъсaхa ризите с новите ДМВ-тa. Региоджет чaкaт срaмно зaбaвенa достaвкa и се откaзaхa дa се зaнимaвaт с тия шaрлaтaни.

13
Не съм сигурен че да зариеш старите релси и да построиш отгоре всичко е точно определение за здраво и издържливо, на мен това ми прилича на мърлява работа.
Mи като се има предвид че коловозите на гарата изкараха 50 години без никакви сериозни проблеми очевадно говори, че не е нездраво и неиздръжливо. Сега какво мислиш ще нарпавят?

14
Младши експерт Адриан Билянов, началник на дежурна смяна в Първа РСПБЗН-Бургас, обясни, че огънят е тръгнал от локомотива заради прегряване на маслото. (Което, знаем, се случва, когато маслото е по-малко, от колкото трябва, т.е. е откраднато.)
Не само. Недостатъчен дебит на помпите и компрометирани бароскопи. Причина за това беше едно от неотдавнашните запалвания.

15
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 06.06.2024, 23:44:26 »
И мое!

16
Някъде през 90-те около новогодишните празници не пускаха ли трамвай 13 с маршрут от Орландовци до СТЗ или Илиенци като подсилваща линия?
За последно мисля че вървя Коледа 2001 г.

17
Преди 10 години беше нормален (по-нормален и от повечето останали). Какво му се е случило не знам ама бях доста изненадан като разбрах кой е извършителя.

18
таралясниците Шкода и Песа.
Eee и 15Т ли слагаш в тая сметка?

19
16 в последните си месеци беше с фазерни Софии (65) - може би освободените от 9-ката. Преди това имаше и дълги Софии и чат пат София-100.
Аз помня 16 сравнително недълго преди да я спрат и помня че вървяха само София-100. Георги би трябвало да каже с точност но имам чувството че имаше период, в който София-65 не излизаха. По някое време изведнъж се появиха на 3 и 12, след което изчезнаха.

20
В Лом е пълно с руснаци-саботьори. Виждал съм как носят торби с пачки на стойност поне 4000 лв.!!!

Pages: [1] 2 3 ... 342