Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - CKD

Pages: 1 ... 339 340 [341]
6801
Така си представям кръстовището на Онкологията.
Със зелено е трамвайната лния, с лилаво пътищата, със синьо трасето на метрото а с "М" съм означил примерните изходи на метростанцията.
Вариант 1


Вариант 2

6802
Нямам нищо против да въртят на автогарата но за мен е безмислено - поне по два километра удължаване на пробега в сложен профил и в същото време пълно припокриване с метрото между двете станции. Просто излишно. Освен това автогара Юг ще продължи да действа по сегашното си предназначение и бидейки свързана с метрото нейната функция ще е все по-значителна. А нищо не пречи на един по-следващ етап след построяването на станция Въртопо автостанцията да се измести там и автобусите да се движат до сегашната последна спирка по обиколната улица на жк. Дървеница.

6803
Идеи / Re: А 114
« on: 22.01.2006, 20:21:35 »
Естествено, че 75 не трябва да се закрива защото я ползвам средноаритметично веднъж на две седмици. Но ако наистина се закрие то голяма част от Слатина ще остане без транспорт. А и сутрин 75 пристига доста прилично пълен на Орлов мост.

6804
От стъкло става. Поне там не съм виждал да свинят с боя. Но опитай да го изчистиш от бял шперплат примерно. А ако го минеш с мокър парцал или препарат или каквото и да е нещо мокро свинщината нараства с геометрична прогресия. А иначе гадното на тия маркери е че имат два слоя - единия се изчегъртва без проблем с химикали но остава още един блед слой който няма махане.

6805
Тия платформи са порнография. На 1508 няколко пъти му се вади платформата и после не желае да се прибере. Тролейбуса дори не може да се придвижи до гаража със стърчащата дъска.
Лошото е, че някой ще реши че с тия половинчати ремонти се решават проблемите на тролейбусния транспорт. Колкото и да кърпят шасито с електрониката са безсилни, защото части за тези машини не се произвеждат от много години и всичко работи на магия.

6806
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 22.01.2006, 13:17:26 »
За 1973 Икарус 280 е било нещо модерно. Но можете ли да го сравните с Мерцедес от серията О305, който започва да се произвежда по-рано и от Икаруса  :unsure: . Мисля че си личи добре кое е строено в соц.блока. Да добавим и факта че за 15 години от завода не са предложили нищо ново на пазара но и никой не е търсил това ново. Икаруса просто е един от плодовете на сгрешената планова икономика на СИВ.

6807
Идеи / Re: А 114
« on: 22.01.2006, 13:08:57 »
Аз предлагам 114 да се обедини със 75. Може да се помисли за намаляване интервала на движение като ще се осигури добра и сравнително бърза връзка между Подуяне и Окръжна болница както и по-редовен и ефективен транспорт в Слатина. Недостатък е че се губи бързата връзка МИЦ-Орлов мост но почти всичко което минава на О.мост стига и до Окръжна болница.

6808
Аз все пак мисля, че новата автостанция трябва да е на Онкологията, като кръстовището там трябва да се преустрои не в нови пет кьошета а в две нови кръстовища. Място бол. Освен 1, 3, 5, 6, 67, 68, 69, 70, 123 там трябва да се завърти и една линия до Младост - примерно 4, който ще мине на по-малък интервал на движение заедно с 413, който ще прави връзката Онкология-Бизнеспарк. Ако съкратим 413 до метрото то тогава наистина би било удачно 88 да тръгне през ТВ кула. По този начин и с пускането на трамвая по Симеоновско шосе значително ще се облекчи Никола Габровски по който сега едвам се разминават два автобуса. След пускането на трамвая по Симеоновско шосе може да се помисли и за пренасочване на а.102 към Онкологията като по този начин ще се създадат изключително удобни връзки.

6809
А това е ЧКД от село София. Занимава се активно с железопътно и градско-транспортно дело. Интересите му са главно в областта на електротранспорта във всичките му форми и разновидности. Мисля че това стига засега.

6810
Вие си мислите че лесно се чисти тая драсканица ама не. Затова в Дружба примерно фащат една кофа бяла блажна боя и почват да мажат с баданарката върху драскането без значение от повърхността. Резултатите са възхитителни.

Pages: 1 ... 339 340 [341]