Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 518
41
А който няма достъп до Интернет или не знае как да си купи по този начин, по примера на пкп "да ходи пеш", или..?

42
Радо, стига си се правил на ни лук ял, ни лук мирисал, смятам, че го обясних на чист български. ...

Е, аз на китайски ли пиша? Служителите на СА и СЕ не могат да решават нищо под и над масата. Те са изпълнител на транспортна задача. За реда и условията на пътуване, както и за тяхното спазване, са компетентни други органи. Затова, като изключим недопустимото поведение на водача, то е извън неговите правомощия като цяло.

43
... Затова СО и СА казват няма кой да следи за условието по наредбата, следователно няма да бъде спазвана и вместо това ще бъде забранено за велосипеди в салоните на возилата от МГТ. ...

По-горе написах как СО може да забранява нещо. Такава забрана няма.
НАРЕДБАTA за превоз на пътници и условия за пътуване с масовия градски транспорт на територията на Столична община не вменява на водачите контролни функции. За тази дейност има контрольори, които не са служители на СА, СЕ или Метрополитен.

44
СО може да разпорежда само чрез Заповеди на кмета и съответите длъжностни лица или Наредби, приети и одобрени от СОС. Всичко друго е (както напоследък е модерно да се казва) "ала-бала".

45
Тази седмица го видях поне 3 пъти. Къде е новината?

46
Обръщалото ДК-3 беше точно при входа на комбината до гараж Дружба. Все още си личи.
213 днес изглежда бавна, но преди много години пропускаше повече от поливината сегашни спирки. Тя е бързата версия на 13. Аналогично 305 на 105.
413 беше версия на 313 през телевизионната кула. 313 пък беше дериват на 213.
Сегашната номерация на автобусните линии датира от 1968 г. Преди това номерата на линиите са имали коренно различни маршрути.

47
Дойче бан и пр. си ги коментирайте в съответните теми. Тук е за международни влакове!

48
Случва се да им загубят документи. Затова ги пререгистрират. И с други автобуси се е случвало.

49
Eто от сайта им

Имат два курса на ден от София тръгват в 7:30 и 16:30. Може да се купи билет от Сандански до Серес. Предполагам и от Кулата може.

50
На сайта на гръцките железници излиза заместващ автобус в част от машрута Солун - Александруполис. Иначе от Кулата до Сидорокастро може да се ползва Ивкони. Имат два курса на ден.

51
Всеки ден има автобуси от София до Солун на Ивкони и Фликсбус. Ивкони минава през Серес - може да се ползва. От Солун до Кавала и Алекснадруполис има автобуси. Влак по тези направления няма.

52
Ти сериозно ли оборваш някого като цитираш идеални данни от сайта, в които не е включено времето за изчакване на съответното превозно средство? А това, че има сайт, в който можеш да намериш разбивки за почти всичко оправдание ли е транспортът да е неизползваем без да проверяваш в сайта за всичко?

Особено напоследък Гугъл дава доста точни прогнози на пътуване. Затова съм го дал за пример. В летните месеци, особено следобед задръствания почти липсват и времената на пътуване до голяма степен се спазват. Иначе няма нищо порочно в това да се проверяват виртуални табла и разписания за по-добро планиране на пътуванията и по-малко чакане по спирките. Често пътувам с прекачване по-бързо, отколкото ми предлага директния превоз.
Иначе конкретния пример е пословично неудобен и доста бавен. Има и доста други примери, но това не означва че генерално траспортът или връзките, които той предлага са лоши.

53
Чайката днес освен обичайните две 44 и А 63 имаше и една 97ца нов внос на опашката.

54
Само че Гугъл твърди че лъжеш. Аз също смятам така.

55
Другата половина ще си пътуват пеша или по Васковата гордост велоалеите и по Околовръстното като Емили Тротинетката

Може би смяташ че е лошо да има велоалеи, както и хора които ги ползват. Аз не мисля така.

56
Междуградски автобуси / Re: Биомет
« on: 08.08.2024, 18:13:37 »
Превозвачите не си избират свободно спирки. Те са заложени в търга за междуобласното разписание. По същия начин Алексиев не спира в Монтана, но Карат-С спира.
Иначе В. Търново така или иначе е на средата на маршрута, и така или иначе поради липса на обход се влиза в града. Затова е удобен за почивка и смяна на водачите. Също няма директна ЖП връзка с Варна и София. Докато при Шумен това не е така и една спирка в града може да отнеме до 20 минути повече в разписанието.

57
Недейте разглежда влакът като средство за пътуване на море. Има много пътувания от и до Бургас по всякакви други поводи. Има и много пътувания към градове далеч от бреговата ивица.

Иначе преди три години пътувах с влак до Бургас и от там до Поморие с автобус. Имаше на всеки час автобуси, тръгващи непосредствено до гарата. Както и тези за Созопол бяха на час. Сега може и да са ги разредили.

58
Баирът е около 50 промила. Това е по силите на всеки средностатистически трамвай. Друг е въпросът дали има нужда от трамвай там и дали трябва да пресича СОП.

59
Има официално обявено някъде това с махането? Ако не, то при наличие на чакащ пътник, водачът е длъжен да спре, независимо от разписанието.

60
Агрегатите преминават редовна профилактика и зареждане с различни флуиди. Няма начин да не са заредени. Особено за склад с такива размери. Освен всичко друго храната е застрахована, тоест на веригата е по-евтино да я бракува, ако има за какво разбира се. Всеки е свободен да купува или не.

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 518