Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - stankos

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 203
41
По мое мнение по-добре беше вместо 3 до София север да е 11 обслужвана от Песа от Красна поляна, а 15 да се обслужва от Банишора с Инекон.

42
.. дразнят Турция и нейната партийка ДПС - ...


Леко лирично отклонение . ДПС е партия създадена от Държавна Сигурност и до някое време си бе откровено про руска партия! Не случайно в един не толкова далечен период Доган и Пеевски имаха забрана да посещават Турция.

43
Стамболийски между Ботев и Света Неделя трябва да се затвори, изрови и изгради ново трамвайно трасе обградено от зеленина и места за отдих.

44
По това направление масовост придоби явлението " На цената на билета". На спирките по маршрута спират леки автомобили и на цената на билета те превозват до другия град. Споделено пътуване.

45
Според мен единствения проблем с обособяването на трасето по Черни връх идва от НСО.

П.П. И ДАНС.

46
Не знам как си го представяте това да накарате някой на сила да работи нещо, което не му харесва ! Плюс това, че водачи липсват не само в България, а в цяла Европа и не само ! Довода, че с пари можем да привлечем такива издиша, защото богатите държави винаги ще извадят повече ще предоставят по-добри условия и пак ще ни отмъкнат готовите кадри. Няма как по този показател да се борим с тях.

47
Има две линии от теснорелсовите в София които се знае че са на често, че возят редовно и на които може да се разчита - 5 и 7.

Нито 5 нито 7 са натоварени еднакво по целия си маршрут. Няма нужда от толкова честа  5-ица в Княжево нито от толкова честа 7-ица на Хан Кубрат. С пускането на тази линия трябва 1 да се закрие и 27 да е до Съдебна палата, 8 до Иван Вазов или Надлез Надежда и 4 да се върне по Алабин.

48
И моите 5 стотинки по темата.
Атракционен влак с ЕМВ 32 серия на 06.04.2024 година по необичаен маршрут.

&t=15s

49
Съвсем спокойно могат да се вземат няколко коли от 5 за новата линия. Тогава ще имаме 5 и 11 между Никола Петков и Княжево , 4,5 и 11 между Овча купел и Никола Петков и 4,5 и 15 от Бъкстон до Македония. Така с приближаване към центъра обслужването ще се подобрява и ще се добавят направления . Има резон в идеята, защото на Княжево не е необходима толкова честа 5-ица.

50
Бъкстон-Дървеница си беше маршрута на 19 защо са решили този да го номерират 15? Щеше да е супер, ако можеше да се обслужва от Песи.

51
Второто мнение над твоето прочете ли ?

52
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 03.04.2024, 19:20:26 »
Не е добре да има открити коли! Така между две на линия се образува много голям интервал. По-добре е да се намалят колите по линията и те да се движат на равен интервал, а не да се образуват големи дупки.Трябва да се оптимизират разписанията според наличните водачи. Не е приятно, но и те трябва да почиват нормално. Все пак оставяме живота и здравето си в техни ръце!

53
Разни / Re: Самолети и летища
« on: 31.03.2024, 05:53:15 »
Честит въздушен и морски Шенген драги съфорумци ! Да ви даде Господ повече срещи с Градския транспорт в "белите" страни!

54
Това сигурно излиза на стойност на класическо метро, ако не и повече.

55
Нищо инфантилно няма в изказването . Единствено леко жаргонно , но самата истина.

Моля те ! Ти поне си интелигентен и би трябвало да ги знаеш тези неща !

Първо СО разполага с оборотни жилища из почти целия град. Това е тъй наречения Софжилфонд. Не може да се очаква, че могат да се привличат млади водачи със семейство и едно или две деца и да ги бутат във ведомствено общежитие! Във случай, че общината наистина иска да привлече такива работници трябва да им осигури адекватно на семейството жилище на символичен наем естествено срещу дългосрочен договор ! Също трябват и други социални привилегии като място в детска градина според желанието на служителя . Само с пари няма как да се случи, защото не може да осигури заплащане колкото на шофьорите на тежкотоварни автомобили еле па тия за международен превоз на товари.

Второ по кодекса на труда за сумарно отчитане на работното време се взимат броя на работните дни в месеца и се умножават по 8 часа работни. Така се определя за всеки месец . Например Март тази година е с 20 работни дни по 8 часа прави 160 часа, които работника трябва да изработи и всичко над това е извънреден труд ! Не може работодателя сам да поставя норми в това отношение. В същия този кодекс е нормативно уредено допълнителното възнаграждение за процент прослужено време и законотвореца е решил, че това може да е най-малко 0.6% за година такова ! Не е в правата на работодателя да ги взема от едни работници и дава на други !

Всички знаем какво е положението в момента и затова давам идеи как недостига на персонал може да бъде решен поне отчасти. Нямам правомощията да направя нещо друго.

56
Голяма навалица ще да е там в момента ! Как се съвместяват трите линии въртящи там ?

57
Общински жилища , ....в блока до тб депо надежда ,или до гараж Земляне. Да ти скърцат на главата влакове и автобуси , благодаря. 6 часов работен ден ,22 дни в месеца. 132 часа.
Тогава може и да намерят хора. Със сегашният щат.
И без клас прослужено време за пенсионерите. Да дават тези пари на новопостъпилите водачи.
:eek:
Това инфантилно изказване ме остави безмълвен ! Триумф на невежеството... :angel:

58
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 27.03.2024, 05:48:05 »
Това е най-здравият и качествен Мерцедес правен някога, заедно с масовото му братче W124.

Бруно Сако .

https://en.wikipedia.org/wiki/Bruno_Sacco

59
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 27.03.2024, 02:29:35 »
РемонтЪТ е правен от големи и авторитетни в сектора фирми! Не е строшен един, а всички са с пукнатини в статорната част! СпорЪТ сега е дали е производствен дефект или са се появили в следствие на пропуски в периодичното обслужване на агрегатите.

60
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 26.03.2024, 20:26:29 »
Ядрената енергетика има един много сяществен недостатък. Не е маневрена ! Регулирането на мощността е в малък диапазон и отнема много време!

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 203