Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - stankos

Pages: 1 ... 201 202 [203]
4041
В тая връзка един виц от мен:
Возят се две блондинки в кола и каращата казва :
-Това мъжете не са никакви шофьори ,ето гледай го тоя отпреде ,ама не спазва никаква дистанция !

4042
Ами то си готово , направо да почват да го осъществяват !

4043
Тук всеки пише и никой не чете! Това съм написал по напред в темата!

4044
Пфу, вземи го от устата! :D
1055-19

4045
Във информацията на продходната страница е написано за реконструкция на трасето от тунел Люлин до Булевард Вардар!

4046
Може би ще преправят нещо по трасето за да може след това без спиране на трамвайното движение да преправят пътните платна . То нали сега в тази си част е като Ж.П. не знам не съм спец по трасетата!

4047
Подочух един слух ,че искали да разширяват пътните платна точно м/у тунела и Вардар!

4048
тм 424 по 5 - ужасна гъчканица

4049
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 07.11.2008, 15:43:04 »
Освен ако не е заложено в договора да има Български подизпълнител ,който да извърши ХХ% от работата!

4050
Не знам на 1 и 7 какво е положението , но сутрин на Красно село м/у 8,10 и 8,30 минават максимум 2 5-ици и вътре става като в консерва 1001 главички/Копърка/, и не рядко ми се случва да не мога да се кача /а следващия въобще не се вижда по трасето до Овча купел/.
А за 5К, за мен е по-удачно 19 да си върви от Никола Петков - Журналист.

4051
Извинявайте , ама ми звучи твърде нереалистично на тоя етап общината да извади 120млн.лв. за нови трамваи.
Другата алтернатива е поетапното изваждане от експлоатация и предаване за скрап на трамваите и трасетата. Ако се прецени, че няма възможност за такава инвестиция, да закупят метанови автобуси и да ги пуснат по трамвайните линии.

Само не знам, как ще оформят юридически евентуалното закупуване на Кончари. Обществена поръчка е задължителна, а условията трябва да се оформят така, че да не ги спечели някоя украинска или азербайджанска работилница, посестрима на Трамкар.
И после нови разговори за корупция и тем подобни! :)

4052
Не ме разбирай погрешно. Нямам нищо напротив закупуването на нови трамваи за нуждите на СКГТ,още повече ,че от близо половин година сутрин закарвам детето на градина зарязвам си колата отпред и оттам 5-ицата на работа/вечер на обратно/, и много ще се радвам да се возя на подобия на Хърватското возило отколкото на 3ХХ . НО стигаме до голямото НО.,120млн.лв са много,страшно много пари/които не са предвидени в бюджета на СО/ евентуално се говори за след продажбата на земята на ТРАМКАР за около 50млн.лв. и погасяване на харчовете по преместването му за около 10млн.лв с останалите да се закупят нови трамваи но 40 не е равно на 120 нали! Има още ред причини и спънки ,които ме карат да съм песимист в това отношение.

4053
Извинявайте , ама ми звучи твърде нереалистично на тоя етап общината да извади 120млн.лв. за нови трамваи.

4054
Идеи / Re: Югозападна част на София
« on: 04.11.2008, 16:21:34 »
Разбира се ,че не е толкова елементарно!
Но не се и забелязва особенно желание за развитие на този вид транспорт.
Да го пресметнем така : Сега общината плаща на частните автобусни превозвачи между 2.70 и 3.50 лв /км. пробег. Със сравнително скромна за размерите си инвестиция може да изгради трасе,отдаде на концесия линията и да плаща да речем по 1.50 лв/км. пробег. Като за да се привлече частен певозвач е необходимо срокът на концесията да бъде по-дълъг да речем 10г. за да си избие инвестицията и му остане прилична печалба. Разбира се тази цена от 1.50лв е крайно условна като зависи цената на горивото/разбирай тока / за чия сметка ще бъде! А първоначалната инвестиция ще се избие за срок доста по малък от 10г.

4055
Идеи / Re: Югозападна част на София
« on: 04.11.2008, 13:41:47 »
Офф, не ви ли омръзна да ги дъвкате тези до болка познати на всички ни планове.То не е и до жицата само да се опъне.А коли откъде !? Та не може с такива повърхностни коментари.Фактите, от които зависят тези неща са много, а съчетаването им трудно.
Вярно е ,че разговора е доста лаишки . Ама Евро 4,Евро 5 ,най-чисто си е на ток !
Някога някакъв трамвай щял да върви натам ,ама и това в светлото бъдеще !
Представи си го :
Опъваш жиците ,организираш едно конкурсче и айде на концесийка /вместо автобуси,тролеи/вярвам ще се намерят кандидати.

4056
Идеи / Re: Югозападна част на София
« on: 03.11.2008, 15:27:53 »
Има ли някакви планове за развитие на тролейбусната мрежа в тази част на столицата?

4057
Архивирани теми / Re: Трафикът
« on: 30.10.2008, 16:09:48 »
Това повечето шофьори са толквао глупаво племе, че няма накъде. Всеки гледа да се набие в кръстовището без да мисли дали не е по-добре да пусне другия и да не затлачава цялото движение - ама не, сакън да не го предреди някой.

А тия на Руски дето минават пред трамвайте заслужават да ги засилиш и да ги вачиш до Пирогов.

Българина го е страх от две неща:
Да не настине и да не се мине! :)

4058
Идеи / Re: Югозападна част на София
« on: 29.10.2008, 15:56:28 »
Живея там и си мисля за следната оптимизация :
1. Продължаване на тролейбусното трасе по Тодор Каблешков след Бъкстон пресича Цар Борис до банята на Овча купел там наляво по Любляна после по Боряна до Монтевидео / точно срещу края на Боряна има обръщателно колело/ с перспектива за удължаване до Горна Баня.
2. А73 от Житница на ляво по Цар Борис до Руски паметник.
Навремето преди 20г. по Боряна двупосочно вървеше А95 с маршрут Барите / това сега се пада на кръстовището на Монтевидео и Обиколна/ покрай Автогара Юг - Руски паметник - НАПС /сега Министерство на земеделието/

4059
Привет и от мен! Като за първи пост една н много приятна новина!
Вчера около 8ч на Красно село 313 даде жертва 322 го закачи отзад и забута на някъде!

Pages: 1 ... 201 202 [203]