Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - viktorlc

Pages: [1] 2 3 ... 293
1
🎉 🎊 Ето че дойде време да обявим участието ни в European Mobility Week тази година. Съвместно със „Столичен Автотранспорт“ ЕАД, IKARUS TOUR SOFIA и ПМП ГРУП 7 Транспорт и пътна помощ ще изпълним две атракционни линии, на които съвсем безплатно ще можете да се повозите.

2️⃣1️⃣На 21-ви септември (събота) от 10 до 18:30 часа ще може да се повозите на линия 201, която сме кръстили „Парковете на София“ и цели да популяризира отдиха в почивен ден чрез използване на обществен транспорт за достъп до парковете на София. Линията тръгва от Театър „София“ (Метростанция „Театрална“) и достига до Зоопарка. По маршрута си прави връзка с парковете „Докторска градина“, „Заимов“, „Военна академия“, „Борисова градина“, „Княжеска градина“, „Баня Лозенец“, „НДК“, „Южен парк“ (всички части) и Зоопарка. Линията ще се движи на всеки 17 минути и ще се обслужва от 5 ретро автобуса.

2️⃣2️⃣На 22-ри септември (неделя) от 10:30 до 16:30 часа ще можете да се повозите на линия 202, която сме кръстили „Земляне“, защото цели да осигури връзка между планираните събития в централната градска част на София за деня без автомобили, депо "Красна поляна" на „Столичен Електротранспорт“ ЕАД, метродепо "Земляне" на „Метрополитен“ ЕАД и гараж "Земляне" на „Столичен Автотранспорт“ ЕАД за деня на Отворени врати в градския транспорт . Линията тръгва от площад „Възраждане“ (спирката на трамвай № 3 в северната част на площада) и достига гараж „Земляне“ (спирката е вътре в гаража). Линията ще се движи на всеки 25 минути и ще се обслужва от 2 ретро автобуса.

💥Очаквайте скоро повече информация за самите автобуси и за точното разписание на двете линии!

👏Благодарим за оказаното огромно съдействие от Столична община, Транспорт за София и Център за градска мобилност!

СДРУЖЕНИЕ "ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ И ИНФРАСТРУКТУРА"

2
Провери да не би на банковата ти карта да имаш микро пукнатина, която влияе върху непрекъснатостта на намотката, вградена в картата, която позволява безконтактно таксуване.

3
Или е умряла и са й сложили локомотив, за да си изпълни маршрута (ползва се като вагони), или нейното трасе се ползва за предислоциране на локомотив до някоя гара. Не е нещо необичайно.

4
Влаковете са регионални, прикрити от МТС да имитират предходната поръчка за влакове за дълги разстояния. Тепърва тази поръчка ще среща проблеми и очаквам Брюксел да откаже да я финансира и да трябва да се плаща със средства от бюджета. Също така, подписването на договор съвсем не слага край на сагата. Шкода трябва да представят банкова гаранция за немалка сума и да получат писмо, с което се уведомяват, че финансирането е осигурено. За целта МФ трябва да потвърди на МТС това, а МФ, ако спазва правилата, трябва да изчака одобрение от Брюксел, че поръчката съответства на заложеното в ПВУ.

5
Концесията на Карат-С бе сключена при друго действащо законодателство в Европа.

6
Не си прав, тъй като не правиш разлика между услуга от обществен интерес, финансирана изцяло с публични средства и услуга, предлагана на пазарен принцип на свободния пазар, с частен интерес.
Взаимоотношенията в единия случай са изцяло свободни, докато в другия - подлежат на общовалидна за целия ЕС регулация чрез регламентите и нашите закони, на които договорните разпоредби не трябва да противоречат. Това не е така обаче с договора с МТК.

Та накратко - понеже автобусите са на лизинг и лизинговите вноски са компонент от формирането на цената на километър пробег и понеже това е услуга от обществен интерес, финансирана с публични средства, те са на Възложителя, независимо, че това не е уредено в договора на Контрера и ГЕРБ (неслучайно). За да станат реално собственост на МТК, МТК трябва да върнат получените средства от СО в частта им за покриване на лизинговите вноски, а също така и на сумите, които са получили при евентуално изплащане на лизинга, но некоригиране на цената на километър пробег надолу, заради отпадане на този съществен разход от сметката. В противен случай автобусите трябва да бъдат предадени на СО и СО трябва да предприеме нужните действия за това. В противен случай, ако автобусите останат в МТК, това представлява нерегламентирана държавна помощ за частен субект и това е наказуемо от европейското законодателство.

7
Модернизацията в Словакия на този локомотив струва над 2 милиона лева. По информация от жп групите, през последния месец машината се е палила 3 пъти! Логичен е въпросът защо локомотивът не е спрян, рекламиран на словашката фирма, ако е все още в гаранция и изпратен за ремонт, а продължава да вози хора?

8
Май няма да имаме нов подвижен състав - Stadler се е отказал, интересно защо.
Също така - действията на министъра Гвоздейков са по-скоро ориентирани към саботаж, отколкото към свършване на нещо полезно по новия подвижен състав, съдейки по информацията от въпроса.

9
БДЖ и политическото ръководство на министерството на транспорта много добре знаят за този хроничен проблем на тези вагони още от началото на годината, тъй като лично съм ги информирал за това. Посъветвах ги да отправят въпроса към немците, за да получат информация от опит как да адресират този проблем и да действат в ситуация, включително и ако е необходимо - с допълнително оборудване, което да се осигури до пускането им в експлоатация след 6 месеца. Нищо от това не е направено! Неслучайно в Германия не ги спират 24/7 климатиците. Все пак вагоните са климатичен клас Т1, а климатиците се оказва, че са много капризни. Според мен, тези случаи ще зачестяват докато не се осигурят резерви и докато БДЖ не извърши целенасочени действия по този проблем.

10
Геотекстилът няма да реши нищо, тъй като натоварването е на конкретно концентрирано линейно пространство. За да няма такива проблеми, трябва да се направи основен ремонт на целия булевард, включително и на основата с добавянето на метална мрежа, каквато поставиха при частичния ремонт на пл. Орлов мост и под бул. България или алтернативно - поне в бус лентата да се изреже в дълбочина минимум 20 сантиметра, да се постави метална мрежа и да се подмени не само последния износващ пласт от плътен асфалтобетон, който е значително по-гъвкав и еластичен, а и да се подменят и долните пластове от неплътен асфалтобетон.
Сегашният ремонт подмени само износващия пласт (кърпене на дупки и пукнатини).
Пълен цинизъм е пищенето на ГЕРБ срещу това, тъй като именно те при строителството на третия диаметър обещаваха, че ще бъде направен основен ремонт на Патриарх Евтимий с допълнителни средства от бюджета на общината така, че целият булевард да бъде подновен след строителството, а всъщност само закърпиха разкопаното над метростанциите После дори обещаваха, че и Васил Левски от тунела до Попа също ще бъде преасфалтиран. Накрая нищо не направиха и имат наглостта да търсят вина у сегашните управляващи.

11
Не открих да има изискване за СМЕ.

12
Има и още нещо притеснително, по отношение на пътниковместимостта:
Състав от две T6B5 имат вместимост от 320 места, от които 80 седящи. Тук се изисква вместимост от минимум 190 места, от които 40 седящи, което е малко повече от една T6B5 (160 места, от които 40 седящи).

13
Значи връзката с Овча купел е окончателно погребана.
От написаното не става ясно това. Единствено става ясно, че има някакъв времеви псевдо план нещо да се случи в близките 10 години между бул. България и Слатина. Просто нищо не е мислено в другия участък - към Овча купел и Люлин.

14
Поръчката е писана предимно за PESA и по-малко за Шкода и като цяло приоритизира евтини европейски производители, които могат да предложат в диапазона 28-33 метра трамвай с три талиги. Всички останали дори и да участват, няма да са на челните места. Най-вероятно ще получим същите PESA трамваи като вече наличните, но с нормално междурелсие.
Ключът от бараката е в допустимото натоварване на колоос, в ограничителното изискване, че алуминий може да се ползва единствено за покрива на каросерията и в скромната цена на брой.
Лоши дни идват за релсовия път по нормално релсовите трасета, заради повишеното натоварване на колоос, което се допуска. Ще се износват по-бързо от досега.

15
Открито е потенциално нежелано съдържание!

Уеб страницата е в списъка на уеб сайтове с неопределена репутация или потенциално нежелано съдържание и е блокирана.

16
Автобуси / Re: Skoda RTO 706
« on: 01.07.2024, 11:31:20 »
Снимката е сканирана огледално!
Ето я правилно обърната:

17
Нищо не артисва. Офертата дори е в повече. Прогнозната стойност на поръчката е ориентировъчна с много компоненти и включва 15 годишна поддръжка + опция за докупуване на още 50% горница бройки мотриси. Офертите на участниците обаче се пускат с цена на доставката. Компонентът цена на доставката е около 475 млн лева, а Щадлер печелят с 642,5 млн лева. Всички участници са над прогнозната стойност.

18
Да, има, прочети целият ми пост. Като цяло това и предното мнение са за кофата.

19
Водачи има, защото колите ще намалеят по 1, 5 и 7 заради скъсените маршрути.
Прехвърлянето на мрежата на Руски паметник, дори и без стрелки - просто превръзване може да стане за една нощ.
Тролейбусите имат резервни дизелови агрегати/батерии и могат да ги използват за обръщане на Руски паметник, дори и да не се превърже мрежата. Всичко е въпрос на указване на транспортния оператор от страна на Столична община, дир. "Транспорт" и калкулации за пробег.

20
Автобуси / Re: MAN Lion's City CNG (7173, 7175)
« on: 24.06.2024, 13:55:54 »
Автобусите в тази обява подозрително приличат на тях:
https://www.via-mobilis.com/used/intercity-bus/man-lion-s-city/euro-6/ts-vi9997769

Pages: [1] 2 3 ... 293