Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Mizchiev_Dev

Pages: [1] 2 3 ... 18
1
За неопределен срок:
ТБ3 и ТБ5 са до площад на Авиацията.
73 посока център не обикаля по Митрополит Сливенски, а минава по детелината Малинов-Цариградско.
В сайта са написали, че 73 да завива по локалното хаха, явно не знаят че ако от ул. Йерусалим завиеш в локалното няма въртене на детелината, отиваш директно на Малинов. Сигурно са имали впредвид да излиза на главното платно.

Quote
Автобусите по линия 73 ще се движат по маршрут в посока „Овча купел“ по ул. „Йерусалим“, надясно по локала на бул. „Цариградско шосе“ до пътен възел с бул. „Ал.Малинов“ и обратно по бул. „Цариградско шосе“ и по маршрута си.

2
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 15.04.2025, 16:51:40 »
Определено изглежда по-добре от оранжевото.

3
И капацитет само за Мрън Мрън

4
Идеи / Re: A204/304
« on: 02.04.2025, 21:47:46 »
Съгласен съм 304 да мине на единични/къси автобуси, но не и да се съкрати до Орлов мост, може просто да се напаснат разписанията по такъв начин, че да има един 304 преди 204 на всеки 2 курса. Друг вариант е 304 просто да продължава до ИЕЦ и след това да слиза по бул. Копенхаген.

5
А можеше Тракия да отиде на станцията на ИЕЦ, и Цариградско Шосе/Света Анна/Окръжна Болница да си е на бъдещата метростанция...

6
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 27.03.2025, 15:10:38 »
Колата е купена от София, става дума за ДВГ, не тостер (електричка), след сключването на договора какъв е срока за да се отиде в общината?

7
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 27.03.2025, 03:21:02 »
Бърз въпрос: При прехвърляне на автомобил при покупко-продажба и смяна на талоните в КАТ-София, автоматично ли данъците идват при новия собственик или трябва да се ходи в общината?

(Не намерих по-подходяща тема от тази сори :)

8
Не мисля, че би било толкова сложно технически или финансово да се пусне експресна ККМ от „Орлов мост“ до „Плиска“.
Абсолютно съм ЗА да се сложи допълнително ККМ по Цариградско, една разделителна на Орлов Мост и експресната ККМ продължава примерно до Окръжна Болница по моста над 4ти км.
Но 204 ще се съсипе адски много така и има вариант 304 да се натовари по-сериозно със забавянето на 204 по този начин.

9
По 1 може на курсовете до Кокалянско Ханче.

10
За съжаление по този булевард нищо друго освен каране с под 20км/ч не може да спаси положението за момента от смут в пътниците. Писах на под постовете на дадени общински съветници да дойдат и да се повозят по 204 и да разберат за какво става въпрос.... По този булевард ни се разбиха и чисто новите тролеи (1603-1632), е бяха нови едно време сега са на по 14 години. Не защитавам водача по абсолютно никакъв начин, просто този булевард е за спешно частично затваряне на поне едното платно в отсечката от МС Дружба до ул. Димитър Пешев за основен ремонт и после другото платно, и за краен етап може да се остави другата част от булеварда, която според лични наблюдения не е толкова зле колкото горепосочената.

ПС. Със сигурност бул. Климент Охридски е по-зле от колкото Цветан Лазаров и не отричам, че и двата трябва да се затворят за ремонт.

Относно разписанията съм съгласен че на доста места трябва да са затегнати точно като 204, но пък трябва и да се взима впредвид и пътната обстановка, а не да се гледа по карта.

11
Има някакъв Икарус по тб.4. Не можах да го розпозная по-точно.

Изпратено от моят SM-A546B с помощта на Tapatalk
2703 - В момента е посока Хаджи Димитър

12
"Иван Вазов" е квартал на югозапад от НДК и до Южен Парк, в статията е сгрешено и трябва да е "от Хаджи Димитър" към "Левски"

13
За Х84 можеее и да се съглася, но глупостта метрото да не се движи уикенда може би е най-голямата простотия, която можеше да се предложи!!!! Има хора, който сме на работа през уикенда и метрото ни е удобно, това че на някой си не му е кеф метрото да се движи уикенда може да го д***.

И какви са тези странни кръгови линии отиващи пак в Младост, но не и в Дружба?

14
Много ми е чудно тези ресурси от Н3 и Н4 пак ли ще отидат за линии, нямащи нищо общо с маршрутите на закритите нощни? Предполагам 46, Тази измислена линия до някъде си след Сливница?

Вече е правено с 384 и 75, закриха 384 и прехвърлиха ресурсите по 75, вместо по 404, 204, 304, 84, 184, тб4 и др.

15
С М3 ми се налага да пътувам или всеки ден, или през ден. Понякога, успоредно с това пътувам и с М1/М4.
Съгласен съм, че метрото по М3 е бавно и, че автобусът го конкурира (което на първо четене е скандално). Но ако се замислите, в цивилизованият свят не е по-различно.
Наскоро в Мюнхен ми се наложи да пътувам с техните U-Bahn и S-Bahn и не беше по-приятно, даже обратното. Влакът не само, че е тромав, а и пътниците понякога са неадекватни и пречат на вратите да се затворят. Безопасността не е по-добра.
Намирам за изключително добро решението М3 да има съответните преградни врати и мерки за безопасност! Да няма шанс някой да падне от перона.

И макар М3 да е гордостта на тъпунгерите от ГЕРБ, определено е имало и има какво да се желае.

Ако приемем, че днес ГТ се движи с делничното разписание, някой може ли да ми обясни логиката ТБ3 да се движи делник в час пик на 27 минути, а А78 - на 25 минути?
За щастие не ми се налагаше да чакам толкова, но друг път ще си бюджетирам такси или ще мисля друга схема. Добре, че ТБ1 е по-редовен и ме спаси от такова чакане.

Според мен е по-логично на 78 да се движат сола, но на малко по-къс интервал (до/под 20 минути в час пик примерно), отколкото съчленени, но на по-голям!
Тази линия и без друго е с относително слаб пътникопоток.
С такива интервали няма и как да имаш по-силен и си стават въздуховози по естествен път.
Същото важи и за ТБ3.

213 с новото разписание също е доста разчекнат.
Тези гимнастики може да бъдат оправдани с липсата на шофьори, но ако продължават дълго, със сигурност ще изгонят много пътници от ГТ с изключение на най-ниската прослойка/класа в града. И ще останат само 2-3 по-силни линии от калибъра на 76 и 204.
И ако трябва да избираш между наземен транспорт и метрото, пак ще се окаже по-добра опция метрото, включително и заради интервалите.
Освен в събота и неделя, в късните часове, нямаш влак на интервал от над 13 минути.
204 днес очевидно не беше в делнично разписание също... Не искам да използвам грозни думи и за това ще се въздържа от допълнителен коментар основно интервала на основна транс-квартална линия, която е една от най-натоварените в града. 304 ептем пък сякаш го нямаше...

16
Дано се разминем с тази фирма! Иначе Т6А2 и Т6Б5 може и да не ги видим повече....

17
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 19.12.2024, 14:23:18 »
В Дружба 2 по бул. Проф. Цветан Лазаров могат и на МАН-овете да им паднат ремаркетата, защото този булевард е за ремонт до основи, та чак и под основите всичко трябва да се смени.

18
Н3 и Н4 се закриват. Няма водачи.
Н1 и Н2 ще се движат само в петък и събота.
  Транспортна комисия в момента.
Бива ли такова нещо!!!!! Айде стига правихте услуги на другите квартали и съсипвахте други!!!! АМАН! Дано поне ресурса от Н4 отиде по 204 или 404, иначе ще се откажа от София...

19
Изтрити теми / Re: Видеа(трамваи)
« on: 15.12.2024, 18:08:53 »
Тъкмо писах същото, г-н Агент :) Нека тази тема се изтрие.

20
Има ли я някъде качена освен фейсбук, че не мога да я намеря? Ще бъде интересен спомен да има такава снимка, защото освен ако не се измести спирката можем само да си мечтаем за МАН по 604.

Pages: [1] 2 3 ... 18