Author Topic: Железопътни инциденти  (Read 470557 times)

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3670
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2260 on: 01.12.2023, 16:15:46 »
44202 е късметлията.Като гледам май не е горяло по кабината.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8604
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2261 on: 01.12.2023, 17:21:50 »
Вероятно е изпълнен заветът на Тодор Живков - диодите от изправителя и тиристорите от регулатора на реостатната спирачка са станали цели проводници при пожара, ако не преди него.  :)

Offline david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 410
  • Ganz Villamossági Művek
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2262 on: 01.12.2023, 20:42:59 »
44202 е късметлията.Като гледам май не е горяло по кабината.
Ее жалко, дано не са сериозни щетите и я направят бързо. Тази ми е любимата.

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1863
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2263 on: 06.12.2023, 09:40:47 »
Пътник без билет нападна кондуктор във влака София-Пловдив.

https://news.bg/society/patnik-bez-bilet-napadna-konduktor-vav-vlaka-sofiya-plovdiv.html

И по този случай синдикатът на железничарите настоява да има транспортна полиция във влаковете.
Наистина трябва да има.

https://news.bg/society/sindikatat-na-zheleznicharite-nastoyava-da-ima-transportna-politsiya-vav-vlakovete.html

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2345
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2264 on: 06.12.2023, 13:06:06 »
Лично аз за последно видях полицаи да обикалят във влак БВ 3637 по време на своето пътуване в нощта срещу 01.09.2019 година. След това осъществих още 7 набора от пътувания (последно през Октомври миналата година с чифт БВ2626/2627) и нито веднъж не видях повече. Редно е да има, като минимум на нощните влакове, но това е санитарният минимум.
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8604
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2265 on: 06.12.2023, 16:15:07 »
Когато имаше Транспортна полиция не беше рядкост полицаите да се разходят максимум 1-2 пъти по влака и след това да се заключат в купето да спят. Хубаво е да ги има, но да вършат реална работа - ако спят в заключено купе не се подобрява нищо.  :rolleyes:

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1328
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2266 on: 07.12.2023, 15:59:34 »
 ^ ... А в останалото време да забърсват прахта ли, докато не се случи инцидент? – Понеже... ти искаш реална работа! ...И очевидно... но не си слушал за устава и правилата на МВР в годините. Предлагам ти да вземеш да се запознаеш по обстойно кое -как е било... още от Тошово време, та досега!
Вероятно е изпълнен заветът на Тодор Живков - диодите от изправителя и тиристорите от регулатора на реостатната спирачка са станали цели проводници при пожара, ако не преди него.  :)
...понеже демонстрираш широк спектър от познания... и едва тогава може би да изложиш:
– да няма;
– да има, и какво да вършат в свободното време по правилник, а после и според теб!

Траспортна полиция има -няма преди десетина години я закриват отново с цел оптимизация. Тогава Жандармерия поема охраната на влаковете. Но бързо се оказва че това са случаите в които техни служители се командироват от едно място на друго, и в рамките на това придвижване те носят и тази охрана. Действително движението на такива служители е голямо, друг е въпросът доколко то е всеобхватно. Отделно има и частен случай в които те използват автомобил, включително и личен.

Но аз доколкото помня имаше случай още от 90- те, та почти до затварянето на тази полиция, в който само два влака имаха още частна охрана. Бившите експреси ''Сл.бряг'' и ''Зл. пясъци''. – Просто БДЖ спря да плаща за тази си дейност. Което е формален повод за всички по -горни разсъждения.
« Last Edit: 07.12.2023, 16:04:01 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8604
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2267 on: 07.12.2023, 16:11:47 »
Полицаите трябва да поддържат връзка с превозната бригада и да са в готовност да реагират при проблемни ситуации. Редно е поне един от тях да е буден и в готовност. БДЖ трябва да плаща за охраната на влаковете,  но и полицията следва да изпълнява своите функции. :rolleyes:
« Last Edit: 07.12.2023, 16:14:10 by V.Peichev »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13848
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2268 on: 07.12.2023, 16:32:58 »
Ще е доста скъпо всички влакове да се охраняват от полиция. По-добре да сложат камери, на първо време в мотрисите Сименс, а полиция да има в тези влакове, където традиционно има повече гратисчии - в ПВ 10115 например.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8604
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2269 on: 07.12.2023, 17:28:58 »
Камерите не помагат срещу агресивни гратисчии - такива има основно в пътническите влакове на по-къси разстояния и затова в тях е нужна полиция. Някои такива влакове се обслужват с Дезиро.  :rolleyes:

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1328
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2270 on: 08.12.2023, 17:39:32 »
 ^ Не бъдете толкова късогледи! Не само камерите, ами нищо, защо? – Защото законът не го... това ти е системата...Която не е диктатура, тоест полицейска държава, а демократична! После, БДЖ първо е търговско дружество, и печалбата вече е на дневен ред, а след като е така, клиентът -пътник само и само да му се вземат парите му се дават всякакви възможности, тоест права. Очевидно говорим за неоснователните, които за някои обаче на са такива. От една страна са тези, които си знаят така правата, и знаят че тези в униформа нищо не могат да им направят, от другата страна са униформените, които също знаят как седят нещата – това ти е човешкият фактор. Те колкото и да се напъват, няма как да обърнат системата - защо тогава да си дават зор повече отколкото трябва?

Доколко си слушал, не зная, но момента в който се заговори за права - 1986 г. и системата започна да се разгражда, влаковете през ''Факултета'' в продължение на дълги години бяха обстрелвани с камъни... после построиха стена... влк. и сега по някой път. 
...Плюс още доста фактори...
Военизацията е крайно неефективна - води до раздути щатове, бюрокрация, липса на инициатива на по-ниските нива, липса на заинтересованост и т.н.  :rolleyes:
... също част от общото  :crazy:
 
« Last Edit: 08.12.2023, 17:48:07 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8604
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2271 on: 08.12.2023, 17:50:34 »
Тоталитарният режим агонизираше много преди 1989г. - още 1960г. се наложи продажба на златния резерв за да се избегне фалита, 1975г. СССР спасява България от фалит. 1986г. вече самият СССР беше пред фалит и нямаше как да спаси режима на Живков за пореден път. Липсата на инициатива и заинтересованост беше практически нерешим проблем както и скритата безработица под формата на раздути щатове - хора, които се водят формално на работа, но не си изработват заплатите.  :rolleyes:

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1328
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2272 on: 09.12.2023, 16:32:00 »
 ^ Очевидно че и тук си в ''час''! Говорим вече за адекватната охрана по влаковете. И за да бъдат служителите такива, нужно е и физическа подготовка, която включва покриване на нормативи минимум през определено време. Която сега куца, точно поради тези басни дето си ги интерпретираш по своему... което ти е част от военизирането...
 Отделно, за да бъде служителят адекватен по време на работа, на тях им е било забранено да се занимават с друг дейности, тоест да работят допълнително. Сега и това отпадна - отново поради тези причини. В резултат виждаш такива, които идват да си починат, понеже са не са отпочинали в свободното време, докато са се занимавали с други стопански дейности. Разбира се, то и да не е повсеместно, е преобладаващо. А вече заедно с горното, съставляват ...реалността.
       
« Last Edit: 09.12.2023, 16:46:08 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1863
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2273 on: 29.12.2023, 12:19:48 »
Влак прегази мъж край Ямбол.

https://news.bg/crime/vlak-pregazi-mazh-kray-yambol.html

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3670
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2274 on: 05.01.2024, 19:48:15 »
44126, който отпътува с ПВ 80132 се е скапал на гара Нова Загора, поради което обратният ПВ 80133 закъснява вече над 3 часа. По същата причина ПВ 80124 за Ямбол в 19:40 изчаква локомотив.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".


Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1863
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2276 on: 02.03.2024, 00:53:06 »
Влакът София - Петрич блъсна човек в Благоевград.

https://news.bg/regions/vlakat-sofiya-petrich-blasna-chovek-v-blagoevgrad.html

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5485
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2277 on: 02.03.2024, 09:18:38 »
Не го е блъснал, а при потегляне от спирка Благоевград (кв. Струмско), пътникът се сеща, че е трябвало да слиза, скача в движение и пада под влака.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5840
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2278 on: 06.03.2024, 10:15:28 »
Ако не беше да работят блокировките и затварянето само на 10% от вратите, нямаше да стане това (и още много подобни изпълнения).
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5485
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2279 on: 08.03.2024, 18:29:08 »
Как изобщо си го помисли? Блокировките работят на всички вагони (на теория).

Сега сериозно, наистина работят на повечето, но сработват след потеглянето, съответно има един период от няколко секунди, в който пътник може да скочи и да падне под вече потеглилия влак. Това може много лесно да се избегне при управление на вратите от машиниста, което фабрично имат всички вагони (и работи), както и локомотивите Смартрон. В БДЖ обаче нито има желание, нито управленски и експертен капацитет да се организира ползването на тази възможност.