Историята беше, че към 2001ва имаше някакъв заем за модернизация на трамваи и нови автобуси/тролеи. Първо щяха да "модернизират" нормалнорелсовите, никой не искаше и накрая се обърнаха към карданните да ги правят Инекони. Купиха съчленените Конекта и БМЦ-тата, като при последните беше отменен търга, разбраха че са боклук, но въпреки това спечелиха и втория търг. За тролеите - 20 съчленени като в Белград, пак ги хванаха, че за нищо не стават, но банката, като кредитор на завода, тогава имаше някакво сближаване с Беларус, след като отказаха тези тролеи, си прибра парите, намали ги от заема, беше категорична, че други не може. Сетне Щадлер купи Белкомунмаш и не знам дали са ги направили по-читав завод, най-вероятно не.