Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - eugenio

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23
61
Перник / Re: Тролейбуси
« on: 20.06.2012, 20:19:04 »
Ехех, вижте какво открих...тролейбусите в Перник с информационен сайт: http://troltrans.alle.bg/ В него пише много хубави неща.  :)   :fan:

62
Минаването през пустошта по Житница също е с цел по-леко финансиране.

Защо непременно трябва да се избързва със строежа на цялото трасе за 4 години? Нима няма да получим еврофинансиране и след 2020 година? Ами ако се допусне непоправима грешка, кой ще поеме отговорност за стореното?  :angry:

63
Други градове / Re: Плевен
« on: 18.06.2012, 21:10:01 »
23 милиона лева за модернизиране на тролейбусния транспорт
Явно вече всички градове трябва да вземат пример от Плевен!  :fan:

65
А все пак защо отклонението на МД3 не стига до Дружба-2, а се затапва на 4-ти километър?

Затова е по-добре да се проектира отклонението от Евлоги Георгиев край Военна Академия по Хан Омуртаг, Гео Милев до Слатина, за да се остави възможност за продължение и към Дружбите.

66
Само по едното платно на бул. Христо Ботев ли е разкачена мрежата, по Т1 или новоизградената също е засегната?  :/

67
До 2 години ще имаме изцяло изграден първи метродиаметър. Браво!  :)

68
Тази схема е невъзможна  - особено в частта с продължението на МД2 до Студентски град.

Това е следа, а не технически проект.

69
Овча купел обаче ще се почустват ощетени, тъй като сегашния маршрут обхваща повече от района

Може да се изгради трамвайна линия от Никола Мушанов по Президент Линкълн, довеждаща до първата метростанция в Овча Купел.

70
Перспективна схема на метрото в София след 10 години:
:)

71
По-добре ще изглежда схемата , ако прибавиш и станциите т.е кръгчета. Така няма да прилича на цветни, току-що варени макарони върху картата на София... :P :P

Мога да го направя, стига да е от полза...

72
Мечтая си схемата на Софийското метрото след десетина години да изглежда така, но наистина съжалявам много за третия метродиаметър, който за мен се проектира грешно... :(

73
И всичко това при условие, че се намери друго решение с крайградските линии, които е желателно да не влизат в града!
А как са организирани крайните спирки на крайградските линии? От влака (между гарите  Стара Загора и Калитиново) се вижда едно обръщало, където май е крайна спирка на линия 12. И има ли други автогари освен тази в района на Ж.П.Гарата?

В момента транспортната схема така е организирана, че например за да се стигне до някое общинско село източно от Стара Загора, автобусът тръгва от западния край на града, в случая от кв. Железник, преминава през целият град и стига до съответната дестинация. На този принцип са и превозите по другите направления. Това е допълнителен разход, пречи на ефективната работа на тролейбусите и мисля, че други градове с подобна организация просто липсва.

74
Никак не ми харесва факта, че се обмисля да се изгражда скоростен път вместо магистрала участъка от АМ-Хемус между В. Търново и Шумен за следващия програмен период 2014-2020 г. :(

75
По мое наблюдение могат да се направят още няколко допълнителни корекции по транспортната схема на града, с цел по-голямо покритие на обслужването и ефективност. Автобус № 17 става изцяло градска линия от Лозенец до Гр. парк, № 204 се прекратява, разкрива се № 4 (може и с малкоместни автобуси) от ВУЗ през ЖП гара и Автогара до К. Ганчев, както и тролей № 25 от ст. Берое до ЖП гара. И всичко това при условие, че се намери друго решение с крайградските линии, които е желателно да не преминават през целия град!

76
При условие, че автобусите и тролейбусите се стопанисват от едно дружество (останал съм с впечатление, че в града се случва точно това), ми се струва че ще се стигне до уеднаквяване на цената на билетите и за автобуси и тролейбуси. Цените на горивата растат непрекъснато, а с тази нова доставка дружеството е похарчило пари, които трябва да се "избият" от някъде.Поне в Бургас се случи точно това - доставиха 10 четириврати МАН- а NG272 и 10 Тедома, което доведе до повишаване цената на билета (в това число и за тролейбусите) с 20 стотинки на 1 лев.

От 2006 год. тролейбусите се стопанисват самостоятелно. Учредено е ново общинско дружество: "Тролейбусни превози" - ЕООД. Автобусният транспорт се приватизира изцяло. Сега те имат инвестиционна програма, която трябва да изпълняват, свързана с покупка на нови автобуси.  ;)

77
информация от вчера - билетчето все още е 80 ст.

Много добри новини. :fan: Идеята беше да се разгледа от общинския съвет предложение за повишение на цената на билета за тролейбусите от 1 май. Дано ръководството на ТП този път постъпи разумно.

78
Да. :)
Но не им работеха електронните табла.

79
От завода ли нови, нещо не вярвам, но ви го пожелавам?  :blink: Ще чакаме снимки!

Вярно е, по великденските празници ги видях, бяха червени със затъмнени стъкла и с метанови уредби на покрива, а и изглеждаха страхотно. :) Някой друг да снима, аз сега не мога, защото не съм в Стара Загора...

80
Да не би везните да клонят към руският доствачик и да ги е срам да съобщят?  :laugh:

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23