1
Железопътен транспорт / Re: Железопътни инциденти
« on: Today at 16:58:45 »
P.S. Поправка - починал е не машинистът, а началникът на влака на ПИМК
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
И трябваше да можеш да си купиш билет онлайн 5 минути преди да тръгне влака, а не 3 часа по-рано.Предполага се, че в последния час преди заминаването си близо до гарата и ще можеш да си купиш билет от сандъците, които щели да пуснат. 3 часа наистина е пресилено, но на летището в Базел ми дава онлайн билет за влак след около 30 минути.
Това с наименоването на Летище София на Васил Левски ми е малко като татуировката на образа му върху глезена на футболен фен !
досегашното положение е било по-добре за "сандалковците". Сега или ще трябва през Стената, или да се връщат назад към хотел "Морени".Има пътека от Алеко покрай руините на хотел Щастливеца и дървения мост през каменната река към Платото. Но все по-малко хора тръгват от Алеко (за сметка на Морени-Голи връх) и пътеката буреняса след отклонението от пътеката за Голи връх.
Каквото и да е се случва, окдато унищожаваме нови територии, какво ще правим със старите урбанизирани?По-добре да влизаме в нови урбанизирани територии, вместо да сгъстяваме старите. Примери - Лозенец, Стрелбище, Дианабад, Младост, Студентски град .... Но за инвеститорите е по-лесно да строят на готовото, отколкото да усвояват квартали без инфраструктура като Малинова долина, Кръстова вада, МанЛи-изток и т.н. И при соца в новите комплекси се газеше кал в началото, но за няколко години си идваха нещата. А сега се радваме като деца на първата широка улица в Малинова долина - Живко Сталев. Защото във Витоша и МанЛи и толкова нямат.
Все пак за метро са нужни поне 20 000 пътници на час в пик, при по-малко разходите за изграждане и експлоатация са прекалено високи. Лифтът, ИКЕА и Ринг мол не могат да създадат подобен пътникопоток.В Обеля имаше ли 20000 пътника? В Люлин 2 след Панчо?
не може метрото да се вие на меандри и пеша да е почти по-бързо отколото с него...Точно затова врътката между НСА и УНСС е безсмислена. От УНСС до НДК с 94 е по-бързо, отколкото с метро през Малинова долина, Витоша и Черни връх.
Само предполагам: когато са разпределяли кодовете през 1992 г., не са ползвали "ТЩ", защото кирилската буква Щ (подобно на Ш, Ж, Ю) създава допълнителен проблем със ширината на буквите, Т за Търговище и ТХ за Толбухин си е нормалноТщ изчезна още в началото на 80-е. През 1992 не се налагаха промени за двете области, защото нямаше жълти номера ТЩ.
От тази линия имам спомени на живо. Предназначена е уж за планинари, а не за "куцо и сакато".На мен и на цялата група, в която бях (слезли от автобуса) ни отне (на 31.08.2019 годита) точно 5 минути спокойно ходене, за да стигнем до хижа Алеко. Хем да се раздвижим след седенето във возилото, преди атаката към Черни връх. Сега вече става и за кашкавал-туристи по джапанки и токчета, както и за баба Пена с бастунката да иде на Хижа.
Със стриктно спазване на модела "и до тоалетната с колата".
Quote... Не е ли логиката еднобуквеният код да е при най-големия град, започващ с тази буква? А Добрич е по-голям от Търговище...Във времената на засилена държавна политика, както и политика свързана с цялата страна, логиката казва да се развият и други населени места, а не само най-голямото в региона : )
94-та.По-рано. През 1993 вече имаше мобифони, а анцугът на снимката е с прост радиотелефон. Точно анцузите бяха първите фенове на мобифоните./ '
А тия ДМВта спират на всяка керемидка, съответно пътуват в пъти по-бавно от автобуса. Те и затова няма желаещи за повече от два.И минават през Кукуш за по-направо.