Написаното по-горе според мен е нелогично, защото 304 в момента се ползва най-вече в участъка от бъдещата МС Тракия до бул. България, тоест отпадане на това обслужване може да се мисли СЛЕД пускането на метрото, а не преди пускането му да се намали наземният транспорт и после да има и метро, и наземен. Пък дай боже да има 304 по Цариградско и след метрото, но започвам да се съмнявам.
По-скоро за да се намали дублажът с 204, може да се мисли вариант за разцепване на 604 и единият "клон" от сегашния маршрут да го поеме 304, защото обиколката, която прави 604 вече колко години е напълно абсурдна и пътниците, които го ползват след Езерото с тези осморки из квартала трябва да са абсолютни мазохисти, за да го изберат пред комфорта на личен автомобил, ако имат такава възможност...