Author Topic: A204/304  (Read 177496 times)

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2994
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #640 on: 07.04.2025, 22:38:31 »
С риск да не сте съгласни с мен, за мен най-оптимално е до построяването на метрото да се пробва обединяване на А304 с А75 с интервал на движение от 15 минути делник и 20 празник. По този начин Слатина ще получи директна връзка с центъра и дублажът с А204 ще се намали без съществена промяна в пробега.

А204 наистина е прекалено разреден, но дори и да спрат А304 в почивни дни, не мисля, че двете коли ще отидат по А204. Не казвам, че линия с интервал от 60 минути е смислена, по-скоро при всякакви промени се орязва пробег къде явно, къде тайно. Например А213 в момента може би е по-нередовен от времето, когато А214 съществуваше.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1321
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #641 on: 07.04.2025, 22:52:48 »
Това е що горе маршрута на едновременния 104. По-добро решение е закриване на 75 и разделяне на 304 на 304 и 504 и 504 поема през маршрута по 75 и после по 404.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2994
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #642 on: 07.04.2025, 22:59:33 »
Няма достатъчно коли и водачи, които да покрият такова разделяне. Досега практиката показва, че разделят ли се линии, в повечето случаи се съсипват - например А84/А184 и А85/А285. ТМ7/ТМ27 са ок, защото ТМ7 беше доста редовен преди. Дори в момента обслужването към Борово в празник е по-добро от преди промяната  :angel:

Не съм убеден, че е маршрутът на А104. Имах предвид автостанция "Гео Милев" - Слатина - гара Подуене - Орлов мост - НИМ, т.е. удължен А75 до НИМ като няма значение номера.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Whatnow14

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1122
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #643 on: 07.04.2025, 23:34:56 »
Написаното по-горе според мен е нелогично, защото 304 в момента се ползва най-вече в участъка от бъдещата МС Тракия до бул. България, тоест отпадане на това обслужване може да се мисли СЛЕД пускането на метрото, а не преди пускането му да се намали наземният транспорт и после да има и метро, и наземен. Пък дай боже да има 304 по Цариградско и след метрото, но започвам да се съмнявам.

По-скоро за да се намали дублажът с 204, може да се мисли вариант за разцепване на 604 и единият "клон" от сегашния маршрут да го поеме 304, защото обиколката, която прави 604 вече колко години е напълно абсурдна и пътниците, които го ползват след Езерото с тези осморки из квартала трябва да са абсолютни мазохисти, за да го изберат пред комфорта на личен автомобил, ако имат такава възможност...
« Last Edit: 07.04.2025, 23:37:10 by Whatnow14 »

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4345
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #644 on: 08.04.2025, 08:28:09 »
Проблема с 304 не е толкова маршрута, колкото липсата на водачи. За това най-доброто е да се скъси от НИМ до Орлов мост. Така ще може да се подобри обслужването във въпросния участък, а от Дружба до там има достатъчно линии. Съвсем спокойно и без проблем може да се използва билет 30+.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15728
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #645 on: 08.04.2025, 08:41:02 »
С риск да не сте съгласни с мен, за мен най-оптимално е до построяването на метрото да се пробва обединяване на А304 с А75 с интервал на движение от 15 минути делник и 20 празник. По този начин Слатина ще получи директна връзка с центъра и дублажът с А204 ще се намали без съществена промяна в пробега.

Не е добра идея. Свикнеш ли хората на такава удобна линия, след това тая линия няма закриване. Ще има голям отпор от Слатина. И без друго там постоянно искат по-редовен транспорт, ако ги свикнеш на редовен и бърз 304 на мястото на 75 с който стигат за 10-15 минути до центъра, не можеш да ги качиш на метрото. Ще кажат че им е далече, че няма удобни връзки, че не знам си какво и тая линия ще остане вечно да хаби голям ресурс. А това са точно най-натоварените спирки на 404.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР