Author Topic: А 74  (Read 6110 times)

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 607
    • View Profile
    • Email
А 74
« on: 25.05.2012, 13:01:20 »
Няма ли да бъде по-добре линията да минава през МА с маршрут: от бул Петко Тодоров - бул. България - бул. Витоша - бул. Пенчо Славейков - бул. Цар Борис III, така ще има още една алтернатива освен 72 до метрото и то до много по-близката МС Опълченска :)
07 септември 2009 г. - Съединението на Западна и Източна София

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: А 74
« Reply #1 on: 25.05.2012, 13:19:24 »
Не. Ако живееш при Центъра по хигиена какво правим? Обективно погледнато пътникопотокът в района на Център по Хигиена е по-голям отколкото този по П. Славейков. И не виждам никаква логика да се променя маршрут на 74 обвързан с метрото.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Re: А 74
« Reply #2 on: 26.05.2012, 00:09:43 »
Има една единствена умна идея за тази линия е и тя е да се пуснат съчленени автобуси най-накрая!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9369
    • View Profile
Re: А 74
« Reply #3 on: 26.05.2012, 13:37:22 »
74 има доста тесни и криви улици по маршрута особено в Гоце Делчев и е абсолютно неподходяща линия за съчленени автобуси - ще спадне сериозно средната скорост и оттам комфорта на пътуване. По-уместни са допълнителни единични коли. Въобще в София има малко линии минаващи изцяло по дълги широки прави булеварди с минимум завои и затова трябват изключително единични автобуси по натоварените линии на минимален интервал 3-4-5 минути в пик.  :)

Offline mrclyde85

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • Email
Re: А 74
« Reply #4 on: 20.11.2012, 21:08:59 »
След като въведат тролея по черни връх, който ще довозва до МС ЕС, предлагам А74 да минава по Гешов, К. Величков, надясно по Тодор Александров, Опълченска и до гарата. Ако го спрат се губи директната връзка с мед. академия и болниците. На Гешов ще пуснат 2 пътни възела, ще разширят и Опълченска, по-бърз ще е. Може и по-нататък да се пуснат и електрически автобуси.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16693
    • View Profile
    • Email
Re: А 74
« Reply #5 on: 21.11.2012, 01:04:32 »
На Гешов ще пуснат 2 пътни възела
Независимо от новите пътни възли, линията няма да бъде пусната през траншеята, тъй като няма как да спира там.

Offline mrclyde85

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • Email
Re: А 74
« Reply #6 on: 21.11.2012, 15:54:55 »
Въпросът е, че ще изчакват по-малко.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16693
    • View Profile
    • Email
Re: А 74
« Reply #7 on: 21.11.2012, 15:59:55 »
Въпросът е, че ще изчакват по-малко.
Е как си представяш линия, която от бул.България да спира направо на ул.Гюешево, прескачайки Института по хигиена и бул.Цар Борис ІІІ?

Offline mrclyde85

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • Email
Re: А 74
« Reply #8 on: 21.11.2012, 19:32:08 »
Не съм го дописал явно, Няма да минават през траншеята, но огромния поток коли ще минава оттам и така ще се намалява престоя на кръстовищата.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3967
    • View Profile
Re: А 74
« Reply #9 on: 09.09.2022, 02:28:08 »
Столична община, разбрахте ли за отлива на пътници от линия 74. Причина? Обслужване с елетробуси, наличие само на една зарядна станция, без две в двата края на маршрута, нередовен превоз на пътници (не спазва разписанието в пикови часове), прекалено дълъг като километри маршрут (удължен по ул .Луи Айер до кв. Манастирски ливади); закъснения по маршрута. Резултат - лошо транспортно обслужване - изобщо не е трябвало да се поема от електробуси без две работещи зарядни станции. Вече има електробуси с разбито окачване и вой от задвижващи компоненти (не електрически), заради ул. Луи Айер
Абсолютно неправилно е намаляването на колите на линия 65 от три през една до нула (закрива се). Заместващата (нова) електробусна линия 73* ще спазва ли разписание или както тролей 7 ще идва, когато си иска (заради прекалено много километри и няколко места по маршрута, на които закъснява), а хората ще вървят пеша?
« Last Edit: 09.09.2022, 02:34:48 by tm0 »
------------------------

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 977
    • View Profile
    • Email
Re: А 74
« Reply #10 on: 09.09.2022, 08:36:09 »
Столична община, разбрахте ли за отлива на пътници от линия 74. Причина? Обслужване с елетробуси, наличие само на една зарядна станция, без две в двата края на маршрута, нередовен превоз на пътници (не спазва разписанието в пикови часове), прекалено дълъг като километри маршрут (удължен по ул .Луи Айер до кв. Манастирски ливади); закъснения по маршрута. Резултат - лошо транспортно обслужване - изобщо не е трябвало да се поема от електробуси без две работещи зарядни станции. Вече има електробуси с разбито окачване и вой от задвижващи компоненти (не електрически), заради ул. Луи Айер
Абсолютно неправилно е намаляването на колите на линия 65 от три през една до нула (закрива се). Заместващата (нова) електробусна линия 73* ще спазва ли разписание или както тролей 7 ще идва, когато си иска (заради прекалено много километри и няколко места по маршрута, на които закъснява), а хората ще вървят пеша?
За удължаването на 74 по подобието на улица Луи Айер съм съгласен, но иначе 74 си има две зарядни станции по маршрута те са на бул. Княгиня Мария Луиза и бул. Тодор Каблешков.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16693
    • View Profile
    • Email
Re: А 74
« Reply #11 on: 09.09.2022, 15:36:19 »
И 800-те метра от Каблешков до МанЛи ли са удължили прекалено маршрута? И как така е правилно 74 да не върви оттам, пък 65 да върви? Да не би да се обслужва от автобуси без окачване?
По-скоро Луи Айер трябва да мине през основна рехабилитация - тротоари, снижени бордюри без отрязване от платното, контейнерите за боклук извън габарита, забрана за спиране в неразширените участъци.
Е74 си има зарядна станция на Каблешков, където няма да си пречи с Е73.
« Last Edit: 10.09.2022, 00:38:17 by blagun »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14182
    • View Profile
Re: А 74
« Reply #12 on: 09.09.2022, 15:43:28 »
Ако се разбиват някъде електробусите, това по-скоро е по паважа по Борис 3.

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1480
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: А 74
« Reply #13 on: 09.09.2022, 16:00:14 »
Ами по скоро, и по паважа на Борис, и по разбитата улица Луи Айер им се разказа играта на електробусите. Почти няма Хайгер в Надежда, който да не трака или да е с разбито окачване.
Иначе 74 отдавна не е това, което беше преди, по времето на Ювкони беше по бърз и по редовен, на 7-8мин. в пик, за справка в момента е на 13-15мин. в пик...Много я спънаха тая линия с това удължение до МанЛи и с тая зарядна на Гарата. 74 пред цялото време е пълен и едва място в тия Хайгери едва се побират хората, а и се чака доста на тапите по Опълченска и на Гешов, аз за това я избягам да я ползвам.
Най-добрият вариант е да се съкрати до Гоце Делчев и когато довършат зарядната станция да зарежда там и да се махне престоя на Гарата, както и спирката там, защото в момента е на много некомфортно място. До МанЛи трябва или да остане 65 или да се мисли за нова линия според мен.
« Last Edit: 09.09.2022, 16:02:08 by Kukicha »