Ами по скоро, и по паважа на Борис, и по разбитата улица Луи Айер им се разказа играта на електробусите. Почти няма Хайгер в Надежда, който да не трака или да е с разбито окачване.
Иначе 74 отдавна не е това, което беше преди, по времето на Ювкони беше по бърз и по редовен, на 7-8мин. в пик, за справка в момента е на 13-15мин. в пик...Много я спънаха тая линия с това удължение до МанЛи и с тая зарядна на Гарата. 74 пред цялото време е пълен и едва място в тия Хайгери едва се побират хората, а и се чака доста на тапите по Опълченска и на Гешов, аз за това я избягам да я ползвам.
Най-добрият вариант е да се съкрати до Гоце Делчев и когато довършат зарядната станция да зарежда там и да се махне престоя на Гарата, както и спирката там, защото в момента е на много некомфортно място. До МанЛи трябва или да остане 65 или да се мисли за нова линия според мен.