Идеята да се ореже от едно място за сметка на друго никога няма да се хареса на всички, но трябва да се опита някакъв вариант и да се покаже опит за промяна.
За да се подобри обслужването коренно трябва повече ресурс, тоест повече автобуси с водачи, иначе всичко е преливане от пусто в празно. Това не са подобрения което виждаме. А и не са безплатни, всяка промяна на маршрути струва ресурси и пари в крайна сметка. Пътниците нямат нужда от безкрайни промени, това не подобрява за тях нищо.
И ти не оцели: когато нямаш безкрайни ресурси и подобряваш положението се нарича оптимизация и приоретизация... При промени винаги има изменение в статуквото и балансите...
Трябва да има един набор от линии, по които да се гарантира че въпреки проблемите с липсата на ресурси (автобуси, водачи) ще се запази едно минимално гарантирано обслужване, един вид базова мрежа - например 10 минути пик и 20 минути извън пик, оптимално би било тази мрежа да покрива определен процент от населението на отстояние да кажем 600 метра от спирките и оптимизации (в смисъл на изтъняване на обслужването под санитарния минимум) там да не се допускат.