Author Topic: Оптимизацията на автобусните линии  (Read 210932 times)

Offline New_Passenger

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2368
  • Lyulin 4ever
    • View Profile
Да подсилят 805 и да удължат маршрута му до МалДо. Тамън пасват на тесните улици там.
Софийско метро, колекция карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18184
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Идеята да се ореже от едно място за сметка на друго никога няма да се хареса на всички, но трябва да се опита някакъв вариант и да се покаже опит за промяна.
За да се подобри обслужването коренно трябва повече ресурс, тоест повече автобуси с водачи, иначе всичко е преливане от пусто в празно. Това не са подобрения което виждаме. А и не са безплатни, всяка промяна на маршрути струва ресурси и пари в крайна сметка. Пътниците нямат нужда от безкрайни промени, това не подобрява за тях нищо.
И ти не оцели: когато нямаш безкрайни ресурси и подобряваш положението се нарича оптимизация и приоретизация... При промени винаги има изменение в статуквото и балансите...

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7393
    • View Profile
    • Email
Идеята да се ореже от едно място за сметка на друго никога няма да се хареса на всички, но трябва да се опита някакъв вариант и да се покаже опит за промяна.
За да се подобри обслужването коренно трябва повече ресурс, тоест повече автобуси с водачи, иначе всичко е преливане от пусто в празно. Това не са подобрения което виждаме. А и не са безплатни, всяка промяна на маршрути струва ресурси и пари в крайна сметка. Пътниците нямат нужда от безкрайни промени, това не подобрява за тях нищо.
И ти не оцели: когато нямаш безкрайни ресурси и подобряваш положението се нарича оптимизация и приоретизация... При промени винаги има изменение в статуквото и балансите...

Трябва да има един набор от линии, по които да се гарантира че въпреки проблемите с липсата на ресурси (автобуси, водачи) ще се запази едно минимално гарантирано обслужване, един вид базова мрежа - например 10 минути пик и 20 минути извън пик, оптимално би било тази мрежа да покрива определен процент от населението на отстояние да кажем 600 метра от спирките и оптимизации (в смисъл на изтъняване на обслужването под санитарния минимум) там да не се допускат.

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 957
    • View Profile
    • Email
Удължаване на 67 до Лозенец го предложих като вариант да има къде да обръща нормално дълъг автобус , ако е с такива.