Кампания: Подкрепете запазването на транспортната история на България
Да се прави наново ли искаш да кажеш? Да, трябва финансиране. На теория трасето по-вътрешния ринг би могло да предложи и други връзки със Студентски град, много преди Климент Охридски, но Витоша и Студентския се застрояват и шансовете са минимални. Да не говорим че досега не са предлагани подобни разклонения на трасето по Г. М. Димитров. Освен това Климент Охридски предлага и връзки с Научно-техническата библиотека, ТУ, ХТМУ, ЛТУ и др.
На практика старото трасе е по-скоро остатък и е неизползваемо - баластът е смесен с пръст, релсите са силно корозирали и износени и не навсякъде са останали и т.н.
Баш вчера имаше събитие във връзка с трамвайното трасе...
О, това е интересно. Обсъждането касае единствено трасето по Климент Охридски, само релсите наред с другите предложения за булеварда.
Quote from: New_Passenger on 26.02.2025, 15:10:34О, това е интересно. Обсъждането касае единствено трасето по Климент Охридски, само релсите наред с другите предложения за булеварда. Обсъжданата идея ми се вижда много добра. Само ме смущава частта със споделеното трасе и по-специално следното: влезлия в трасето 280 като как следва да го напусне като той ще излезе някъде зад метростанцията. Респективно как ще влезе като за да влезе трябва да мине през насрещното
"Екип на София"? Още едни "спасители"?