Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: 1 ... 761 762 [763] 764 765 766
15241
Quote from: Ivo
Двигателите на Ден Оудстен В 96 с МАН вероятно да това отпред са сложили емблемата на МАН.Другия модел Ден Оудстен В 90 е с двигател ДАФ.Например при Икарусите освен Икарус пише и РАБА Д10.

А пък при МАН-овете,които се движат по А280 например пак пише МАН,но каросерията е турска,произведена в гр.Анкара,шасито пък е унгарско,ходовата част,окачване също е унгарско,даже не съм сигурен дали двигателят наистина е МАН.
MANAS не е ли изцяло дъщерно дружество на MAN Neutzfarzeuge AG, както е Меrcedes Turk за Мерцедес?Отдавна не съм отварял немския сайт, но преди там продаваха и шасита.А на запад май късата версия подобно на ConectoH се продава за регионален.

15242
Quote from: Balkanton
Да, лепенката News... eдна прозрачна със син надпис. Интересно дали и спиркознакците влизат в задълженията на фирмите, защото всички вече са надраскани или са изчегъртани числата и буквите (особено тези с GPS).
Мен ми е чудн о кой все пак после пише номерата на линиите с фулмастер.Поне на мен на повечето спирки почерка ми се струва еднакъв.

15243
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 05.04.2006, 21:31:14 »
Quote from: Kaiser Kar
С прискърбие ви съобщавам, че 2504 е леко пострадал. На една от седлките липсва болт и мекото поддава и една от плоскостите е счупена
Няма страшно.В Малашевци ще заварят седалката или ще я вържат със сезал.Автобусът ще става все по-хубав

15244
Quote from: blagun
... Не знам, практикува ли се някъде в МГТ по света монтажът на тахографи.
Поне за Женева мога да потвърдя веднага.
Тахограф 0405G

15245
За въпроса с бавното отваряне на вратите.Като цяло пневматиката не е ли по мощна и затова вратите да се отварят по бързо?Проблемът при нея май е, че е по-шумна.

15246
Quote from: Balkanton
Мисля, че тези на Wall са подарък на общината и затова те не слагат реклами. И на мен най-много ми харесват те. Иначе наистина тези на Balkan News Corporation се поддържат. На Руски паметник веднъж липсваше лепенката с рекламата и на следващият ден беше възстановена.
Имах предвид, че съм видял Wall да си ги поддържа, а не БНК.На БНК лепенката News ли липсваше?Иначе  Wall в началото не рекламираха на въртящите се колони, но после набраха клиенти.Не ми се вярва така да държат паната напразно, а и на този свят нищо даром не се дава.Не може да са просто подарък.100% е обвързано с бъдещи преференции или друго.Но пак казвам, аз съм изключително добронамерен към тази фирма.Идеята с картите на спирките е страхотна.Смятам,че вместо схемата на линиите СКГТ можеше да се разбере с Дейтамап и да използва тяхната карта на гърба на спиркоуказателите.Много е качествена и човек би се ориентирал по-добре.Колко хора умеят да боравят с карта,камо ли със схема.Визирам връстниците си, от които имам преки наблюдения.

15247
А аз пак искам да попитам за онзи бяло-черен автобус с емблема на МАН отпред по 72 с дизаайна на Ден Оутсен.Двигателят ли е МАН или от Ман са използвали каросерии Ден Оутсен?

15248
Quote from: toshliak
Интересно защо в Младост трябва да се закрива която и да е линия?!! Какво толкова проблемно има в този квартал??? Да не е нещо повече от Люлин??? Там откриват нова линия(115-Е), а пък в Младост тръгнали да затварят сегашните... Може би някои леки промени ще свършат работа... Например А 413 продължава сегашния си мършрут покрай посолствата, пазара и после завой на ляво по бул. "Александър Малинов" и след спирка бл. 43 надясно влиза в Младост 1А и там се намира подходящо място за колело... Тъкмо Младост 1А е без никакъв транспорт!!! 313 си остава както е по принцип(през пазара), 4 също да си остане както е по принцип(или пък може да се удължи до Окръжна болница), 111 си остава в нормалния си вариант(през пазара), 305 също няма нужда от промяна... Може би по време на строежа на метрото да минава пред Патиланци... 213 и 214 изобщо без промени; същото така и 76 няма нужда от променя... Може само по време строежа на метрото да минава пред Патиланци; 306 също няма нужда от промяна...  

А защо и на нас не ни се пусне нова линия??? Защо само в Люлин??? Примерно от Окръжна болница до Бизнес парка...
Нали идеята на метрото е да замени останалите превозни средства.След пускането на метрото линиите от Люлин до центъра бяха редуцирани.Но за подсилване на транспорта до Бизнес парка трябва да се помисли.И без това сега ще се прави цялостна реорганизация покрай реституцията на колелото в Младост 4.

15249
Quote from: Ivo
От Еридантранс са пуснали в движение Den Oudsten с инв.номер 5020! Близо година седеше паркиран в Земляне.
Този автобус е страхотен...
Хайде някой да направи снимки!

15250
Разни / Re: Снимки
« on: 04.04.2006, 21:25:41 »
Quote from: vesko76
Ето и една прясна снимка от мен...
0345 Ивкони ги използва само до Банкя.Интересно защо не са имали BMC?

15251
Quote from: Balkanton
в. "Дневник"

 Над 1500 спирки в София ще се дадат на концесия
4.4.2006 г.
   
--------------------------------------------------------------------------------

   Предстои да бъде обявен търг за концесията на част от спирките на градския транспорт в София, съобщи в понеделник зам.-кметът по транспорта Велизар Стоилов. Вече е направен икономически анализ и са подготвени тръжните документи, уточни той пред БТА. Предвиждало се на частници да бъдат дадени 1500 от всичките 2500 спирки.
   Концесионерите ще трябва да ремонтират и поддържат получените от общината терени. Всяка от отдадените на концесия спирки ще трябва да бъде снабдена с будка за продажба на билети и карти, а крайните - с тоалетни за шофьорите от градския транспорт. Компаниите, които вземат спирките, ще плащат концесионна такса на общината, но ще събират приходите от рекламата по тези места.
   Столичният общински съвет има решение за отдаването на концесия на спирките от две години, но това така и не случи досега. Първоначално се предвиждаше да има международен търг и той да е през пролетта на 2005 г., но неизвестно защо беше отложен.
А досега сложените от Wall и Болкан Нюз Корпорейшън?Меджу другото аз съм доволен от Wall.През февруари миеха стъклата.На Московска имаше графит и го заличиха.Само не знам защо никой не се рекламира при тях-има само карти на района.Не случайно те работят в толкова градове из Европа.

15252
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 03.04.2006, 19:50:52 »
Quote from: Kaiser Kar
Този 3608 е отвън е много странен на допир, от боята ли е това?
  :wacko:  
Не знам какво имаш предвид,но много ми харесва цвета и изпълнението на боята на ремонтираните 0305G и Хюлиези от Земляне и Дружба.Вече не си спомням инвентарните номера,но сред тях беше и бившия бял(3655 ли беше?).

15253
Тролейбуси / 2525
« on: 03.04.2006, 19:45:37 »
Quote from: Repcho
да не дава господ Трмакар и съчленен да направят
Не,не,спокойно!Не говоря точно от Трамкар,но все пак искам съчленни,а и София има по-голяма нужда от такива.Макар,че дизайна на нископодовите Кобри ми харесва и бих искал да ги видя с ремарке

15254
Тролейбуси / 2525
« on: 03.04.2006, 00:09:04 »
Quote from: x3m
е, има и изключения  - говорех за редовните им излизания. не е необичайно и да са резерви, а и всяка кола може да бъде срещната на практика и на теория по всяка линия.

difian - шасито е за турски модел автобус, електрониката е на румънските циганета, а донаправата на каросерията и сглобяването са си българска мърлявщина на Трамкар. тези коли са събрали опитностат на целокупния балкански технически гении - може би затова и на 9-11 месеца изглеждат като на 4-5 години.
Знам ги тези неща,само че не намирих хубав емотикон, изразяващ молене.Иначе поне каросерията на мен ми харесва.От шасита раз
бирам малко по-малко, а ел.системи,двигатели и т.н. никога не са ме привличали особено.Та така като цяло Кобрите ми харесват, но продължавам да си мечтая за съчленни тролейбуси.

15255
Тролейбуси / 2525
« on: 02.04.2006, 23:14:09 »
Quote from: CKD
Все пак този детайл е дело на опитните специалисти в трамвайната работилница на Красно село.
Нали останалата част от каросерията си е турска

15256
Тролейбуси / 2525
« on: 02.04.2006, 22:46:47 »
2003 съм го виждал и по девет.Между другото той е започнал да ръждясва.Вгледайте се на мрежата отпред на ел.части отгоре.Надявам се да сте схванали описанието ми

15257
Тролейбуси / 2525
« on: 01.04.2006, 18:22:35 »
Quote from: Kaiser Kar
Хахахаха, тоя 2525 рулира направо. Той според мен е недеоизмислен от коша, до последния си болт. Голяма грешка е този тролейбус, сега с тази реклама като си го представя... А 2004 и аз се чудя къде е, виждам само 2003.
Да не са го пратили из провинцията за тестове.В началото като бяха съвсем нови май 2003 беше отскочил до Пазарджик.Но през лятото си стоеше най-отпред в редицата в гаража и пак не излизаше много често.И нали щяха да правят още четири тази година, не че особено вярвам да станат готови толкова бързо(щом 2525 да е произведен 1993г. и  го пуснак след четири...).

15258
Тролейбуси / 2525
« on: 01.04.2006, 08:29:17 »
Quote from: Ivo
Да знам че е с реклама и аз го видях.На мен 2525 ми е един от любимите тролейбуси.А рекламата я има от поне 2-3 седмици.
През тези две-три седмици излизал ли е на линия или са опитвали да го подкарат в гаража?
 И искам да попитам още нещо.Този 2004 въобще излиза ли от гаража.2002 и 2003 ги виждам почти всеки ден.

15259
Идеи / 115-E
« on: 01.04.2006, 08:26:50 »
Quote from: Dragon
На мен така ми се завъртя главата от описанието че нищо не разбрах
Важното е да си схванал, че автобусът ще обикаля из Люлин.Другото са подробности.

15260

Инв. номер                            Заводски номер                   Доставен                   Брак, год.
 
   2525                                                                             09.1994 г                   09.2011 г.




ХАХАХА Днес вечерта(31.03) видях 2525 на линия,целия в реклама на WeissProfil.За да му сложат реклама, тези сигурно смятат да излиза често от гаража.Не си носех телефона, иначе щях да го снимам.

Pages: 1 ... 761 762 [763] 764 765 766