Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mitakaailqka

Pages: [1] 2 3 ... 22
1
Какъв бунт ще става като останалите в движение номера с трибагреник са изключително малко и без това. Да не говорим че няма логична причина да се правят невалидни.

2
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 08.10.2021, 07:43:20 »
Знам, знам, всичко това ми е ясно, просто очаквах че те и зико тъпунгера няма да са чак толкова безочливо нагли.

3
Пловдив / Re: Новини
« on: 07.10.2021, 18:53:30 »
https://trafficnews.bg/komentari/kak-prevozvachite-otchitat-milioni-zagubi-plovdiv-po-2-224277/

Боже боже, какви гнусни бандити. На хора със слаби нерви не препоръчвам да четат какви долни схеми правят нашите трима мошеници, аз просто останах без думи.

4
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 24.09.2021, 09:29:56 »
Отново са повдигнали въпроса за това градския транспорт да ходи по селата.

https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Poiskaha-gradskiyat-transport-da-obsluzhva-blizki-do-Plovdiv-sela-1127861

То града едва обслужва пък камо ли миризливите села.

5
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 21.09.2021, 17:57:04 »
До другите пък е още по-далеч. До Македония 850 м, до Коматевския 1100 м.

Това ще да е някво много магическо място, имайки предвид че разстоянието от Коматевско шосе до бул.Македония е 1.55км. Все трябва да има някоя спирка по-близо, няма как.

6
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 21.09.2021, 15:57:04 »
Е тогава трябва да е близо до Македония или до Вапцаров, или до Коматевски възел. Трябва да е на супер криво място за да е далеч и от четирите. Има ли смисъл за 2-3 такива блока там да се мести някоя линия от основен булевард?

7
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 21.09.2021, 15:23:43 »
Има спирка на бул. Христо ботев на 200-300м от П. Динеков, просто трябва да се мине прелеза. Иначе Гагарин винаги си е бил супер необслужен квартал, само около булеварда има адекватен ГТ. Когато ремонтираха бул. България имаше спирки на Обрейко Обрейкови. Те даже още фигурират на http://transport.plovdiv.bg/ като 444 и 445. То със сигурност ще е от полза за живущите във вътрешността на квартала да имат на тяхната улица ГТ, но не мисля че това трябва да се прави в ущърб на живущите близо до булевардите.

8
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 21.09.2021, 11:32:09 »
Да бе сериозно, каква археология за трамвай, то не се копае кой знае колко повече отколкото за асфалт. Дори и за метро надали ще има проблем освен около главната и тн. Съмнявам се извън район Централен да има нещо ценно под земята. Най-големия проблем е че няма пари, всичко е усвоено по джобовете на зико, чолаков, тотев и тн.

9
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 20.09.2021, 22:58:57 »
Като се пукне балона ще се спре със строежите, няма страшно, и след няколко години пак ще почнат и всичко отначало. Такъв е кръговрата.

10
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 20.09.2021, 18:50:51 »
Човек, от тея само Кондолов не е тясна, но е успоредна и на 200м от Вапцаров, какъв е смисъла? Димитър Талев е супер тясна и едвам се разминава автобуса с напаркиралите неправилно коли, а и е на 100тина метра от Македония, пак няма никакъв смисъл. Динеков е някаква междублокова алейка, кви автобуси? Освен това ако се направи автобуса да минава през Кондолов или Талев вместо Вапцаров и Македония, това ще прецака живущите по-близо до Вапцаров и Македония

Да 66 също минава по тясна уличка в изгрев, но тая уличка е на 450м от цариградско. Смисъла в това е че така живущите навътре в квартала могат да се възползват от линията, а и няма прецакани защото малко по-късно се връща на цариградско.

Тези улици дето предлагаш са все едно автобус да минава през Стефан и Обрейко Обрейкови вместо през бул. България.

11
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 20.09.2021, 16:36:34 »
Много силно се съмнявам, че ще пуснат по такива тесни улички автобуси. Или още по-малко че ще разкриват нови спирки по тях. Не може по всяка вътрешноквартална улица да има градски транспорт, просто трябва на максимум 400-500м от жилищата да има спирка.

Иначе в момента имаме булеварди с сигнализирани спирки по които не минава нищо, например по Северен и Свобода. По Дунав ок, там има сигнализирани спирки с навес през които не минава нищо, от много време, но за останалите адски се съмнявам. Марица юг е на 200м от 6ти Септември, малко по-сериозно. До Филипово ходят 3 автобуса, не е малко.

Иначе ето две кръгови линии, които си измислих. Широка и тясна, които да свързват кварталите помежду си, без да минават през центъра. Широката, която обикаля целия град пак навърта толкова км на една обиколка колкото 24 на 1та си посока.

В Бургас има кръгови линии и те работят доста добре. Свързват краищата на града без да цепят директно през географския център, като се съчетават с линиите които минават през централните булеварди. За Пловдив според мен биха били идеални. В Бургас например по кварталите (освен меден рудник) минават по максимум 2-3 автобусни линии, но тези, които минават се движат на много по-къси интервали и позволяват връзки с други линии.

12
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 20.09.2021, 13:28:48 »
Абсурдно е това, тея 2 линии дето предвиждат и в момента съществуват и не са кой знае колко натоварени, нито обслужват голяма част от града. Айде едната (44/4) като ходи до езиковите гимназии се пълни догоре с ученици с карти ама 7цата много рядко е натоварена. Трябва цяла нова система.

Според мен наистина може и да може да се направи хубава система около 2 лъча на трамвай, но по-належащо ще е да се съкратят линиите и да се намалят интервалите.

Прилагам един файл, за 10тина минути нахвърлях линии по картата. Оказва се че само с 12 от 29те линии, които в момента се обслужват от по-малко от половината автобуси (около 97 автобуса от 250 общо) делнично, може да се покрие всичко, което се покрива със сегашните 29 с много много малко изключения. Изключения са: около гранда дето минава 9, дунав и милеви скали на 16 и новия маршрут по 6 септември на 17(което е абсурдна линия по остатъка от маршрута си и трябва да се замести с друга).


Е представете си ако тези 12 линии бяха с над 2 пъти повече автобуси (250 вместо 97) и интервалите бяха наполовина по-кратки. Представете си да чакате под 10 минути за автобуса и да има опции за билети с прекачване за 1.50, ГТ щеше да е почти идеален.

Разбира се евентуалното орязване на линии трябва да бъде оптимизирано и да не се оставят места без автобусен транспорт. Даже според мен трябва да се започне от нулата и да се стремят за възможно най-малко линии с много места за прекачване. Трябва да има линия по бул. Северен, бул. Дунав и т.н. Според мен трябва да има и една кръгова линия из града. Но все пак имайте предвид колко излишно препокриване има в нашата транспортна схема в момента, нормално автобусите да вървят празни и да се състезават едни с други. Аз съм убеден че с нашия брой автобуси и квадратната форма на града можем да имаме много много по-бърз и удобен ГТ, отколкото имаме в момента.

13
Пловдив / Re: Новини
« on: 16.09.2021, 13:54:31 »
https://trafficnews.bg/komentari/paradoksite-gradskiia-transport-plovdiv-koito-nikoi-ne-222135/

Quote
Парадокс 1

Превозвачите на автобусните линии взимат по три направления своите пари – пазарният принцип за продажба на карти и билети, компенсации от общинския бюджет и субсидии от държавата. И трите стълба обаче са пълна загадка.

Субсидиите от държавата обаче са разковничето на проблема. По закон за всеки един превозвач обслужващ дадена линия, му се полага субсидия, ако  линията е НЕРЕНТАБИЛНА. Това означава, че ако примерно Веселин Дошков и „Хеброс бус” по линия 29 има повече разходи, отколкото приходи на него му се полага тази субсидия.

За 29-те линии 4-те превозвачи в Пловдив са взели 4,7 млн. лева за 2020 година от държавата.  Ако в един момент линия 29 стане рентабилна и тя е на печалба, в този момент субсидията от държавата  спира.  С други думи – няма как нито един превозвач да има интерес линията да му да е на печалба – на документи, разбира се. В този смисъл данните за продажбите на карти и билети по определените линии, които се дават от превозвачите, могат да се подложат на сериозно съмнение дали са реални. Тъй  като обаче говорим за документални и данъчни престъпления не Общината, а НАП и АДФИ трябва да се занимават с тези проверки.

ПЪЛНО БЕЗУМИЕ, нищо чудно че транспорта ни е на тоя хал и няма никакъв стимул за подобряване на услугата.

14
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 14.09.2021, 19:53:14 »
Най-важната новина според мен от днес:
Общината купува 20 електроавтобуса, 2 линии стават общински, ето маршрутите им! https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Obshtinata-kupuva-20-elektroavtobusa-2-linii-stavat-obshtinski-eto-marshrutite-im-1125050

Не знам откъде им е хрумнала гара Филипово, Чонов казва само район Северен. Иначе много интересни линии,  "жр "Тракия" - център - Езикови гимназии - нова сграда на ПУ." ебаси нечувания маршрут, жалко че 18, 4 и 44 го обезсмислят, както 7 обезсмисля другата "беломорски южен центъра северен". Тия хора откъде им идват да говорят такива глупости, явно никога не са се возили на покъртителния ни градски транспорт и дори те не знаят какви линии се движат

15
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 07.09.2021, 10:31:16 »
Идеята ми е че мога да ида във Варна примерно и да карам стотици километри по общинските пътища там без да платя нито стотинка допълнително, както един варненЕЦ може да дойде в Пловдив по същия начин. Затова “безплатно” е в кавички.

16
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 06.09.2021, 16:48:35 »
И аз това щях да кажа, споразумението не е с някоя община а с АПИ, все пак те отговарят за пътища и винетки, а общинските пътища са “безплатни”.

17
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 29.08.2021, 16:23:40 »
Пф, много странно, бях останал с друго впечатление. Сега гледам на Пасат, А3, Октавия и Супърб от тея години (около 2015) го слагат а на голфа не. Шантава работа.

Иначе американските коли внасяни тук са сигурно 99% изкупени от застраховател заради големи щети и продадени на търг някой да си ги отремонтира. Дали блъскани, наводнявани или какво ли още не. Като там това им се вписва в талона и се смята че не са годни за пътя там докато не се отремонтират и сертифицират. Дори след отремонтиране и минаване на преглет тея неща им остават в талона, като така дори отремонирани имат по-ниска стойност от тези с чиста история там, което ги прави перфектни да бъдат пробутани на някой нищо не подозиращ източноевропеец.

18
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 29.08.2021, 11:15:39 »
Как ще го няма в европа 1.8TSI? Ако го няма са го махнали от гамата в последните 2-3 години, колегата е писал до 5 години все пак.

19
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 19.08.2021, 18:54:15 »
Айде тримата мафиоти да си събират партакешите и да си ходят, по добре без автобуси отколкото да пълним гушите на тея бандити. Дано в договорите да има адски неустойки за прекратяване на договорите от страна на превозвачите, ама като знам каквИ малоумници от общината са го писали, сигурно нищо подобно няма.

20
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 05.08.2021, 11:46:31 »
http://phototrans.eu/15,339281,18013.html

В този сайт са записани много от автобусите къде са били или къде са отишли.

Pages: [1] 2 3 ... 22