Маршрути > Идеи

Транспортното обслужване на Дружба

(1/21) > >>

adi_bg:
Живея в Дружба-2, в близост до спирка „Димитър Пешев”, от която аз и моето семейство ежедневно ползваме градски транспорт.
Спирката се обслужва от автобуси с номера 88 и 204 и тролейбус номер 4. Последните месеци състоянието на автопарка беше подобрено значително, но това за съжаление не реши проблема с транспорта от и до ж.к. Дружба-2. Половината от автобусите на фирма „Карат-С”, която обслужва линия 204 са малки, което води до препълване с пътници в пиковете часове, забавяне на колите на спирките и от там нарушаване на разписанието по линията. Тази ситуация води до напражение в работата на водачите, което е предпоставка за повишаване на вероятността за пътно-транспортни произшествия.
Новите тролейбуси по линия 4 са отлични, но те също са малки и независимо, че са последно поколение, нямат възможност по така проектираната и изпълнена тролейбусна мрежа да возят пътниците за по-кратко време от комплекса до централната градска част и обратно.
Положението се утежнява и от факта, че в последните месеци се откриват нови жилищни сгради (втората част на комплекс „Цариградски” и др.), нови търговски комплекси (Лидъл, Фантастико) и нови административни сгради, което води до увеличаване на пътникопотока в двете посоки.
За подобряване на обслужването на гражданите от ж.к. Дружба-2 имам конкретни предложения, а именно:
Фирма Карат-С да направи всичко възможно за обслужване на линя 204 само със съчленени автобуси.
Маршутът на линия 114 да бъде удължен от надлеза за Горубляне, през комплекс „Цариградски” по улица „Околовръстна” до спирка „Ж.к. Дружба-2”. Колите по линия 114 да бъдат увеличени най-малко с два броя от настоящия им брой.
Това би довело до значително подобряване на обслужването по линия 204. От друга страна би натоварило линия 114, чийто автобуси дори и в час пик са полупразни.
Ако маршута на линия 114 бъде удължен, това би довело до следните предимства:
 Голяма част от жителите на ж.к. Дружба-2, които живеят в близост до улица „Околовръстна” ще имат достъп до удобен и бърз транспорт до централната градска част.
 Автобусите от линия 114 няма да се налагат до ползват спирката пред МИЦ като крайна, което води до допълнително задръстване в автомобилния трафик.
 След откриване на метростанция „Цариградско шосе”, линия 114 ще се яви най-бързата и удобна връзка на жителите на ж.к. Дружба-2 с метрото.
Мисля, че с тези промени обслужването на жителите на Дружба-2 би се подобрило в значителна степен.

Stahlgewitter:
Идеите са добри и отдавна обсъждани във форума. Но на този етап непостижими по всичко личи. Карат-С имат сумарно 9 съчленени автобуса,всички по 204 което явно е недостатъчно.За удължаване на 114 е необходимо продължаване на Копенхаген.

giorev:

--- Quote from: adi_bg on 03.12.2010, 19:07:47 ---Живея в Дружба-2, в близост до спирка „Димитър Пешев”, от която аз и моето семейство ежедневно ползваме градски транспорт.
Спирката се обслужва от автобуси с номера 88 и 204 и тролейбус номер 4. Последните месеци състоянието на автопарка беше подобрено значително, но това за съжаление не реши проблема с транспорта от и до ж.к. Дружба-2. Половината от автобусите на фирма „Карат-С”, която обслужва линия 204 са малки, което води до препълване с пътници в пиковете часове, забавяне на колите на спирките и от там нарушаване на разписанието по линията. Тази ситуация води до напражение в работата на водачите, което е предпоставка за повишаване на вероятността за пътно-транспортни произшествия.
Новите тролейбуси по линия 4 са отлични, но те също са малки и независимо, че са последно поколение, нямат възможност по така проектираната и изпълнена тролейбусна мрежа да возят пътниците за по-кратко време от комплекса до централната градска част и обратно.
Положението се утежнява и от факта, че в последните месеци се откриват нови жилищни сгради (втората част на комплекс „Цариградски” и др.), нови търговски комплекси (Лидъл, Фантастико) и нови административни сгради, което води до увеличаване на пътникопотока в двете посоки.
За подобряване на обслужването на гражданите от ж.к. Дружба-2 имам конкретни предложения, а именно:
Фирма Карат-С да направи всичко възможно за обслужване на линя 204 само със съчленени автобуси.
Маршутът на линия 114 да бъде удължен от надлеза за Горубляне, през комплекс „Цариградски” по улица „Околовръстна” до спирка „Ж.к. Дружба-2”. Колите по линия 114 да бъдат увеличени най-малко с два броя от настоящия им брой.
Това би довело до значително подобряване на обслужването по линия 204. От друга страна би натоварило линия 114, чийто автобуси дори и в час пик са полупразни.
Ако маршута на линия 114 бъде удължен, това би довело до следните предимства:
¨ Голяма част от жителите на ж.к. Дружба-2, които живеят в близост до улица „Околовръстна” ще имат достъп до удобен и бърз транспорт до централната градска част.
¨ Автобусите от линия 114 няма да се налагат до ползват спирката пред МИЦ като крайна, което води до допълнително задръстване в автомобилния трафик.
¨ След откриване на метростанция „Цариградско шосе”, линия 114 ще се яви най-бързата и удобна връзка на жителите на ж.к. Дружба-2 с метрото.
Мисля, че с тези промени обслужването на жителите на Дружба-2 би се подобрило в значителна степен.
--- End quote ---
Съгласен съм с предложението ти А114 да се пусне по уличката до "Цариградски" и от там през Обиколна до обръщалото на А204, така ще се намери и реална транспортна задача за тази малоумна линия, поне за 20-ина месеца. Винаги съм се чудил защо Дружба 2 няма линия с "директен излаз" на Цариградско шосе през Д.Пешев, което кръстовище пък плаче за СПЕШНО разширяване, защото е пословично със задръстванията си по всяко време на денонощието.
А да не забравя, слуховете твърдят, че най-скъпобезмислената линия в София - Тм23 е дело на активисти твои съседи. Защо не си се возят на него? С парите, които се хвърлят за него що съчленени автобуси за А204 можеше да се купят...

Repcho:
114 по уличката към Цариградски не може да мине. Трябва да се завърши Копенхаген (Универсиада) и да стане пълна детелина при автокъщите. Тогава ще може да се мисли за реорганизация на линиите в района

tm0:
Това можеш да го напишеш във виртуалното деловодство на официалния сайт. Ще чакаш отговор от Марчело Доковски в близките седмици. Поръчката на Общината е била предимно за къси автобуси. Дългите харчат повече. Настъпи носталгия по Икарус - те събираха много, но станаха опасно провертриви и зелените дълги Мерцедес - те са на друга линия вече.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version