1
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 16.03.2025, 21:57:24 »
Има логика да разкарат Хеброс, и без това Петко им плаща заплатите, а и БМЦ-тата не са удобни и въобще не са подходящи за тази линия.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Ся последно от кога ще взимат линиите от утре или началото на другия месец.Според тази статия - от утре.
Някои на Дрита имат климатици и не всички са толкова по стари , а всичко зависи от състоянието на автобуситеЕми Мерцедесите им са 2007 и нямат климатици, Соларисите масово и те са на по 20 години и без климатици. Само двата Отокара, двата МД9, щъркелите, бусовете и май Сетрите имат климатици. На Чолаков са доста по-нови автобусите и тамън им беше сложил климатици на повечето, поне на Мановете, и тамън беше орязал щъркелите доста.
На 99 има евро 6 щъркел.Явно някое БМЦ е сдало багажа и Петко ще помага когато се наложи. Макар че е странно защото Хеброс имат повече БМЦ-та и отделно имат и няколко МД9 останали, така че не би трябвало да имат недостиг. Интересно дали го е карал и шофьор на Петко?
Имаше и съчленени Рено PR180, същия цвят като Юлиетата - бяло, сиво и червени точки - май бяха по 16, плюс берлински жълти двуетажни по 29.Кога това? Аз помня че имаше двуетажни на 29 след 2007 когато Хеброс взеха линията, но не бяха жълти.
Малко странен въпрос, но кои фирми според вас правеха или правят най - добрите табели, като големина, шрифт и т.н? В момента всички са по един стандарт, подобно на ДАП времената, но преди бяха по - различни. Друг малко странен може би въпрос ми е - сините Волво, ако имате наблюдения кое или кои са обиколили най - много линии? Останал съм с впечатлението че 3515,1013,1182 са най - "универсалните" . Та , ако има и други такива "туристи" по ваши спомени споделете 👍🙂.Кои са най-добри е трудно да се каже, въпрос на вкус. На Хеброс бяха мисля с по-голям шрифт, но техните май бяха картонени. На Чолаков и Петко са пластмасови, и както беше споменато по-горе, преди години ги бяха направили да светят, и отпред и отстрани и отзад. Едно време като доставиха новите тогава автобуси наистина гледаха да изглеждат добре. Сега естествено никой не се занимава с такива неща. Меритранс навремето имаха доста големи табели със много едър шрифт.
Никан лайн бяха май също на батаклиев, вървяха на 16 едни много хубави за времето си оранжеви мерцедеси. Като малък много се кефех на тях. Мисля че до 2007 или 2010 се движеха, май също и на 116. Имаха и един автобус, на който при отваряне на втора врата се отваряше и автоматична рампа за инвалиди. Мисля че беше зелено и оранжево като разцветка.Това трябва да е било преди 2007, защото след 2007 вече е подписан новия тогава договор и 16, 44 и 116 се обслужваха от Меритранс тогава.
Май са по-малки от бившите на Хеброс?Да, на Хеброс бяха 10 метрови, тези са 9 метрови и със 2 врати.