Транспортът в другите градове > Велико Търново

Идеи за развитие на Градски транспорт Велико Търново

(1/26) > >>

ari_91:
Реших да направя тема в , която всеки да може да вписва идеите си за развитието на Градски транспорт Велико Търново , по какъв начин транспорта ни може да стане по използваем от жителите на град Велико Търново , трябва ли да се разкрият нови линии , да се увеличат автобусите по някои линии и всичко друго , което мислите , че би помогнало за развитието на градския транспорт в Старата столица .  :rolleyes:
Аз ще дам моите предложения .
 :)Смятам , че е нужна линия , която да свързва най-големия Великотърновски квартал с Мавриков , доста хора се качват в линия №20 и от пл.Царевец до Мавриков вървят пеша , което не е никак приятно особено в горещо и дъждовно време , за това смятам , че е добре да се пусне линия №20А , която вместо да обръща на пл.Царевец до ходи но Мавриков , за целта може да се махме едно кола от №20 ( този , която е на 00:00 от кв.Бузлуджа ) и на нейно място да тръгне 20А няма да има особено разлика за тези които използват №20 , тъй като тя пак ще минава през пл.Царевец .
Линия №30 трябва да си върне старото разписание , което беше до ВТУ и да започне да работи на пълен работен ден , така повече хора , ще я научят и използват , защото и сега има хора в кв.Зона"В" , които не знаят дали линия №30 пътува , но първото и най - важно за рентабилното използване на линия №30 е промяната на разписанието на колите по линия №50 .( защото сега се появявава дублиране на линия №30 и втората кола пи линия №50 ) Ако часовете на тръгване на колита по линия №50 от кв.Зона"В" са 00:50 и 00:20 , и от Мавриков на същите часове а колата по линия №30 от бл.14 в кв.Бузлуджа е на 00:40 така жителите на кв.Зона"В" ще имт транспорт на 20 мин. и ще бъде много по удобно , а след време , след построяването на кв.Велико Търново Хилс , може линия №30 да върви до там ( и при по-голям интерес да се увеличат колите по линията ) .
Линия №70 подобно на линия №30 , трябва да работи на пълен работен ден , и на всеки курс на ходи до с.Малък Чифлик , според мен така би бил се увеличил потока от пътници по тази линия .
През зимата за удобството на пътниците би било добре по линии с номер 13,20 ,5 и 110 да пътуват съчленени автобуси , защото са найстина наложителни .
Линия №5 може да възвърне част от предишния си маршрут и да започне да ходи до Западна примишлена зона ( ЗПЗ ) , тъй като тази част от Велико Търново в последните години се развива доста бързо би било добре да има по на често транспорт , които със сигурност би бил използван добре от работещите в тази част на града .
И един доста належял въпрос , въпроса за втора кола по линия №110 , това найстана е нужна както за живущите в кв.Чолаковци така и за работещите в завод Мавриков , така и учещите в "Техникома по моден дизайн" . И разбира се въпроса за късните курсове на линиите , които при една добра реклама от страна на местната преса и телевизия биха били добре изпълзвани , разбира се при редовното тяхно изпълнение .
Това е от мен за сега !!!  :)

handstake:
Браво Ари,много добра идя за тема :P Аз лично много пъти съм сядал и мислил по този въпрос и най-вече за Н30. Смятал съм часове и съм засекъл ,че ако Н30 върви по следния начин всичко излиза много добре:
Зона В-МОБАЛ-ПАЗАР-ОБЩИНА-(Царевец-Асенова Маьла- ВТУ-ЖП гара) и пак към общината и обратно в ЗОНАТА.Така най сетне ще има пряка връзка от Царевец към ЖП Гара,а и Н5 ще има нещо огледално. Смятам ,че така спирките на линията са 95 прожента като на Н50,затова ако се направят на 20 мин всичко излиза перфектно.
От Мавриков.
0.10 - Н110
0.30 - Н50
0.50 - Н50
 
От Зоната:
0.00 - Н50
0.20 - Н50
0.40 - Н30

От ВТУ
0.05 - N13
0.15 - N30
0.25 - N13
0.30/5 -N4
0.45 - N13
и ивентуално на 0.55 Н70
Пропуснах Н5,защото не съм сигурен в графика му ;)

Друго решение за Н30 е ЗОНА В-ПАЗАР-ОБЩИНА-Чолаковци ,но така ЗОНА В няма да има връзка с ЖП Гарата,но поне в този вид линията може да работи по цял ден.

H0lyGanGs7eR:
На първо място - колчета. Име на спирка, Карта на цялата схема на градския транспорт и интервалите на автобусите/тролейбусите. Това ще качи пътникопотока с поне 10%.

handstake:

--- Quote from: ari_91 on 03.08.2009, 14:55:07 ---Реших да направя тема в , която всеки да може да вписва идеите си за развитието на Градски транспорт Велико Търново , по какъв начин транспорта ни може да стане по използваем от жителите на град Велико Търново , трябва ли да се разкрият нови линии , да се увеличат автобусите по някои линии и всичко друго , което мислите , че би помогнало за развитието на градския транспорт в Старата столица .  :rolleyes:
Аз ще дам моите предложения .
 :)Смятам , че е нужна линия , която да свързва най-големия Великотърновски квартал с Мавриков , доста хора се качват в линия №20 и от пл.Царевец до Мавриков вървят пеша , което не е никак приятно особено в горещо и дъждовно време , за това смятам , че е добре да се пусне линия №20А , която вместо да обръща на пл.Царевец до ходи но Мавриков , за целта може да се махме едно кола от №20 ( този , която е на 00:00 от кв.Бузлуджа ) и на нейно място да тръгне 20А няма да има особено разлика за тези които използват №20 , тъй като тя пак ще минава през пл.Царевец .
--- End quote ---
Ако се пусне 20А на часа може и да се наложи да се пусне 4-та кола по линията,което не е лошо де ;)
Иначе идеята за спирките ми допада много,така ако това нещо се направи преди нова година хората сами ще разбиират кой превозвач що за стока е,тъй като сега не всеки знае точният час в който трябва да мине автобус от дадена линия.Хората значт ,че има автобус на 10 мин. за техният квартал и не се интересуват от друго.Учат им номерата и така... Също така ако има тези разписания и точни описания на всяка линия и хората от другите градове биха се ориентирали по-лесно :)

ari_91:
Няма да има нужда от 4-та кола по линия №20 тъй като 20а ще е друга линия , няма как да са на плаващо разписание общо колите по линия №20 и №20а .

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version