За Форума > Изтрити теми

Re: Метродиаметър 3 - обща тема

<< < (2/6) > >>

bozhido:

Вече е свършена работа - в тунела между Ручей и Красно село вече са положени релси. Това отклонение ще си остане само на чертеж. Възмутително е как с лека ръка, без експертиза се режат и прекрояват метродиаметрите.
[/quote]
В такъв случай цялото разклонение е било нарочно измислено, за да се убедят (заблудят) хората, защо МС 13 на ул. Дойран няма да се строи... В крайна сметка, тази метростанция щеше да бъде в средата на изключително гъсто заселен район и щеше да е сигурно една от най-натоварените изобщо. Пълно безумие
[/quote]

V.Peichev:
Нормално е разстоянието между метростанциите да е около километър, в противен случай се намаляват средната скорост и превозната способност и се увеличават разходите за построяване и експлоатация и метрото става неефективно. Между Дойран и Красно Село има 500-600 m, което е твърде малко отвсякъде, най-малкото разстояние между станции - Г.М.Димитров и Мусагеница е около 700 m и дори то е ненужно малко, Мусагеница е слабо натоварена станция и можеше да се мине без нея с участък 1.5 km. :rolleyes:

davidcho10:
Пълна грозотия са и влаковете и станциите, портите много свалят от дизайна, който така или иначе е все едно си в детска градина, а влаковете не се чуват, което е пълна скука, много по - добре е да са музакални като Метровагонмашите например, добре че няма да го ползвам мд3.
А и във влаковете има места, където няма седалки, а просто подпиралки. Такава простотия не бях очаквал. Като са сметнали, че няма да могат да вместят всички, да бяха поръчали по още един вагон за състав и толкова. Кви са тия цигании.

velinio:



--- Quote from: davidcho10 on 19.10.2019, 14:16:56 ---Пълна грозотия са и влаковете и станциите, портите много свалят от дизайна, който така или иначе е все едно си в детска градина, а влаковете не се чуват, което е пълна скука, много по - добре е да са музакални като Метровагонмашите например, добре че няма да го ползвам мд3.
А и във влаковете има места, където няма седалки, а просто подпиралки. Такава простотия не бях очаквал. Като са сметнали, че няма да могат да вместят всички, да бяха поръчали по още един вагон за състав и толкова. Кви са тия цигании.

--- End quote ---

Изключително плоско мнение! Добре, че си ми в ignore листата, та не ти чета глупостите, честно...

Ти в метрото влизаш, за да се забавляваш, или за да се превозиш, какво значи, че "влаковете били пълна скука"? Колкото по-тихи са, толкова по-добре още повече с новите прегради. Места, където няма седалки има и в старите влакове - и те ли са пълна скръб? Вагоните са ги поръчвали най-вероятно по дължината на пероните, това да не ти е влакът София-Варна та да му закачаш бонус вагони, когато решиш...

davidcho10:
Ами винаги пронът трябва да е повече от влака, а не да е точно, колкото него. Под 150 метра перон е пълна шега. Сега ги правят къси., за да е евтино, но когато се увеличи броят пътници и не могат да сложат още, ще е ужас. Това нашето не е метро, а високоскоростен трамвай.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version