Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Metan

Pages: [1] 2 3 ... 168
1
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 16.08.2022, 21:32:59 »
Гълъбите са осрали петохуйника на втората снимка.

2
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 16.08.2022, 18:29:21 »
Докарали са някой 130 см висок да боядисва и не са му дали стълба.

3
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 16.08.2022, 18:26:41 »
Пл. ”Велчова завера” ще да е, но може и да греша.
Баш там е. Бях забравил, че спирката беше на Св. Наум на спускането.

4
Номерът на ремаркето 583 ли е?
Да, има го снимано и по други снимки.

5
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 14.08.2022, 23:43:22 »
Имаше май такива шатри, опакована тръбна конструкция и се влизаше вътре, но тази конкретно с каква цел е била не знам. Виждат се и някакви сергии около нея.

6
Автобуси / Re: Mercedes Intouro E/ME (1301-1315)
« on: 14.08.2022, 10:43:55 »
Защото масово са повредени, няма пари за поправка.
А как стои въпросът с климатиците по принцип? Има ли договор с външна фирма за поддръжката им, прави ли се профилактика и зареждане на определен период или се чака всичко да се скапе и тогава (ако евентуално решат, че има пари) да викат някой да ремонтира?

7
Доста от тук пишещите даже присъстваха на събитието (а някои бяха и водещи). Иначе книгата я има в РИМ София на умопомрачителната цена от 65 лв. Двиезична е (от най-дразнещия вид с текстове на два езика на една страница, малки колони и големи празни пространства) и авторът беше спонсориран от СО за написването й по някакъв проект. Разходил се е до Белгия, говорил е с този и онзи и си е излял мислите. Свалил информация от стария сайт на СКГТ и също я включил в книгата. Като качество мисля, че даже не си заслужава да се коментира. До скоро (а може и още да е така) не беше спазено задължителното изискване да се оставят екземпляри от книгата в НБКМ.

8
Това май го имаше окачено във фоайето на Novotel-а до бившата Държавна печатница.

9
Да, и аз имам този проблем с отварянето и не мога да разбера защо като качваш jpg не се визуализира тук, а и като го свалям не може да се отваря.

10
3108 по 76 днес към 12:00 мина с висока скорост на абсолютно червено на първия светофар на Орлов мост от Цариградско към Евлоги Георгиев и щеше да удари две коли. Абсолютно ненужно упражнение, защото вторият светофар за ляв завой към Евлоги Георгиев вече го беше затворил и остана на моста да чака следващата фаза.

11
От вчера, отново същото минаване от Ниш през Сурдулица и Стрезимировци. На границата има доста малка опашка двупосочно, предимно турци.

12
Нали има обявена обществена поръчка за оборудването, някой да им достави "иновацията"... Досега супер научно и визионерски са изобретили само нови врати... ;)
Кой знае и тези врати от кой гардероб са ги свалили.

13
Иначе в Македония не се стига чак до магистралата, защото на Гевгелия е много по-голям ужас от Промахон - там гърците правят обстойни проверки на всички сърби и македонци. Затова се минава кротко през Струмица и Дойран.
Богородица/Евзони е сборен пунк за Гърция за доста голяма част от Европа и затова очаквано опашките там са по-големи, ние имаме "удоволствието" да се радваме само на мамалигарите през Кулата (и на някой заблуден грък, евентуално и на украинци и молдовци). Обаче лятото през Дойран също си е приключение, там пунктът е малък като Стрезимировци и ако има повече коли също се чака много, а и доста от минаващите по долината на Вардар минават оттам, за да избегнат чакането.

14
Тези всичките изброени от теб линии минават и през други места и имат не само една крайна спирка, така че пътникопоток винаги има. Това, че на хладилния завод ги виждаш празни не значи, че в друга част от маршрута няма хора.

15
То с тези тапи човек се замисля за още по-отдалечени маршрути:
Това с времето е много относително, особено на юг от Благоевград. Може да се мине бързо, може да се влачиш и цял ден. Трафикът към Гърция си остава стабилен по Струма. През Илинден/Ексохи е доста по-добър вариант ако се ходи от западната част на България към Драма и североизточна Гърция, там няма и такива чакания, а пътят не е лош като цяло. 

Ако бях сам, щях да мина през Стрезимировци, но уви, другите не искаха и си чакахме 3-4 часа на Калотина.
Обаче на Калотина има относителна промяна и от два-три дни за вход не се чака чак толкова, даже снощи нямаше почти никакви коли. За сметка на това са се увеличили опашките за изход и сега тапите са там.

И по поречието на Вардар в момента трафикът е разреден, явно отпускарите вече са по крайните дестинации.

16
В Петък ще пътувам от Словения за Пловдив, та да питам- някой знае ли дали си заслужава да пътувам през Стрезимировци/Връшка чука или да си изтърпя чакането на Калотина? Благодаря много!
В крайна сметка през кой път мина?

17
Филмът е сниман през пролетта на 1974 или 1975. Този тип колонки ги има още от зимата на 1973 (може и по-рано да са пуснати). Струпването на толкова много таксита при София Север е заради ремонта на Централна гара, Икарусът 260 е по някоя от трансферните линии между София Север, спирка Надежда и гара Подуене (201 или 279). Влизането в насрещното на локалното при Орлов мост наистина е интересно, явно само такситата са влизали така и са обръщали някъде по-нагоре към паметника.

Забелязах и нещо друго интересно - към момента на снимане на филма Аксаков е била свързана с Раковски автомобилно, дори е имало и колонка за таксита. Вероятно при строежа на Кристал правят Аксаков пешеходна в тази част.

18
Значи в този случай си е чиста необходимост. А доколко е законно е друг въпрос.

19
А тия дни забелявам нова мода на дарителство към органите на реда - https://m.olx.bg/d/ad/cheren-stiker-za-registratsionen-nomer-CID360-ID8Dd9t.html
Някой си е намерил търговска ниша на ръба на закона.

Това черното явно е разпространено и по други места, защото гледах доста македонски коли с такова черно вместо синята лента и червеното квадратче, в което се дублира на кирилица латинските букви от номера. На македонските номера стои още по-грозно.

20
Средната е в трагично състояние и в двете посоки и явно така ще се остави, ще се кърпи и пропада още повече. Там има и проблем с моста над кръговото при хлебозавода - по основното трасе точно преди фугата за моста има доста голямо хлътване и ако пътуваш в посока от Суходол към Обеля усещаш доста неприятно удряне. А малко по-надолу в северна посока в същото платно са затворили две от трите ленти на моста над ЖП линията за Волуек и вчера се беше образувала прилична няколкокилометрова тапа.

Забравих да пиша, че осветлението в участъка между Филиповци и Сливница не работи.

Pages: [1] 2 3 ... 168