Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Repcho

Pages: [1] 2 3 ... 503
1
Мине се, не мине се време и пак се започва с този 111.
 Не може да се съкрати, нито да се променя маршрута. Ще има протестни и други действия.
Мрънкането обаче, каква била трудна линията, през какви задръствания минава, как не може оперативно да се обслужва поради открити коли, не спират!!!!  :help:
А кое от изброените не е така ?

2
В неделя на 02.03. 505 беше дерайлирал с последната талига по Борис между Пушкин и Н.Петков посока Княжево и се движеше така. Цялата трета секция подскачаше т.к. реално колелата се търкаляха по трошения камък. Не знам докъде е изкарал така, но гледката беше неописуема.

3
Ремонт на ремонта, само 16 години след пуска в експлоатация…
Мостът е строен през ранните 90, до 2000 г. отлежава като безполезен, след което пуснаха пътните платна, завиващи по Пловдивско поле.
Точно така, пускът на метрото няма общо с пуска на моста, още по-малко със строежа му. Пореден опит за заблуда. Предвид липсата на изисквания за устойчивост на корозия на материалите, влагани преди 25 год. и агресивната обработка на мостови съоръжения при зимни условия, изглежда логична нуждата от ремонт след 25 год.. Трябва да се провери и защо Метрополитен възлага пътен ремонт, има нещо недоизказано в цялата история.

4
Проектът, който последно е одобрен предвижда тунелно минаване при Бъкстон и Пушкин, естакада над Борис, стигайки до разклона за Горна баня, кръгови при Боряна, в началото на Президент Линкълн, при сегашния светофар за Овча купел и Суходол, както и мост при язовира. Всичко това разбира се търпи корекции на база техническия проект, граждански недоволства и щения и т.н.

5
Обект от значение за националната сигурност няма нищо общо с обект, чието изграждане предстои и е от национална значение.

Quote
С Решение № 250 на Министерския съвет от 25 април 2013 г. пътят „Софийски околовръстен път“ – Западна дъга – участък от бул. „България“ до „Северната скоростна тангента“ е обявен за обект с национално значение по смисъла на § 5, т. 62 от Допълнителните разпоредби на Закона за устройство на територията и за национален обект по смисъла на § 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за държавната собственост.
Финансирането на процедурата по отчуждаване на частите от имотите – частна собственост се осигурява от Агенция „Пътна инфраструктура“.

Не били компютри, а компоти...

6
А едно време комунистите пък какви ги свършиха... Хайде малко по-сериозно, съвсем почна да се обръща тук на безмислена полит говорилня

7
Абе вие нормални ли сте ?!? Снимащият е точно където трябва предвид, че ще завива към Дружба и в зоната на спирката го вкарва единствено идиотското изпълнение на водача на автобуса и никакво задръстване не е оправдание за видяното.

Много е паднало нивото...

8
Засега и аз ще дойда  :rolleyes:

9
Мрежата ще позволява движение отвсякъде за навсякъде, идвайки/отивайки от/към Попа или идвайки/отивайки от/към Петте кьошета. Единственото неуточнено е дали ще има ляв завой от Фритьоф Нансен по Васил Левски. Включването от Фритьоф Нансен в обособеното трасе ще е на кръстовището с България. Трасето от България до Арсеналски ще е обособено, като 94 също е предвидено да влезе вътре. Ще има двупосочна спирка пред район Лозенец както за тролея, така и за автобуса. Фритьоф Нансен има габарит да е с по 2 ленти в посока и успоредно паркиране от страната на сградите.

10
Хубаво е човек да има самочувствие че разбира от всичко, и че неговата гледна точка е 'истината' ... Ясно е, че в България всеки разбира от всичко, подходящ е минимум за министър и всички други са "некадърници". Това не е хейтърство, манталитет е и не визирам никого конкретно, който се чувства засегнат си е негов проблем. Пък за опорните точки -  :laugh: :laugh: :laugh:

11
Някои хора ако не се изходят по всички въпроси във всички теми явно не могат да спят спокойно ...

12
Замисълът е да не се набутват всички в 1 лента, както става и в момента. Същото е и на Семинарията като идваш от Пионер посока Велчова завера, На Сахаров като идваш от пазара посока Младост 3 и на мн. други места. Лошото е, че Ганьо маркировка не гледа, той си е за направо и коя лента за къде е много не го интересува. :(

13
Лентите са си нормални, шофьорите не струват...

14
Правилото за 50-те метра важи само при положение, че няма специално изграден за спирката джоб или не е сигнализирана с маркировка. На повечето спирки в София, където се случва да се съберат повече превозни средства ги има и двете условия. Т.к. дискусията тръгна от спирката тръгна от спирката на пазара в Младост 1, там джоба събира 1 съчленен автобус, другите следва да изчакат.

15
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 03.03.2015, 03:00:07 »
Илиянци, битака или от всеки произволно избран магазин за автоаксесоари...   :help:

16
Е не разбра ли, че има чисто нов, голям, сертифициран сервиз на МАН ?

17
Съчинения на тема ...

18
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 16.02.2015, 15:03:51 »
Вчера 3585 - 413
Дебнете го за снимка... отзад :)

Защо? Задницата да не е от Хюлиез  :laugh:
Силно се надявам, че не е  :D Но е интересно да са види как са го направили след инцидента  :)

19
Вчера 3585 - 413
Дебнете го за снимка... отзад :)

20
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 07.02.2015, 03:51:50 »
Аз в подобна ситуация на брутален лед изкачих Предела само на първа и с много внимателно подаване на газ и движения на волана. Но хубавите гуми са решителни в подобни случаи, моят опит е с Dunlop Wintersport, страхотни гуми.

Pages: [1] 2 3 ... 503