Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 768
1
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 21.10.2021, 23:40:02 »
То и Ицо Хазарта може да се издигне до министър на културата :eek:
А една моя позната до регионален министър....

2
Дс не продават затова Икарусите по този начин, а не на цена за скрап, и БАН да ги изкупи всичките....  :laugh:

3
Полезна информация за пътуващите с автобусна линия 5-ТМ и трамвайна линия 5: Билет който е дупчен в ПС от едната линия може да се ползва в ПС от другата линия. Това правило важи ли при други подобни ремонти или е изключение?
Обикновено е така, даже се застраховам и не казвам, че винаги е....

4
Връзка имаше по проект, не я построиха, усвоиха парите и се опровергаха с малко асфалт по околовръстното....  :rolleyes:  :help: Усвояване по пеевски и боко тиквата....

5
Обаче след тази ера, да видим колко ще се строи и построи.  Пък дано и с по-добро качество, ама надали.  ;)
Ще сме заети да ремонтираме построеното.... Защо надали?

6
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 19.10.2021, 21:24:57 »
Така обявени, не звучи като да са за скрап. Явно са индивидуално оценявани. Ако беше по цена на кило, нямаше да има по 2 хил. лв. разлика между отделни бройки...

7
Разни / Re: Странични въпроси
« on: 19.10.2021, 21:11:48 »
ooleg май е объркал темата и вече излива излишната плява на съзнанието си не само в темата за политика. Какъв му е проблемът, че група хора са подели обществена доброволна кампания и постигат реални и полезни за обществото неща, такива, каквито скопените, дето ги обсъжда в темата за политика не могат, не биха се и сетили!?  :help:

 Аз имам мелница на мивката и затова и биоотпадъците са силно ограничени. Ксто сме почнали е хубаво да се отбележи, плахото навлизсне на разделното събиране на текстил... Всяка община е длъжна и проформа си има Програма за управление на отпадъците, където са дефинирани рсзличните видове отпадък и има разписано как е организирано събирането - и за гуми, и за опасни, за батерии и т.н.

При мен кофите за разделен отпадък са точно до тези за битов/смесен, но всеки път ме боли, като видя хвърлени неща, които могат да се рециклират в общата кофа, дори не рядко вадя и хвърлям на правилното, ако не са затрупани или изцапани вече от гадории... Светът ще загине и това е ясно, но в България както винаги вдичко се прсви малоумно и престъпно. В управлението на отпадъци въобще не е да няма яко наливане на публични пари и потенциал, но при нас всичко се усвоява, но ганьо мечтае за ядене, пиене и още няколко екстри за себе си, а не как като общество да сме по-добре, а оттам и неговот битие...

8
Точно днес следобед видях Сафир, брандиран с Груп плюс и щях да пиша....

9
Накупиха известно количество нови, но основно мидита на базата на камион....

10
Някой беше споменал, че на Орлов мост откъм Стадиона вече са се научили, че средната лента е за надясно и няма проблеми... ами не е вярно. Сега минавам доста често, не ми се е случвало да няма поне 1-2 коли за направо, които задръстват лентата.
На Раковски и Сливница преди години забраниха левия оъ Сливницс към Козлодуй, има знаци, има и светофари със стрелки, хората не се научиха...  :help:

Лошото е че средната лента в повечето случаи стои празна.

На СУ откъм Паметника Левски вече има три ленти за ляв. Втората е за направо и наляво.
Регламентирали са го значи, кофтито е, че шофьорите масово ги мързи да ползват мигач, колкото и да "спазваш дистанция" със "съобразена с пътните условия скорост", поне за мен е полезна функция, не случайно още не са се отказали да я монтират, даже си мисля, че е безплатна, а не екстра.... Та в такива ленти е кофти, когато някой рязко намали за завой, особено като прави не само ляв, а дори обратен, на някои места...  :help:

11
На Аладин на Раковски и Сливница, няма зад какво, не се и крият.... Чудно, идват ли честитки и само сплашват ли камерите или има яко глоби раздавани (и платени)?

12
Проблемът в София е комплексен и причинителят е основно политически, но и експертен. Политиците нямат топки и желание да упрсвляват града, експертите или липсват, или толкова си могат, или се кланят/нямат избор и се кланят на политиците....

Оставете центъра, почти навсякъде сме принудени да имаме нужда от личен автомобил. Предизвикват ни да видят, колко души имат някакво самосъзнание, личната съвест, опортюнизъм, мазохизъм и т.н. да пробват да ходят пеш, с велосипед, да ползват градски транспорт...

С това ми стъпление, предложението не ти е лошо, само маршрутът ти ми е и прекалено дълъг. Като проимаме друг начин на таксуване, с възможностите за прекачване ще се преродим, особено ако се премислят разписанията. Центърът трябва да се ограничи силно за автомобили и да - да сме принудени да ползваме градски транспорт, да ходим пеша или с велосипед/тротинетка и т.н. Мини електробусите биха имали смисъл по центъра... Няма как да се обслужват с директни връзки всички две точки в града, затова трябва да има изобилни възможности за удобно прекачване, за да стигнем от всяка произволна т. А до т. Б.

13
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 12.10.2021, 07:41:50 »
А как се зареждат сегашните 15 броя?
за 84 и 184 има зарядна станция на София Тех парк в посока университета и при необходимост зареждат там другата зарядна станция е на Гурко
Благун пита за през нощта, в депото....

14
Това, че има знак, е най-ефективното... Докато не сложиха камери на буслентите, все едно ги нямаше... Доказателство за това е, че и досега има слепи петна, знаят се от шофьорите и в такива участъци си се кара в бус лентите...   :help:

15
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 11.10.2021, 21:29:20 »
Яка му гърбина на механика..... Иначе 74 и 60 могат да се зареждат преди първия курс на Гарата....

16
Щеше да е по-нормално, ако дясното огледало бе до вратата, а не така грозно щръкнало. ...
Масово са асиметрични за по-добра видимост при много марки и модели. ;)

17
Съжалявам, не бях наясно с това за пл. Възраждане. Предложих го защото там няма спирка за трамваите които не завиват по бул. Ал. Стамболийски, а не съм сигурен дали ако вместо от южната страна, се сложи от северната, пък няма да е прекалено близо до съществуващата спирка на ул. Пиротска.
Спокойно, фанфан ти отговори, само за да нахрани спасителите и да изработи някоя стотинка от спонсорите, които го карат да върши това... ;)  :neznam:

18
Всички корпорации търсят начин да намалят плащането на данъци... Вижте големите технологични компании, вижте защо толкова много компании са регистрирани в Холандия по административни причини... Макар и неморално, в повечето от тези случаи се действа легално или с вратички. В България корупцията и липсата на върховенство на закона и съблюдаването му са нещо различно....

19
Явно е много мощен климатикът, станало им е много студено и са отворили прозорците да се посгреят малко. Добре, че е с големи отварящи се прозорци!  :fan:

20
В грешка си, Благуне. На всички кръстовища по Сливница е супер зле - и на Опълченска, и на Ботев и на Раковски (където няма ляв към Козлодуй, но го има другия към Дондуков), и на Лъвов мост. На вдички мостове се струпват автомобили и се задръства и Сливница, защото никой не знае, че не се навлиза в кръстовище, когато няма да можеш да се изнесеш... Често, тези за направо от най-лявата лента тръгват да се престрояват и блокират и съседната дясна. всички знаят, че на Димитър Петков най-лявата е само за завой и е добре да си св предтроил още преди да пресечеш Константин Величков. Но тарикатите не го правят и масово има такива, които и ги пускат в последствие, ако на Петков има чакащ за завой. Така не рядко коректните шофьори изпускат фази заради нахални нарушители. От Гео Милев към Румънското от лентата само направо ми е още по-гадно място, защото там нарушителите трябва да чакат, няма къде и прецакват всички зад себе си... :help: :help: :help:

Pages: [1] 2 3 ... 768