Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Metan

Pages: 1 [2] 3 4 ... 165
21
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 13.04.2022, 21:08:37 »
По-добре виж дали някой друг ще ходи от София за това обучение и се комбинирайте с някоя кола. Ако ти е заради тръпката с автобус, от І-4 си вземи някое севлиевско такси да те закара до центъра, не бяха много скъпи. Би трябвало да ти поемат пътните все пак. Ще ти се наложи и да се върнеш до София по някое време.

22
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 13.04.2022, 10:19:18 »
Биомет имат автобус до Варна в 7:30 от София и ако още изпълнява този курс също е вариант. Не знам в коя фирма ти е обучението, но повечето големи са на главния път и не се налага да ходиш пеша до града, АББ и още няколко фирми са на другия край.

23
Поне се разбра, че ГДНП спуска буквените комбинации, а не се решават от всеки на местно ниво.

24
През Русалийския проход може да мине само някое муле или кон. Там наистина има нещо като път, но официално е затворен и май никога не е бил действащ за каквото и да е превозно средство. Да не е ставало въпрос за задръстване с трамвай на ул. Русалийски проход?

25
Даже няма да има място между кода за окръга и номера, ще е РРРРРРРР

27
Има и кадри от Бургас. На 3:16 мин. минава автобус с ремарке.
М80-ка с ремарке от стария тип

28
Стара София / Re: Стара София
« on: 02.04.2022, 00:06:16 »
Отиват и до една пряспа на Витоша. Сега не знам дали лятото там остават преспи.
Остават, и още как. Вальо (Джинката), лека му пръст, като е бил войник са му казали, че ще излезе в отпуск щом се стопи снега на Витоша и заради тази преспа е стоял до август месец в поделението. Иначе филмчето е доста информативно, виждат се съоръженията за лятно каране на ски при Бай Кръстьо, дори крави на паша в планината (сега сигурно в северното подножие на Витоша няма жива крава, тогава имаше много).

29
2163 по 285 сутринта към 10:50 мина с висока скорост на брутално червено на Сточна гара и щеше да прегази един моторист от ул. Константин Стоилов (добре, че човекът с мотора успя да спре).

30
Да, до 1966 Комсомолците са зелени с бели ивици, а Космонавтите са сини с бели ивици.

31
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 29.03.2022, 14:21:29 »
В Трамкар имат възможност да направят средна секция на 729, кошчета за боклук, вагончета за влакче в гробищата и други подобни неща. С помощта на специалисти резултатите ще са сходни. Ако намерят отнякъде и съвременни машини, екип за развойна дейност и накой, който да работи биха могли да сглобят и нещо като трамвай (макар да се съмнявам, че по-скоро специалистите ще се пропият). Могат да направят Песа да си съперничи с нещо друго като 936 ако имат удоволствоето и честта да се доберат до някоя от тях за ремонт. Но това и предното мнение не са за тази тема.

32
От северната страна на пл. Възраждане левият завой към Стамболийски е забранен. Как смятат да го прави временната линия?

33
Прекрасни снимки. На кръга при съдебната палата всичко е в масло.

34
Ами то затова булевардът се нарича не просто магистрала,  а скоростна магистрала. Значи ограничението трябва да е поне 150, а за РК-коли - 200   :devil:
Ти се подиграваш, но това наистина е епохално събитие. Там си беше жива хранилка и никой не спазваше безсмисленото ограничение от 60. Имаше поне 5 табели за различни населени места - вход Перник, кв. Незнамкой си, кв. Бела вода (което си е друго село), край на квартала, край на Перник и т.н.

35
В гараж 10 на МВР (на Скопие и Калитин) преди няколко дни мернах паркирани два Чавдара (М3 или М4) в рядката зелено-бяла разцветка (поне така ми се видя), ако на някой му се разхожда да ги снима ако са още там. Виждат се от Скопие като се идва от Кауфланд към депото се падат в началото.

36
2726 по 72

37
Можеш да се поразходиш и по Царевец и Силянов за да снимаш каквото е останало от линията, защото тази година би трябвало да изчезне и тя. Иначе кръгът на Бели Дунав беше и под мястото, предвидено за църква, до преди половин година още си личеше двойния кръг.

38
Те спирачки хубаво имат, обаче ако падне пътник вътре при това спиране, на шофьора ще му се иска наистина да го е влачил до прелеза... не е лесно да овладееш инстинкта...
Да не мислиш, че ще е първия или последния в такава ситуация. Затова налепиха преди години лепенките с дръжките навсякъде из салона. Ако го влачи до прелеза, по-добре да слиза от автобуса и да си остави книжката там. Утре вместо кола може да има кон или човек на нейно място, и тях ли ще влачи до прелеза?

39
В такъв случай 4168 сам се е наврял там, по време на удара го няма.

40
Все още имат добри спирачки. Можеше да го влачи до прелеза. А сигурни ли сте, че заклещването с 22-та и катастрофата са с един и същ автобус? От удара с BMW-то се вижда, че са заети и двете трамвайни трасета, докато при заклещването автобусът е съвсем леко излязъл наляво и е до острова на спирката.

Обикновено така стават тежките произшествия с мотори изпреварващи колоната и засечени от някой изпълняващ ляв или обратен завой, но автобусът се вижда отдалеч.
Излизайки така между колите не се вижда абсолютно нищо.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 165