Author Topic: Трамкар-Чавдар 130 /прототип/ (2525)  (Read 36220 times)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7218
    • View Profile
Re: 2525
« Reply #80 on: 30.08.2011, 10:39:59 »
Не е отстъпвал ама ЗиУ-то е от 1972 г. Срамота е през 1995 да правим возило с 30 години морално остаряло.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline ku4eto

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 928
  • Безспир
    • View Profile
Re: 2525
« Reply #81 on: 30.08.2011, 15:49:01 »
Все се надявах, че може и да се появи на линия с новата си боя, ама ето че дойде и неговият час... И все пак, макар всички тук да знаем колко качествен излезе, има някаква историческа стойност както за марката Чавдар, така и за столичния МГТ. Можеше да си го запазят като музеен наистина, не изглежда никак зле( според мен) със синята боя.
R.I.P. 2525! :rev:
« Last Edit: 30.08.2011, 16:05:06 by ku4eto »
В този подпис няма да откриете псувни, нито намеци към някого.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18619
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: 2525
« Reply #82 on: 30.08.2011, 16:21:33 »
Ама нали сега ше се вземат 300 лв. от предаването му за старо желязо.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6812
    • View Profile
Re: 2525
« Reply #83 on: 30.08.2011, 16:52:54 »
2525 е едновременно безнадеждно остарял морално и с много некачествена изработка. Веднъж пътувах с него по 7 през 2006г. и определено отстъпваше сериозно на икарусите - тръгваше и спираше доста рязко и беше по-шумен. Може евентуално да се стегне за музеен експонат като единствен от вида си, но експлоатацията му на линия предвид ниската надежност и високия разход на енергия е нерентабилна.  :)

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16440
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: 2525
« Reply #84 on: 30.08.2011, 17:15:25 »
Офф, трябваше да пишем до Елтранспорта, наистина, за какво им е да режат каросерията, можеше да я оставят да гние в Левски, сега всичко е безвъзвратно... :hammer:

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 903
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Re: 2525
« Reply #85 on: 30.08.2011, 23:11:23 »
И така, вече накълцаха ли го този 2525 или още не са ? Не че имам някакви специални претенции към него, но просто питам от любопитство.

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3934
    • View Profile
Re: 2525
« Reply #86 on: 30.08.2011, 23:55:27 »
стига с тия музейни експонати...на кой му пука за старите возила?

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11153
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: 2525
« Reply #87 on: 30.08.2011, 23:59:23 »
на повече отколкото си мислиш явно ...
НЕ на хейтърството!

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 903
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Re: 2525
« Reply #88 on: 31.08.2011, 01:14:53 »
Нали за това е форума, именно защото хората ги интересуват возилата, били те актуални, били те музейни.

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 902
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
Re: 2525
« Reply #89 on: 31.08.2011, 16:18:18 »
Все се надявах, че може и да се появи на линия с новата си боя,
R.I.P. 2525! :rev:
той със синята боя е работил на линия, просто много малко и не е заснет  ;) послдния му работен ден му беше на 1 ца за обиколка и половина
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3934
    • View Profile
Re: 2525
« Reply #90 on: 31.08.2011, 20:39:12 »
Нали за това е форума, именно защото хората ги интересуват возилата, били те актуални, били те музейни.
хората от които не зависи нищо

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: 2525
« Reply #91 on: 31.08.2011, 22:00:31 »
Това, че от тях не зависи нищо не значи, че трябва да се бракува всичко наред без да се оставят музейни експонати!!!!
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: 2525
« Reply #92 on: 01.09.2011, 00:41:23 »
Мир на тенекетата му! На мен ми беше... симпатичен. Така и не разбрах, защо не го преработиха нещо, та поне като надеждност да е на нивото на Кобрите... То май и на тях им идва реда, нещо много се застояват в гаража.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 566
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: Трамкар-Чавдар 130 /прототип/ (2525)
« Reply #93 on: 30.12.2021, 15:28:13 »
2525 сниман от мен в гараж "Надежда" на 22. март 2003 г.

Това беше тролейбусът, който предизвикваше най-много вълнения у мен като дете заради уникалността си и неочакваните си появи включително по линия 8, на която най-често съм се возел, макар че ми се струва, че съм ходил и специално до "Люлин", за да го чакам по ТБ7.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12819
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Трамкар-Чавдар 130 /прототип/ (2525)
« Reply #94 on: 30.12.2021, 16:14:05 »
Моят стар прозорец като малък гледаше към седмицата. Рядко стигах до местата, по които вървеше шестицата и като цяло нямах особени наблюдения оттам, но от време на време се появяваше по 7 и естествено предизвикваше огромен интерес у мен. Тази каросерия на STEYR винаги ми е харесвала, има типичното излъчване за 80-те години.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 70 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3300
    • View Profile
Re: Трамкар-Чавдар 130 /прототип/ (2525)
« Reply #95 on: 30.12.2021, 17:13:15 »
2525 сниман от мен в гараж "Надежда" на 22. март 2003 г.
Можеш ли да пуснеш снимката без логото?

Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 566
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: Трамкар-Чавдар 130 /прототип/ (2525)
« Reply #96 on: 02.01.2022, 17:03:13 »
Ето без лого.

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2954
    • View Profile
Re: Трамкар-Чавдар 130 /прототип/ (2525)
« Reply #97 on: 03.01.2022, 04:25:34 »
Благодаря за снимката, която е с отлично качество! Мир на тенекиите му! Него вече го няма, но ние ще го помним, въпреки всичко!  :/

Offline poly911

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 860
    • View Profile
    • Email
Re: Трамкар-Чавдар 130 /прототип/ (2525)
« Reply #98 on: 03.01.2022, 09:12:44 »
До колкото знам и помня преди да го бракуват беше станал нещо като,, наказателен" тролей за провинили се шофьори

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9342
    • View Profile
Re: Трамкар-Чавдар 130 /прототип/ (2525)
« Reply #99 on: 03.01.2022, 13:09:43 »
Въобще не бива да ви е мъчно за този гроб. Единствен в света с три педала . Това недоразумение е трябвало още на чертожната дъска да бъде премахнато. Спрян е от движение след поредния инцидент  , в който губи за пореден път ел. спиране и катастрофира.