213 вероятно си е вървял както сега и както бившия 276, просто картата е непропорционална и за простота са го направили така. За справка - виж тм.10 как е разтеглен при Зап.Парк

Тм.8 е закрит на 1.5.1993г. както може да се види в снимката от вестника в пикасата.
А тм.8 през 1992г. е до СТЗ и не мога да я разбера тази мистерия. Всички я знаят, че е до Орландовци, но през 1992г. 1000% е до СТЗ като едва ли е заради ремонт, защото 2 и 14 са си до Орландовци.
Иначе на тази карта от 1991г. друго интересно е, че а.11 минава по Черковна. Също така 75 е прясно удължен през Ст.Караджа до Металург. Определено това се явява линията, от която се клонира 78, т.е тогава тръгва 78 от Ст.Гара по маршрута на 75 от 91г. до Металург, а 75 е преместен по Тод.Кукли.
Другото ключово е как тб.3 е от депо Левски. За справка, през 1992г. тб.1 тръгва до депо Левски. Също така 91г. се вижда как още тб.4 и 11 са до Дружба 1, докато перз 1992г. 4 вече се движи до Дружба 2.
От трамваите е интересно закриването на линии до СТЗ - по линия на година. През 1990г. има тм.17. През 1991г. го махат и тм.6 тръгва вместо него до Обеля 2. После през 1991г. 13 го има, а през 1992г. е закрит и 16 тръгва до Лозенец вместо него. За десерт - 16 е закрит преди 1.5.1993г.