Author Topic: Чавдар: прототипи и история  (Read 968050 times)

Offline dilian_dido

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 141
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #900 on: 02.07.2009, 20:59:48 »
Да разцветката съвпада с оцветяването характерно за Добрич.На снимката ми изглежда доста в добро състояние но едва ли е запазен и до ден днешен :(

Offline vladko2140

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 218
    • ICQ Messenger - 205152023
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #901 on: 03.07.2009, 11:31:31 »
информацията трябва да  е вярна защото аз миналата седмица видях шофьора на 1061 с 1505-дано го постегне и този автобус голяма гробница беше преди ремонта :D
шофьора е временно на 1505 от 20 юли отива на някаква друга сетра 98г. по неговите думи номера е 1021 но не е сигурен
от вчера шофьора на 1061 е на 1901

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6444
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #902 on: 03.07.2009, 18:10:46 »
Дано най-сетне да са нарязали Gaswagen 1061. :) Крайно време е да се започне поетапно спиране на всички Gaswagen (Чавдари и Икаруси). :)

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2795
  • Стига фира!
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #903 on: 03.07.2009, 23:07:03 »
Дано най-сетне да са нарязали Gaswagen 1061. :) Крайно време е да се започне поетапно спиране на всички Gaswagen (Чавдари и Икаруси). :)
Не съм съгласен. Сред автобусите от марката ЧАВДАР и Икарус има все още свестни модели и бройки, като например Чавдар 141, който е по-млади от мен.

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3933
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #904 on: 04.07.2009, 00:01:08 »
Дано най-сетне да са нарязали Gaswagen 1061. :) Крайно време е да се започне поетапно спиране на всички Gaswagen (Чавдари и Икаруси). :)
Не съм съгласен. Сред автобусите от марката ЧАВДАР и Икарус има все още свестни модели и бройки, като например Чавдар 141, който е по-млади от мен.
Пффффф...Чавдарите модел 141 от раз треа да се бракуват. Поне Малашевските...

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2795
  • Стига фира!
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #905 on: 04.07.2009, 12:56:51 »
Дано най-сетне да са нарязали Gaswagen 1061. :) Крайно време е да се започне поетапно спиране на всички Gaswagen (Чавдари и Икаруси). :)
Не съм съгласен. Сред автобусите от марката ЧАВДАР и Икарус има все още свестни модели и бройки, като например Чавдар 141, който е по-млади от мен.
Пффффф...Чавдарите модел 141 от раз треа да се бракуват. Поне Малашевските...
Това е така, защото поддръжката в Малашевци е на най-високо ниво (10/6) , не че модела е лош...  ;) междудругото, едни приятели участваха в проект за запазването на земята, имало е среща със специалисти по транспорта и шефа на дапа в Благоевград им е казал, че ЧАВДАР 11Г5 (предполагам за тях е говорил, уточнил е че става дума за късите чавдарчета) имали 3 спирачки и в 90% от случаите катастрофите с тях са причинени от водача, а само 10% - от неизправен автобус  :).

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1628
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #906 on: 04.07.2009, 13:36:38 »
Дано най-сетне да са нарязали Gaswagen 1061. :) Крайно време е да се започне поетапно спиране на всички Gaswagen (Чавдари и Икаруси). :)
Не съм съгласен. Сред автобусите от марката ЧАВДАР и Икарус има все още свестни модели и бройки, като например Чавдар 141, който е по-млади от мен.
Пффффф...Чавдарите модел 141 от раз треа да се бракуват. Поне Малашевските...
Това е така, защото поддръжката в Малашевци е на най-високо ниво (10/6) , не че модела е лош...  ;) междудругото, едни приятели участваха в проект за запазването на земята, имало е среща със специалисти по транспорта и шефа на дапа в Благоевград им е казал, че ЧАВДАР 11Г5 (предполагам за тях е говорил, уточнил е че става дума за късите чавдарчета) имали 3 спирачки и в 90% от случаите катастрофите с тях са причинени от водача, а само 10% - от неизправен автобус  :).
Много интересно тогава защо МАН-овете които се поддържат отново от малашевци все още ,вече десет години издържат на две от най натоварените линии в София,а Чавдарите издържаха две,след това ги пускат по леки маршрути и пак са пред разпад.Да не би мановете да виждат специално отношение?Или икарусите им ?Само чавдарите виждат лоша поддръжка,но иначе са страхотни автобуси...
Като обикновен пътник за мен това са едни от най скапаните автобуси.

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3933
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #907 on: 04.07.2009, 14:17:00 »
В Малашевци поддъжката за всички рейсове е еднаква.
А Чавдарите са си кошници и това е. Има Чавдарляци, на които шоферите им тичат и стегат, и правят но нищо не става. Примери много. Ето го 2616, ако не се развали двигателя, то ще се прецакат скоростите. Ако не са скоростите то ще са спирачките...Постоянно единия шофер на 2616 губи курсове за да стяга но не става...

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15168
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #908 on: 06.07.2009, 14:10:45 »
Това е така, защото поддръжката в Малашевци е на най-високо ниво (10/6) , не че модела е лош...  ;)
Измисли нещо друго, това отдавна се изтърка!

Offline dilian_dido

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 141
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #909 on: 12.07.2009, 12:09:12 »
Един много странен модел на чавдар който ме учудва.много прилича на някакъв стар модел на сетра но на търсачката никъде не мога да открия нищо съвпадащо.Като гледам постовете ми приличат много на модел Setra s 80 но купето е съвсем различно.Имаше и обява пусната в мобилен.бг.Преди години имаше такова и в Нова Загора.За мен това сигурно е някакъв прототип правен само за България в малко бройки.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #910 on: 12.07.2009, 12:58:02 »
Чиста Сетра S80 - не е Чавдар.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline dilian_dido

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 141
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #911 on: 12.07.2009, 13:22:50 »
Да ама по мои наблюдения виждам че setra s 80 е със съвсем различна форма на купето http://www.phototrans.eu/14,153185,0.html http://img483.imageshack.us/img483/2538/kassbohrersetras80mb6.png http://www.lkw-infos.eu/images/oldtimer/woernitz-2005/teil-4/Setra-S-80-blau-Eischer-020905-01.jpg                                                                                      http://www.saechsische-oldtimer-busflotte.com/Setra%20S%2080%20%2007-09-20%20002.jpg  и не ми прилича на такъв на вероятно е прототипен модел :(
« Last Edit: 12.07.2009, 13:24:51 by dilian_dido »

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15168
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #912 on: 12.07.2009, 18:21:17 »
В Mobilen.bg е анонсиран като Чавдар - 32-местен.

Продават също и Чавдар-а, обслуждал пистата на Аерогара Бургас. Така, както е без седалки - много подходящ за транспорт по време на мачове:

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11153
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #913 on: 12.07.2009, 18:22:46 »
Тоя Чавдар от снимката на Благун ме кефи, викам да съберем пари и да го купим за форумни нужди  :rolleyes:
НЕ на хейтърството!

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2795
  • Стига фира!
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #914 on: 12.07.2009, 18:42:48 »
Събираме по 3.16 лева от всеки от всичките 1739 потребителя, или да сложим 1000 активни, това прави 5.5 лева от човек, събираме парите и купуваме чавдара  :D. Обявата стои от доста отдавна в сайта, при това автобусът е на 14 години и със скромните 10 000 километра  :)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12950
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #915 on: 12.07.2009, 20:32:02 »
Аз съм ЗА! Дано не е скъпа поддръжката му.

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2945
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #916 on: 12.07.2009, 20:57:45 »
Кой ще кара ???  :D :P :D

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2194
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #917 on: 12.07.2009, 21:02:08 »
Кой ще кара ???  :D :P :D
И шофьори си имаме във форума. Иначе по темата - офертата е изгодна, но не виждам някой да го купи.

Offline Svetoslav

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #918 on: 12.07.2009, 22:39:38 »
Признавам си за първи път виждам съчленен автобус с толкова малко места и такова разположение на седалките - като тези на мотрисите на метрото(не, че има проблем да се преподредят де), но ми изглежда някак си странно. Поне се създава илюзията за по - голям капацитет. Освен в някое малко населено място да го вземат, но дори това не ми се вярва.                       /Та давайте да събираме парите и да го вземем ние, а относно това кой да го кара и поддържа, мисля че Ivo е най - подходящия избор. :P/
« Last Edit: 12.07.2009, 22:42:15 by 2158 »

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11153
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #919 on: 12.07.2009, 22:57:41 »
Има кой да го кара, не се безпокойте ;)
НЕ на хейтърството!