Вижте страниците на сдружение Градски транспорт и инфраструктура bgtransport.org и Facebook
А при Т6А2SF? Те вече имат челна табела и компютър. Като гледам слагате Buse, така че са съвместими. Само по една задна и странична им трябва и са готови 😉
Знае ли се кой ще е следващият Т6B5?
Quote from: bagercho on 21.12.2019, 20:30:28Е едва ли не могат да се изработят табели с нужните размери Табели могат да се изработят, естествено, но не и от ИБИС техниците. Все пак може да помислим да направим демо с Т6А2 с табели, произведени специално за модела, но ще е след Нова година.Табелите, които използваме за Т6Б5 са от спрени превозни средства и след ревизия, заживяват нов живот.
Е едва ли не могат да се изработят табели с нужните размери
Quote from: mgt on 21.12.2019, 21:21:00Знае ли се кой ще е следващият Т6B5?В четвъртък натоварихме 4158 и 4159. Чакат извозване на 2. коловоз в Красна поляна. За сега Т6В5 май ще изчакат.
Quote from: emm_1968 on 22.12.2019, 01:50:56Quote from: mgt on 21.12.2019, 21:21:00Знае ли се кой ще е следващият Т6B5?В четвъртък натоварихме 4158 и 4159. Чакат извозване на 2. коловоз в Красна поляна. За сега Т6В5 май ще изчакат.Емо, 4119 трябва да е в завода ако не се лъжа.
Управлението при T6B5 е тиристорно импулсно с ШИМ и честотата е постоянна 400 Hz, променя се само коефициентът на запълване на импулсите съответно времето през което са отпушени тиристорите в рамките на тактовия период. Честотата се променя при асинхронните задвижвания.
Да, от години е така. До колкото знам някаква част от задвижването е взета от друг модел трамвай и за това е така.
От днес 4113 се движи сам на линия, 4115 сигурно е следващият за ГПР в Трамкар.