Author Topic: Метролиния 3 и наземният транспорт  (Read 82301 times)

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4325
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Минималното, което трябва да се направи, е ликвидиране на измислената велоалея. Мястото и е в парка по старата жп линия до Пионер.
В парка има велоалея на 100 метра встрани от линията още от преди някой да сънува сегашното положение.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15299
    • View Profile
    • Email
Минималното, което трябва да се направи, е ликвидиране на измислената велоалея. Мястото и е в парка по старата жп линия до Пионер.
В парка има велоалея на 100 метра встрани от линията още от преди някой да сънува сегашното положение.
Ами значи тя си е чисто отбиване на номер. Проектира се улица без велоалея. После се сместват лентите, да се освободи място.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15299
    • View Profile
    • Email
https://www.sofia24.bg/novini/sofia/Predlagat-dovozvasht-transport-do-metroto-za-zhitelite-na-Gorna-banya-Karpuzica-i-Suhodol-1230860
Мисля,  че е много добро предложението. Хем се връзва Суходол с Линия 3, хем Карпузица.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4155
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Да, при това, с 1 или 2 коли ще може да се запази сегашният интервал по линията.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5675
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Според мен трябва да се направи обръщало до метростанцията и 107 и линията до Суходол да са 2 отделни, вместо една дълга. Тогава може и 260 да минава от там, както и да е обръщало за 103, който да стане по-редовен. Място има достатъчно, желание - 0.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15299
    • View Profile
    • Email
Обръщало на А107 при МС Горна баня трябваше да се направи още с първите промени, свързани с Линия 3. Оттам по Хрелков и СОП до Суходол са само 2 км. Не става кой знае колко дълга линията, в стандартите на ЦГМ е (А68, А314, А26). Даже късите 65, 113, 45 не са популярни.
То ако е само от Суходол до Линия 3, по-добре от новите къси електрички.
« Last Edit: 15.03.2022, 19:46:07 by blagun »

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 958
    • View Profile
    • Email
Не е лоша тая линия но левия завой от Николай Хрелков към околовръстното е много труден. Евентуално трябва да се постави светофар, иначе автобус практически не може да завие или ще стават чести ПТП.

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6819
    • View Profile
113 практически се обезмисли след удължаването на метрото до БПС, 65 се пълни прилично в пик като довозващ до МС Витоша, 45 е безмислен рядък дубльор на част от 77 и е обречен да бъде въздуховоз.  :rolleyes: От друга страна линия между Суходол и Карпузица през МС Горна баня определено е удачно решение за довозване на двата квартала, но трябва да се осигури обслужване на Пушкин - районите около Знаме на мира и Резиденция Бояна са отдалечени на повече от 500 m от спирка на друг транспорт освен 107. Евентуално може 63 да се пренасочи по Пушкин.  :rolleyes:

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15299
    • View Profile
    • Email
Кой е казал, че А107 се скъсява в южния си край? Аз го разбирам като удължаване от Карпузица.

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6819
    • View Profile
От схемата не е съвсем ясно.  :rolleyes:  За да се запазят интервалите и да не се влоши обслужването на Пушкин ще са нужни две допълнителни коли по линията, ако не се скъси. Едната може веднага да се вземе от въздуховоз 45.  :rolleyes:

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15299
    • View Profile
    • Email
А63 и А107 са със съвсем различна честота. А63 е подпомогнат от А64 в долната част на Бояна и от ТБ2 по Бъкстон, А107 е самичък по целия Пушкин. Освен това се твърди, че връзката Бояна+Павлово - Любляна е полезна заради 56 СОУ, така че по-добре двете линии да не се пипат в южната си част.

Offline New_Passenger

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • Експресивен експрес
    • View Profile
Метро по Ген.Тошев би помогнало за решаване на редица транспортни проблеми в района + отърваване от ненужни въздуховози. Но няма да го строят.
Софийско метро, стари карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Софийско метро, хартиени карти - https://drive.google.com/drive/folders/1C7va0Idce58r2Mv2VTFwl2z5hi5PDlB6?usp=sharing

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6819
    • View Profile
По ген. Тошев надали може да се достигне пътникопоток 20 000 пътници на час в пик, реалният е по-малко от половината от минималния за метро.  :help: Метро с малък пътникопоток неизбежно трупа сериозни загуби и тежи на бюджета на града.  :help:

Offline New_Passenger

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • Експресивен експрес
    • View Profile
По ген. Тошев надали може да се достигне пътникопоток 20 000 пътници на час в пик, реалният е по-малко от половината от минималния за метро.  :help: Метро с малък пътникопоток неизбежно трупа сериозни загуби и тежи на бюджета на града.  :help:

Парадоксално, при положение че южната част на София, най-вече между Павлово и Гоце Делчев, е пренаселена.
Софийско метро, стари карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Софийско метро, хартиени карти - https://drive.google.com/drive/folders/1C7va0Idce58r2Mv2VTFwl2z5hi5PDlB6?usp=sharing

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6819
    • View Profile
Изобщо не е парадоксално - по България има ТМ 7, по Цар Борис III ТМ 5 и двата с потенциал за пълноценен скоростен трамвай. Метро се строи при наистина големи пътникопотоци, които не могат да се обслужват от друг транспорт освен евентуално градска железница, по Тошев такива няма и няма откъде да дойдат.  :help: Метрото в София вече покрива най-сериозните пътникопотоци и трябва да се развиват обособени скоростни трамвайни линии и градска железница.  :rolleyes:
« Last Edit: 16.03.2022, 13:08:28 by V.Peichev »

Offline New_Passenger

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • Експресивен експрес
    • View Profile
Може би, но все пак всички познати от Павлово разчитат само на тролея, пък и без собствена кола е мисия невъзможна.
Софийско метро, стари карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Софийско метро, хартиени карти - https://drive.google.com/drive/folders/1C7va0Idce58r2Mv2VTFwl2z5hi5PDlB6?usp=sharing

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6819
    • View Profile
ТБ 2 е прекалено разреден празник и предпразник и трябва да се сгъсти, делник е достатъчно редовен и проблем е пакетното придвижване заради задръстванията в центъра.  :rolleyes:

Offline poly911

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 861
    • View Profile
    • Email
А63 и А107 са със съвсем различна честота. А63 е подпомогнат от А64 в долната част на Бояна и от ТБ2 по Бъкстон, А107 е самичък по целия Пушкин. Освен това се твърди, че връзката Бояна+Павлово - Любляна е полезна заради 56 СОУ, така че по-добре двете линии да не се пипат в южната си част.
Я пак повтори кое училище спомена

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15299
    • View Profile
    • Email
Е, хубаво - 66., не 56.

Offline New_Passenger

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • Експресивен експрес
    • View Profile
ТБ 2 е прекалено разреден празник и предпразник и трябва да се сгъсти, делник е достатъчно редовен и проблем е пакетното придвижване заради задръстванията в центъра.  :rolleyes:

За А9 в Гео Милев това правило не важи, така ли? Няма възможност за още един рейс по Гео Милев? И трамвайното трасе по Шипченски проход не дава да се пускат допълнителни трамваи? Там непременно има нужда от метро, понеже в Гео Милев е бъкано от 20-етажни блокове и бизнес клъстери за които рейсовете са безсилни. И няма как да се подсили наземния транспорт.

Метрото в София вече покрива най-сериозните пътникопотоци и трябва да се развиват обособени скоростни трамвайни линии и градска железница.  :rolleyes:

Тук вече съм съгласен. С останалите 3 станции в Левски картината ще е завършена. И към Слатина не е наложително. Най-много в Люлин да построят още 2 станции.
« Last Edit: 18.03.2022, 13:16:12 by New_Passenger »
Софийско метро, стари карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Софийско метро, хартиени карти - https://drive.google.com/drive/folders/1C7va0Idce58r2Mv2VTFwl2z5hi5PDlB6?usp=sharing