Author Topic: Витоша  (Read 314333 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Витоша
« on: 24.01.2006, 19:54:45 »
като цяло според мен моментното състояние на въжените линии на Витоша е плачевно-Княжево-Копитото не работи,Драгалевци-Голи връх работи ама на магия,Симеоново Алеко работи като според мен той е най добрия но това е просто защото е най нов(поправете ме ако греша).Навсякъде по големите комплекси се развива туризма-в Банско ще строят 2ри кабинков лифт,за Боровец има проект за 2ри кабинков,защо не ако не се строят нови то поне да се подобри поддръжката на сегашните лифтове    <_<  :mellow:

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7424
    • View Profile
Re: Витоша
« Reply #1 on: 24.01.2006, 20:07:22 »
Симеоновския лифт е най-дългият на Балканите - около 6,2 км. с 5 станции и 250 шестместни кабини. Разстоянието от първа до последна станция се взима за 27 мин. Построен и пуснат в експлоатация е през 1983 г. заедно с още два три-седалкови лифта  от австрийската фирма "Doppelmаyer". Понастоящем по своя характер това е най-новото и най-модерно съоръжение на Витоша.



« Last Edit: 24.01.2006, 20:23:29 by CKD »
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7424
    • View Profile
Re: Витоша
« Reply #2 on: 24.01.2006, 20:23:48 »




Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Витоша
« Reply #3 on: 24.01.2006, 20:27:06 »
страхотни снимки,това потвърждава и моето мнение че това е единствения свестен лифт-другите кучета ги яли

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5862
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Витоша
« Reply #4 on: 24.01.2006, 21:22:27 »
Оправданието винаги е че няма достатъчно хора желаещи да ползват лифт като княжевския, и за това не се търсят остатъчно сериозно инвестици. А то си е и така понеже поне там няма кой да го ползва. На копитото няма нищо освен един баровски хотел до него. Мисля че няма писти и дриги неща които да се посещават. За да се направи инвестиция за лифт тя трябва да бъде свързана с други съоръжения за зимен и летен туризъм но няма кой да се наеме с подобно нещо. Иначе да не би София да е по-лоша от койот и да е курорт? Не, даже е и по-добре - града е пред теб а до Алеко стигаш само за половин час с лифт. Въобще всичко имаш. Една от любимите дестинации за чужденци е Копитото, но те се качват там само колкот да видят гледката и да оставят някой лев в хотела. Въобще по някакъв начин трябва да се развие туризмът но не виждам как някой ще го направи освен ако не спечелим кандидатурата за олимпийските игри. Което ме подсеща да направя друга тема...

Оправданието винаги е че няма достатъчно хора желаещи да ползват лифт като княжевския, и за това не се търсят остатъчно сериозно инвестици. А то си е и така понеже поне там няма кой да го ползва. На копитото няма нищо освен един баровски хотел до него. Мисля че няма писти и дриги неща които да се посещават. За да се направи инвестиция за лифт тя трябва да бъде свързана с други съоръжения за зимен и летен туризъм но няма кой да се наеме с подобно нещо. Иначе да не би София да е по-лоша от койот и да е курорт? Не, даже е и по-добре - града е пред теб а до Алеко стигаш само за половин час с лифт. Въобще всичко имаш. Една от любимите дестинации за чужденци е Копитото, но те се качват там само колкот да видят гледката и да оставят някой лев в хотела. Въобще по някакъв начин трябва да се развие туризмът но не виждам как някой ще го направи освен ако не спечелим кандидатурата за олимпийските игри. Което ме подсеща да направя друга тема...
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline c.r.u-to

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 304
    • ICQ Messenger - 229906915
    • MSN Messenger - kluklu_9@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.sofia.bg
    • Email
Re: Витоша
« Reply #5 on: 24.01.2006, 22:21:20 »
така е прав си писах за книяжевския лифт но отговор от никой сега ще поставя въпроса пред колегите от партия който са общински съветници от групата на дсб да поставят въпрса пред сос
надавам се да направят нещо
дайте идей как да оправят книяжевския лифт
« Last Edit: 24.01.2006, 22:23:08 by c.r.u-to »
ИЗДИРВАМ АВТОМОБИЛ МАРКА: ФОЛКСВАГЕН МОДЕЛ: ГОЛФ МОДЕФИКАЦИЯ : ДВОЙКА ГОДИНА НА ПРОИЗВОДСТВО 1983
РЕГ № С 9661ТТ МОЛЯ КОЙТО ЗАБЕЛЕЖИ АВТОМОБИЛА ДА МИ ПИШЕ НЕЗАБАВНО

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16484
    • View Profile
    • Email
Re: Витоша
« Reply #6 on: 25.01.2006, 11:30:31 »
Quote from: c.r.u-to
дайте идеИ как да оправят книяжевския лифт
Както Драгон посочи, княжевският лифт по сегашното му трасе е безнадежден, просто забравяме за него. Най-много земята под долна станция може да се ползва за построяване на нова станция. Горната станция трябва да е свързана със ски писта. Такива са две в този район:
а) Ветровала - но тя е почти изчерпана, а просичане на нови писти не е много уместно. Все пак това е вариант
б) Конярника и района между Кумата и Звездица - Конярника е хубава писта за начинаещи (опитните ходят на Лалето), а районът може да се разработи без вреди върху природата - все пак е над горския пояс. Затова считам това за по-добър вариант.
Рекапитулация - предлагам трасето -  Княжево-междинна станция между Златните мостове и Момина скала за нуждите на пешеходците-Конярника. За междинна станция най-добро е мястото около хотел Елица и хижа Септември. По този начин тези туристически обекти ще имат директна връзка със ски-център Конярника. Или две междинни станции - Копитото и Елица, като до Копитото се позва съществуващата просека.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16484
    • View Profile
    • Email
Re: Витоша
« Reply #7 on: 25.01.2006, 11:38:01 »
Симеоновският лифт, естествено, е флагманът на въжените линии на Витоша. Чудя се само, защо се допуска вандализъм по него - толкова ли е трудно при слизане лифтаджиите да проверяват кабинката и ако открият счупване или драскане, да задържат и глобят пътниците?
Недостатък на лифта е, че гнездата за ски не събират карвинг-ски, да не говорим за сноу-бордове. Естествено през 1983 нямаше такива неща, но сега е време да се подменят тези гнезда.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Витоша
« Reply #8 on: 25.01.2006, 22:48:32 »
Quote from: blagun
Рекапитулация - предлагам трасето -  Княжево-междинна станция между Златните мостове и Момина скала за нуждите на пешеходците-Конярника. За междинна станция най-добро е мястото около хотел Елица и хижа Септември. По този начин тези туристически обекти ще имат директна връзка със ски-център Конярника. Или две междинни станции - Копитото и Елица, като до Копитото се позва съществуващата просека.
Напълно подкрепям.Скоро бях на "Момина скала" и наистина с лифт е много по-удобно.С кола може да затънеш,а и пред самата хижа има баир и ако слезеш долу,после няма качване.Шест души едвам добутахме един опел с вериги.А ако си пеша ако е валяло просто доста трудно се качват наклоните.С лифт ще е супер пък и ще има хора и за останалите хижи и хотели в района както каза ти
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline c.r.u-to

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 304
    • ICQ Messenger - 229906915
    • MSN Messenger - kluklu_9@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.sofia.bg
    • Email
Re: Витоша
« Reply #9 on: 02.02.2006, 18:49:01 »
Загубихме изгоден кредит за Околовръстното заради скандали между община и държава
Ще вържем метрото с лифта до Витоша
На входа на София чакат милиони, които можем да инвестираме, твърди архитект Петър Диков

 
Петър Диков бе класиран на първо място в конкурса за главен архитект на София, проведен от сформираната за целта общинска комисия. Негови подгласници станаха съветниците от столичния парламент Борислав Богданов и Борислав Борисов. До седмица кметът Бойко Борисов трябва да се произнесе за избора на столичен архитект. Петър Диков е директор на Националния център за териториално развитие към МРРБ. Роден е през 1953 година в София. Завършва ВИАС, а в по-голямата част от кариерата си работи в градоустройството. Първият хотел, който е построил, е "Глазне" в Банско. Следват цяла серия комплекси в известните ни курорти, изготвени от неговата фирма "Проарх".  
 

 
- Г-н Диков, с кои ваши идеи и предложения смятате, че спечелихте първото място в конкурса?

- Аз се надявам да съм спечелил с това, че съм професионалист и имам достатъчни познания в разработката на градоустройствени планове. Освен това имам достатъчно голям опит в работа в администрацията. Работил съм върху някои градоустройствени проекти в по-голям мащаб - района на "Красно село", "Лагера", "Хиподрума", както и при някои по-големи градове, предимно окръжни центрове. Естествено не зная какво са предложили колегите.

- Говори се, че нямате зад гърба си конкретна партия, но имате подкрепата на икономически лобита?

- Що се отнася до лобитата - аз не знам какво означава това. Възнамерявам наистина да създам възможност за публично-частно сътрудничество между двата сектора. Това може да стане по много линии - и при създаването на паркинги, и при строителството на нови центрове. Ако частният икономически сектор има пари и иска да ги инвестира в рамките на закона, не виждам защо главният архитект да не съдейства за подобно нещо. Дори повече - смятам, че това трябва да се направи. На входа на София чакат пари и е редно да създадем механизми, по които да ги вземем.

- Откъде чакат - от чужбина или от местни фирми?

- Ние трябва да използваме максимално добре всички варианти да се инвестира в столицата, особено в инфраструктурата.

- Къде трябва да се инвестира най-бързо? Кметът заяви, че булевард "Витоша" ще е един от приоритетите за главния архитект.

- "Витоша" безспорно е един от първите обекти, които ще оправим, но не тя е основният проблем в центъра на София. За мен идеята трамваите да слязат под земята е по-скоро несериозна и няма скоро да се направи. Трамваят е част от атракцията на централния градски парк и затова трябва да остане и да минава по "Витоша". Друг е въпросът, че разликата може да се подчертае чрез настилките, чрез вдигане на нивото и т. н. Има доста хватки, които може да създадат оразличаването на тази пешеходна зона от трамваите и аз смятам да потърся мнението на колегите за това.

- Няма ли да се стигне до подземно трасе под "Витоша"?

- Лично моето мнение е, че първо ще се завърши метрополитенът в посока запад-изток, тоест ще изведем метрото до "Младост". Едва ли скоро ще започнем да прокарваме подземни линии под "Витоша" и въобще да работим по другата линия север-юг. Въпреки че за съжаление има прокопани около 1200 метра под територията на НДК, които биха могли да се употребяват. С тях в момента не се прави нищо. Метростанцията под музея "Земята и хората" никога не е употребявана, а тази до НДК известно време се ползваше за базар. Общината би могла да помисли какво да направим с тези площи, но не е ясно чия собственост са те. Дали на общината или на НДК. По едно време с колеги се шегувахме, че в тези метростанции някой може да гледа гъби, защото има постоянна температура и влажност, пък и никой не ги контролира.

Но за сметка на това има десетки идеи по отношение на извеждането на метрото до "Младост". Това е и една от причините бизнесцентърът да бъде построен до последната спирка на метрото. Съществува проект там да бъде построен един голям буферен паркинг, който да поеме трафика откъм провинцията. Хората ще могат да оставят там автомобилите си и да достигат с метрото до центъра.

Другата идея е още от последната спирка на метрополитена да се създаде първа спирка на кабинковия лифт. Така на практика градът ще свърши с парк "Витоша", без да се налага гражданите да сменят десетки автобуси и да мръзнат със ски екипировките си. Няколко форми на градски транспорт ще се навържат една след друга.

- Кога ще се реши въпросът с разширението на Околовръстното?

- Около Околовръстното цари една малка мистерия. Преди 5-6 години имаше проект за неговото разширяване, свързан с искане на кредит от Евробанката, който бе при много изгодни условия. Сумата бе около 20-25 млн. евро. Държава и община обаче не можаха да се разберат кой да отчислява територията и кой да строи. Заради това проектът бе спрян и изгубихме ако не кредита, то поне добрите условия, при които щеше да бъде изтеглен.

- Как ще се реши проблемът с влизането в града през "Княжево", където периодично стават тежки катастрофи?

- Има десетки варианти, но според мен един от добрите е създаването на алтернативно трасе, какъвто проект вече има. То ще влиза предимно през Владая. Най-хубавото е, че там няма частни земи, които да се отчуждават. Другото ново е, че вече има и алтернативен вариант на "Цариградско шосе". Няма да кажа откъде ще минава другият вход към столицата, преди да го обсъдим с колегите, но със сигурност тези два варианта ще отпушат "тапите" към града.



преди дни сашо диков програмен директор на тв канал 3 и бивш скиор направи обширен 6 часов репортаж за неволите по витоша хотели лифтови и др
репортажа беше излъчен на 2 пъти през изминарата събото и неделя това бяха дати 28 и 29 януари
ИЗДИРВАМ АВТОМОБИЛ МАРКА: ФОЛКСВАГЕН МОДЕЛ: ГОЛФ МОДЕФИКАЦИЯ : ДВОЙКА ГОДИНА НА ПРОИЗВОДСТВО 1983
РЕГ № С 9661ТТ МОЛЯ КОЙТО ЗАБЕЛЕЖИ АВТОМОБИЛА ДА МИ ПИШЕ НЕЗАБАВНО

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16484
    • View Profile
    • Email
Re: Витоша
« Reply #10 on: 03.02.2006, 12:17:55 »
Quote from: c.r.u-to
преди дни сашо диков програмен директор на тв канал 3 и бивш скиор направи обширен 6 часов репортаж за неволите по витоша хотели лифтови и др
репортажа беше излъчен на 2 пъти през изминарата събото и неделя това бяха дати 28 и 29 януари

Гледах малка част от репортажа - мотаеха се около х. Тинтява. Този човек е откачил направо, абсолютно неадекватен е. Като се има предвид, че е скиор и все някаква представа за ски-пистите по Витоша трябва да му е останала. А той даже си мисли, че Тинтява е до писта "Витошко лале".

Не считам за сериозно продължаването на Симеоновската кабинка до Младост-4 - това е около 3 км по права линия. Ако става дума за скиорите - много малко от тях ползват МГТ - просто си отиват с колите до лифта. А122 и А123 много рядко се ползват от скиори. Понастоящем от финансова гледна точка карането на ски на Лалето и на Боровец са съизмерими, ако четирима пътуват с една кола и делят бензина. При това на Боровец ползваш много повече писти, отколкото на Алеко. Трикилометровото удължение ще оскъпи цената на билетчето за лифта с нови 50-60% и никой скиор няма да го ползва - или ще си ходят с колите догоре, или на Боровец (да не говорим, че в момента лифтът е непригоден за новите модели ски и за сноубордове, но това е поправимо). Пенсионерите и любителите на пешеходния туризъм хептен ще бягат от скъпия лифт. Така рискуваме да загробим най-хубавото съоръжение на Витоша.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5862
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Витоша
« Reply #11 on: 03.02.2006, 16:11:32 »
И аз съм съглаен че е глупаво удължаване на лифта до метрото от каквто и да е гледна точка. Дори и самият му строеж не знам как ще се осъщесви при положение че това е технология от повече от 20г.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5003
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Витоша
« Reply #12 on: 03.02.2006, 18:39:09 »
Симеоновският е най-добрия, но и той е малко поостарял. Аз лично го ползвам редовно като ходя на ски, щото според мен е по-добре отколкото да се блъскам в А 66. Леле, какви опашки стават горе следобяд към 16:00-30.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5862
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Витоша
« Reply #13 on: 03.02.2006, 19:32:12 »
А в безплатните съботи сигурно положението е още по-тежко.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5003
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Витоша
« Reply #14 on: 03.02.2006, 20:13:11 »
Quote from: Dragon
А в безплатните съботи сигурно положението е още по-тежко.


Тогава е АД. Аз гледам да се уреждам за нощно каране на Лалето, щото хем сме с кола, хем горе на пистата няма хора. Супер е.
А то когато е безплатно, трябва ли да имам някаква карта с мен, защото аз посл. път,  си я бях забравил картата за ГТ и хем се качи контрола в А122 (-5лв), хем на КВЛ-то се набутах с три лева (на отиване се промъкнах без да ми сикат карта)
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5862
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Витоша
« Reply #15 on: 03.02.2006, 20:59:40 »
Еми по приницип трябва да имаш карта за градски транспорт.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline c.r.u-to

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 304
    • ICQ Messenger - 229906915
    • MSN Messenger - kluklu_9@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.sofia.bg
    • Email
Re: Витоша
« Reply #16 on: 06.02.2006, 11:53:06 »
Весела Лечева, председател на Държавната агенция за младежта и спорта (ДАМС), критикува проекта "София 2014", с който България кандидатства за домакинството на зимните олимпийски игри през 2014 г. Бившата състезателка по спортна стрелба посочи в интервю за "Нова телевизия" вчера следобед, че към кампанията е подходено наивно, по детски, и не е бил използван фактът, че страната кандидатства със своята столица и в непосредствена близост до нея има подходяща планина. "Документите са изрядни, обяви Лечева. Опитахме се да компенсираме изоставането по подготовката на проектите. Надявам се, че ще успеем да преминем във втория кръг. Би било жалко, ако не успеем, тъй като България има най-добри условия за провеждането на зимни игри." Няколко часа по-рано за електронната медия бившият председател на Българския олимпийски комитет (БОК) Иван Славков подчерта, че включването на Банско и Боровец като съорганизатори на зимните игри заедно със София е била една от най-грубите грешки на инициативния комитет. "Град в планината и планина в града, това е печелившото мото на игрите", посочи Славков, който бе изгонен от МОК след обвинения в корупция.

През юни, на базата на вече изпратени проекти, МОК трябва да реши кои три или четири от общо седем кандидатури ще продължат борбата за домакинството. Евентуалното провеждане на зимна олимпиада в София ще струва 1.322 млрд. долара според KPMG.

мой думи
категорично съм против олимпядата да е в банско
дивите селяни да забравят  за олимпядата да е при тях. да е на витоша за да оправят града ни
всичко което е извън територията на софия е село
ИЗДИРВАМ АВТОМОБИЛ МАРКА: ФОЛКСВАГЕН МОДЕЛ: ГОЛФ МОДЕФИКАЦИЯ : ДВОЙКА ГОДИНА НА ПРОИЗВОДСТВО 1983
РЕГ № С 9661ТТ МОЛЯ КОЙТО ЗАБЕЛЕЖИ АВТОМОБИЛА ДА МИ ПИШЕ НЕЗАБАВНО

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16484
    • View Profile
    • Email
Re: Витоша
« Reply #17 on: 06.02.2006, 13:00:15 »
Quote from: c.r.u-to
1. категорично съм против олимпядата да е в банско
2. дивите селяни да забравят  за олимпядата да е при тях. да е на витоша за да оправят града ни, всичко което е извън територията на софия е село
1. Спускането посмъртно не може да се осъществи на Витоша (цената е резерватът Бистришко бранище, за което еколозите ще вдигнат врява и ще са прави). Да се разделят алпийските дисциплини е невъзможно, тъй като има ски-комбинация и не може състезателите да хвърчат от Витоша до Банско и обратно.
Може, разбира се, алпийските и северните дисциплини да са на Рила, ски-шанца си има просечена на Боровец, защо да се прави нова? Може би най-силният ход е да се обявят и Боровец, и Банско като центрове в зависимост от метеорологичните условия, което съвсем не е без значение, независимо от снежните оръдия.

От гледна точка на инфраструктурата - дали олимпиадата ще е в 3 или 1 планина, олимпийското село ще е в югоизточните квартали на София и това означава - довършване на метрото от аерогарата до Младост, южната дъга на околовръстния път. Също - и нов лифт на Витоша, и то - в западната и част.

Поантата трябва да е на екологията, на трите планини в близост до София, на достъпността на София отвсякъде (за разлика от планниски курорт, който при по-сериозен снеговалеж може да остане блокиран за няколко дни).

2.       Тази изцепка не е много подходяща за настоящия форум. Нека не превръщаме форума в говорилня "столица-провинция" и ако някой иска да избива подобни комплекси, може да се упражнява във форумите с имена на градове в дир.бг.  Да не говорим, че от гледна точка на МОК всички българи са "диви селяни" и всичко на изток от Триест е село.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Витоша
« Reply #18 on: 06.02.2006, 18:00:50 »
Напълно съм съгласен във всяко едно отношение с Благун.И според мен трябва да се използват възможностите и на курортите Банско и Боровец,където вече има изградени съоражение и да се изградят нови на Витоша,където няма да се нарушия екологчния фонд.
 А колкото да изцепките на тема град-село да не забравяме, че най-голямото село е София  и обратното има голяма разлика между селянин и селяндур
 А и наистина на Запад има разни хора които са буквално коне с капаци и не виждат по-далеч от носа си или малко по на Изток.Обаче пък и те си имат оправдание.Все пак всичко зависи от тях, а не от нас тъй, че могат да си го позволят.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15493
    • View Profile
    • Email
Re: Витоша
« Reply #19 on: 06.02.2006, 18:06:22 »
Quote from: Dragon
А в безплатните съботи сигурно положението е още по-тежко.
Тази събота,когато беше безплатен лифта,опашката се виеше през паркинга чак до спирката на автобуси 122 и 123,аз чаках около час да се кача,а докато чаках пристигнаха още няколко претъпкани 122 и 123,а част от хората в автобусите като видяха каква опашка има си останаха в автобусите и се върнаха.

П.С.утре ще ви дам подробности и технически данни и за княжевският кабинков лифт,че днес нещо не мога да си намеря материалите.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР