Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - София 70

Pages: [1] 2 3 ... 435
1
За пръв път от 15 години насам има разделителна линия между трамвайното трасе и пътната лента на Черни връх от Никола Вапцаров до Хенрих Ибсен. Друг въпрос е,че от Ибсен към Вапцаров лявата лента води на трамвайното трасе . Но все пак е нещо .

2
То не само там . По Стаболийски двупосочно водачи и от трите линии правят така - виждат ,че ще светне зелено , но бързат да отидат на спирката и да замине цяла фаза.  Аз също го недоумявам.

3
Относно ефективността , веднага давам пример , осма трамвайна линия , в делник , зависи от колата има случаи на продадени три билета на смяна , при постоянен контрол , от 40 до 80 билета на курс . Смятайте колко е безплатен тоя транспорт и как се губят пари , ей така , а той стремглаво затъва !
Както знаеш, почти 8 месеца работех на 8/4 преди 4 години. . На курса в 11.04 - от Люлин до Съдебна палата продавах по 1-2 до 3 билета в различните дни  . Веднъж се качи едър контрольор - на Община Люлин и се вози до Опълченска Той проведе постоянен контрол. Продадох 23 билета, докато той беше в салона. . Същият в момента е в Знаково стопанство.

4
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 13.04.2024, 20:15:59 »
Какво е актуалното състояние с Т6А2- SF ?
“Бърза справка за състоянието на модела“  :D
2041- последно излизал: отдавна, състояние: добър
2042- добър
2043/44- последно излизал: 15.03.2023, състояние: никой не знае
2045- последно излизал: скоро, състояние: много зле
2046- добър
2047- добър
2048- трака от първа талига като, че редуктора не е наред
2049- добър
2050- като изключим тракането от талигите е много добър
2051- добър
2052- добър
2053- не тръгва от спряло положение без “мивка“
2054- добър
2055- добър
2056- сериозно плаче за ремонт
2057- ремонтира се  ;) :D
Под “добър“ разбирайте, че вагона не прави проблеми на линия, спират добре механично и се държи прилично.
Еми нека си стоят в Красна поляна - да приключат и с тях , както стана с предишните.

5
Ами какво значение има дали на 13 коловоз пристига електричка от Север или Лакатник?
Май БДЖ не са се постарали много да си напишат домашното.
Ами - половината влакове от Лакатник не са електрички. 13 коловоз за сега е челен .
Именно за това една електричка ще е шатъл . Дано е 32 серия, че сименсите са късички.

7
Някои от вас са фенове от години и познавате  материята , но от глупостите тук написани става ясно, че първо - на превозно средство на МГТ не сте се качвали с години и вероятно и паметта ви изневерява , тъй като предлагате неща, за които нееднократно е писано , че няма как да станат по една и друга причина.

8
Също имам спомен, че първо почнаха да бракуват и режат по-новите, тези с фазер, а до последно останаха такива с тенекия и респективно с боя на юфка....
Напълно прав си!

9
Къде е връхлетял - на север по пътя за гара Курило, по 26 или 27 ли?
Рейсът е бил по линия 26 и се е движил в посока гара Курило. Някъде около 21:25 в началото на град Нови Искър на лек ляв завой излиза от пътя и потрошава оградата на малка къща. Шофьорът е говорил по телефон без слушалки. Изглеждал е неадекватно. Полицаите и служителите от линейния контрол са прикрили момента на извършването на тестовете за алкохол и наркотици, въпреки че очевидците са настоявали да се случат пред тях. Пътниците от автобуса са разказали, че по пътя е имало още няколко ситуации, при които водачът е говорил по телефона и е губил контрол за малко. Имало е и момент, в който е светнало зелено на светофар и шофьорът не е потеглил чак до следващата фаза на светофара. А също така и няколко пъти се е случило без видима причина да прави много дълги престои на спирки на отворени врати. Няма пострадали. Само уплах у пътниците и жената, която е била в къщата в същия момент. Има сериозни материални щети по оградата на хората. А рейсът се е разминал само със спукано челно стъкло и малко одраскани ламарини.
Бай Марине , до кога ще имаш профил тук?

10
Не бъркаш. По стар обичай оставиха най-голеумите дараци за накрая а добрите от серията си заминаха първи.

11
10 е препълнена от обяд до 22:30 почти всяка вечер. За 5 нямам впечатления. Адмирирам идеята. Недостигът на трамваи и водачи е тъпо оправдание да се поддържа лоша транспортна услуга в една европейска столица.
Ти сериозно ли?
Явно не си виждал препълнени трамваи . Това, че има 10 правостоящи , не значи ,че са препълнени! 16 на 15 минути много ще помогне...

12
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 03.04.2024, 22:18:06 »
Quote
Толкова ли не можеше да запазят тези шаблони...
Ами явно не могат , но той прави отново и отново - защото - първо -трамваите са в сърцето му и второ - не е безразличен . Всяка една повреда на всеки един трамвай я изживява като лична загуба. Той не го показва , но му личи.

13
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 03.04.2024, 20:18:04 »
Отново използвам случая да благодаря на колегата ни от форума , който вече повече от 10 години отделя средства и време да направи прекрасни инвентарни номера . Само да споделя, че това не му е единствената грижа за трамваите в Банишора.
2001 след пребоядисването , за което Влади говори.

14
Недостигът на водачи трябва да е много сериозен, за да се работи 6/1 или 9/1
Депо Банишора е с минус 40 човека. От 11 почивки този месец се ползват 4-5. Не повече
Именно по този въпрос съм направил запитване до няколко Общински съветници - как смятат да се разреши този проблем.

15
Жоро, извинявам се, ако съм те засегнал!


В никакъв случай, Митко!

Знам , че на много професии къртския труд не се вижда

16
Накарай шофьор да учи, да прочете някой и друг учебник, да се обучава цял живот, да е креативен, да измисля нови продукти, да оптимизира процеси... Но за всеки влак си има пътници и за тези в офисите нещата не са по-лесни и обикновенно са платили много по-висока цена да са там, където са в момента... ;)
Не присъствах на абитуренския бал на класа в който завърших , защото нямаше как да заробя родителите си , които бяха съответно с 80 лв и 95 лв заплата - през 1990 г да теглят заеми за да имам абитуриентска вечер . Просто ставах пред всички и заявих , че нямам финансова възможност и няма да присъствам .
 Веднага след като се уволних ,трябваше да започна работа веднага , защото майка ми и баща ми бяха съкратени от работа - майка ми на 51 , баща ми на 56 . И за двамата нямаше работа , поради възрастта и поради това, че и те не са учили - със средно образование - гимназия . Сестра ми беше по майчинство ...  Майка ми и баща ми се пенсионираха с 30% по-ниски пенсии , заради ненавършени години , но с изискуем трудов стаж .Парите почти не стигаха . Та , наложи се да работя, не си и помислях да уча каквото и да било и така от 1991 до 1998 година с 85 лева заплата . 12 години сравнително тежък физически труд и после 19 години в трамваен транспорт с допълнителен извънреден труд - равняващ се на 2 години и 7 месеца .В момента съм на 50.5 години , с 4 дискови хернии в кръста , 3 във врата , двустранно ошипяване на целия врат , 5лумбални прешлена , куп други невврологични болести,изкривявания , постоянни болки в главата, врата и крайниците и не на последно място - фонова ретинопатия - доста сериозно очно заболяване  , която се изчиства и  рецидивира вече 10 години - по 3-4 пъти годишно. Тук искам да отбележа, че НЕ СЕ ОПЛАКВАМ , нито търся съжаление - просто споделям какво съм придобил в 32 годишната си трудова кариера . Ако бях учил може би половината от болестите нямаше да ги имам , защото вероятно бих заемал някаква длъжност , за която не се изисква да се прибивам всеки работен ден , но не ми  е бил такъв късмета .
Сега работя само 16 дни в месеца , защото физически не мога повече.
И ако е рекъл Господ - след 10 години - пенсия...
Та цялата тази пледоария я изписах за да уточня - че не всеки е имал възможност да учи. Това е бил моят избор - хубав или лош  - няма как да се върна назад а и не искам да се връщам назад.
 

17
Разбира се, би било по-удачно да има локална трамвайна линия МС Западен парк - Люлин-5 на по-чест интервал за довозване до метрото, тъй като понякога тм 8 трупа закъснения по Стамболийски и така губи ефективността си като довозващ транспорт.
E как няма да трупат - онзи ден титулярката на 677 - за 13.42 е на Вардар , в 39 излезе на кръстовището и остана на средата , на Македония вече беше на плюс 3 . Тоест - 6 минути повече пътува в тази отсечка , отколкото е по разписание . Вярно, може би беше нарочно, че бях отзад , но както и да е...

18
Нищо инфантилно няма в изказването . Единствено леко жаргонно , но самата истина.

19
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« on: 27.03.2024, 08:56:21 »
Мило дете - названието е дискова спирачка , защото накладките се трият при спирането в диск . А обикновено всички спирачки са механични - било то дискови или барабанни.

20
 Икономическата рамка за 2024 предвижда:
✅ 64 730 хил. км. пробег или 3,8% увеличение спрямо изпълнената задача за 2023г.
meanwile - само в Банишора за Февруари - 4 .
От Декември графикът е 6 на 1 , в Красна Поляна графикът е 9 към 1...

Pages: [1] 2 3 ... 435