1
Трамваи / Re: Т8М-300(България 1300)
« on: 07.12.2024, 15:46:24 »
17.07.2010 ,Бъкстон.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Проверката на течностите едва ли отнема повече от 5 минути и може да се направи по всяко време при почивка на крайна спирка.Рядко се случва да са по разписание. Обикновено повечето са на +20 .
Започни да ставаш всяка сутрин в 3 часа, 25 дни в месеца, поработи така 25 години и живот и здраве , пак ще си говорим . До тогава си прави оборот на клавиатурата .
Масово шофьори не проверяват сосовете на каруците, които карат. То не може да се пръкнеш 10 до 11 минути преди да излезеш на смяна и под нос да измрънкаш "хъката-мъката то аз нямах време да намеря механик да ми пусне протокол за антифриз и за тва". Тия хора как си карат личните автомобили?
В прословутите български карданни трамваи поне отоплението на кабината прилично ли е?Преди да станат синьо- жълти си носехме печки ,самоделки . Който нямаше - мръзнеше като куче - цял ден със замръзнали стъкла и 2 градуса в кабината .
Между другото на CKD отоплението им е доста добро, на Дювазите също
Какво е това вдясно от релсите, като че ли го има и при бордюра?! Сняг не е, предвид зелените дървета и късия ръкав на елина…. Да е натрупан пясък/мрасотия, не е и частичен ремонт…Изкопан набъбнал асфалт , кал . Вижда се конус и кирка.
Бездомник помага на други безомнициБоян. Особен и същевременно много добър човек . На последната спирка на Орландовци , млад мъж изкача пред трамвая преди да е спрял на спирката . м 814.
Колеги, някой спомня ли си за инцидент с блъснат от трамвай човек на 20.11.2006? Във видеото се разказва историята на ватмана, който впоследствие отива в затвора и остава без дом. Имам някакъв много смътен спомен, че съм го виждал да кара “Дюваг”, но не мога да намеря подробности.
Преди две години като сменяха кривата на Журналист три дни въртях там - Хладилника -Журналист . На маратона също.Поводи има регулярно. В повечето случаи с участие на известна 3-буквена марка возила.За щастие скоро не съм чувал трибуквената марка да се е качвала в 10ката по Черни връх. Иначе е добре, че аварийното обръщало на Кораб планина е използваемо.
Мен ми е интересно дали сте виждали обръщалото на Журналист да е във възможност за обръщане на идващи откъм Черни връх трамваи. Ако съм видял правилно около площадчето може да се направи пълен кръг от трамвай
И ще стане още по-нарядко като се върне до Орландовци. Meanwile до Западен парк са на 6 минути трамваите , въпреки, че е по-достъпен от към градски транспорт , откоркото Захарна фабрика.Единичните вагони на около 15-20 минути не са претоварени и няма нужда от сгъстяване на ТМ 3.Мдам, аз вече съм предимно пеша или с комбинация от други линии до работата, след като махнаха насилствено 3-ката от Орландовци... Също така е толкова рядка, че не успявам да я включа като комбинация за пътуване с прекачване...