Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 518
1
Точно така е. Но пък и не трябва мръсно возило да излиза на линия.

2
Разни / Re: Фаст фууд
« on: 12.09.2024, 20:35:30 »
Най - първият ресторант на веригата е този на ул. Орион още първите години на 90те. Поне на мен така са ми разкавали.
....

Грешно са ти казали. Първият изобщо в България е в Пловдив, първият в София е на Славейков.

3
Разни / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 12.09.2024, 19:47:03 »
Не е. Първият беше на Славейков.

4
20 не е ли на МТК?

5
Удобно е ако си плащаш сметката за телефона сам. Ако я плаща друг или е на фирма, се пораждат известни затруднения.

6
Тези вагони според мен,  стига да са годни, трябва да се ремонтират и да се ползват при ретро пътуванията с парен локомотив. Крайно неподходящи за ретро влакове са 21-33/43/45.

7
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 11.09.2024, 21:40:09 »
...
Иначе аз не чета мненията на petar щото след като комунистическата пропагандата ми изяде детството, няма нужда да ми изяжда настоящето.

Алелуя.
Не хранете трола и ще е спокойно на всички.

8
Аз чекирах банкова карта миналата седмица, отне точно толкова време, колкото и чекирането на годишната. Маркирах ги една след друга.

9
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 11.09.2024, 10:52:15 »
2137 и 2141 са бракувани.

10
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 11.09.2024, 10:51:24 »
2739 е брак, на 99% сигурност.

На 100% е брак.
2730 също брак

11
Изтрити теми / Re: Снимки
« on: 11.09.2024, 08:37:17 »
В Гърция, с. Офриньо.

Οφρύνιο, Офринио

12
Когато геомерията на дадено колело се отклони от идеалния кръг. Тогава се получава характерно тракане от него.
Някой професионалист може да го обясни и по-добре.

13
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 10.09.2024, 22:06:13 »
Доказателства в съда! Хайде кротни се малко.

14
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 10.09.2024, 21:40:17 »
Ама не го четете бе, и не му отговаряйте. Нека спори сам със себе си. По някое време сам ще изчезне...

15
Твърдиш че пътникопотока по х50 се определя от типа на подвижния състав, който я обслужва? В такъв случай, ако това е така, няма никакво значение какъв е маршрута на линията, ако пътниците в нея са само заради типа на возилото. Тогава е все тая дали двуетажния автобус обслужва 200, 300 или 600.
Аз обаче нямам такива наблюдения.

16
Нещо повече, Опълченска е най-близкия до центъра булевард от запад, разрешен за товарни автомобили и автобуси. От там минават и всички автобуси от гарата към Руски паметник и Владая.

17
Струва ми се, че подобно масово затваряне на големи булеварди в центъра не е възможно, защото там има доста работещи

Защо? По Витошка и Графа не работят ли хора. А кой е казал че работещите трябва да ходят в топ центъра с автомобил? Най-малкото движението по Царя трябва да се ограничи.

18
Чак пък юбилей. Ще рече човек че преди това не е имало гара там. Обикновено тъжните годишнини не се съобщават. Тук случаят е точно такъв - съсипана красива сграда на старата гара, съсипан предгаров площад - нещо което и до днес не може да се оправи. Новата сграда се използва на 20%, същевременно всички пътници са натъпкани в подлеза, включително и касите са все още там. Изобщо не виждам повод за празник...

19
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 08.09.2024, 16:00:23 »
Защо не работят табелите по предназначение? Нали уж имаха всички линии заредени.

20
Няма такова нещо, целият участък от Дондуков до Сточна гара по прословутия ринг са само две платна по две ленти и няма BUS ленти. Задръствания няма, няма и забавяния на тролея.

Изчакай да дойде октомври и те каня да застанем заедно след 17 часа да се убедиш колко няма задръствания. Пролетта на два пъти от Ангиста до кръговото ми отне над 10 минути. От тогава в час пик като имам работа към Хаджията - само по моста Чавдар.

Тук, обаче става дума за съвсем различна ситуация, в участък доста далеч от посочения. От двете страни на участъка, който сега се ремонтира са 2х3. Това създава проблеми. И е факт, че преминаването от Сливница до мола е доста затруднено (в обратна посока по-скоро рядко има проблем). За мен най-голямата слабост на проекта е липсата на велоалеи, които да свържат трасетата по Мария Луиза, Сливница и Руски паметник.

Pages: [1] 2 3 ... 518