Тъй като не успях да открия тема, която да е подходяща, реших да направя нова. Ако някой модератор сметне за добре, нека да премести тази дискусия в някоя съществуваща тема. 
Основният ми въпрос е - не смятате ли, че подобни позиции като директор на общински/държавни предприятия трябва да са мандатни или поне да няма хора, които да ги заемат 15-20 години?
Все пак, тук повечето подкрепяте демокрацията, а доколкото знам, при демократичните системи на управление, подобни постове са мандатни или поне трябва да има някакво движение от време на време, а скоро разбрах, че господин Братоев управлява нашето метро, не от откриването му, а още от започване на строежа му.......

За разлика от някои колеги тук, аз смятам, че господин Братоев не е допринесъл кой знае колко за софийското метро, а дори обратното - нанесъл е доста щети. Веднага се аргументирам:

Допускане на колосални икономии при строителството, което е довело до една камара станции със странични перони и доста станции с по-къси перони (заради които, сега не могат да се движат по-дълги влакове);

Грешки в проектирането/реализацията на някои места (като тунелите между МС Сердика І и МС Опълченска), които изискват или дискомфорт за пътниците или бавни скорости...;

Липсата на всякаква концепция за оповестителна система, като резултатът днес е тотална каша, която обърква повече хората, отколкото да ги ориентира;

"Некст стейшън Джи Ем Димитров"

(заслужава си отделна точка);

Намаляване на скоростите за движение

увеличаване на времепътуванията

;

Нереалистични интевали

претъпкани влакове в час пик

огромен дискомфорт за пътниците

отказващи се хора да ползват метро...;

Спорна достъпност на хората с увеждания и майките с колички (преди да коментирате, питайте хората, които имат нужда, дали въпросните съоръжения са удобни или проектирани на правилните места!);

Много слабо диспечериране на метрото - говорим си за транспорт, който е напълно изолиран от всякакви външни фактори и пак редовно разписанията не се спазват...

;

Липса на планове за действие при аварийни ситуации или съществуването на такива, които не са добре подготвени (питайте хората, които им се е случило да пътуват в такъв момент дали са имали достатъчно и максимално подробна информация какво се случва. А смятам, че това е съществена част от един авариен план!);

Намерения за разделянето на МД1 и МД2, което ще създаде неудобства за (буквално) десетки хиляди души.
