Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 480
1
Причината там сме я коментирали преди време и е доста тривиална. Всъщност намалението от 15 км/ч е точно от времето, когато сложиха АПУ. Тогава стана ясно че оставен без надзор от прелезопазач, прелезът става опасен за автомобилите. Това е така, защото от едната му страна има знак Стоп и има реална опасност по тази натоварена от трафик улица, да останат МПС навлезли редовно върху релсите при приближаващ влак. Просто НКЖИ спести едни пари за прелезопазачи сега всички железопътни оператори плащат за това.

2
Не мотористи като цяло, а една малка група идиоти каращи посред нощ на форсаж.

3
Всъщност няма влошаване. Сега тролеите завиват доста по-лесно, освен това от другата страна след Оборище има Синя зона и движението от дясната страна направо е невъзможно. За съжаление физическите прегради единствено вършат работа в София, главно защото СДВР спи.

4
Нищо в стрелката не е станало, тя е при средната талига. Ясно се вижда къде е излязъл от релсите.

5
Снимката е от '75, когато трасето е било едва на 4 години. 10 години по-късно нещата са се променили.

6
Tам не е било нищо. Трамвайното трасе 1435 мм стигна до Деница откъм изток, а само тунелът и трирелсовите панели бяха от запад. Също така в панелите нямаше трета релса, а само улей за нея. Мостът над Въртопо го довършиха около Милениума.

... Вероятно е било най-късно 1991-1992 г, защото тези панели предполагат, че още е била активна идеята за трамвай през тунела.


Панелите са полагани вероятно '88, но със сигурност преди завършване на тунела.

7
От доста време вече е така. Иначе докато милицията от СДВР се храни на дюнерджийницата и паркира редом до всички останали нарушители, вместо да пише глоби и бариера да има - все тая.

8
 "Не злочпотребявайте" го имаше във всички Т6А2 (2001-2040). 

9
Не, това е в обратна посока. Вижда се мостът над Автогара Юг, по-известен в миналото като Надлез Дървеница.

10
Разбира се че не го прави трамвай.
Например в нюйоркското метро има участъци с по-остри криви и по-ниски скорости от 3 линия. Това прави ли го трамвай?

11
... и с по 40 метра по - къси от влаковете по другите ни линии. ...

Ко казá, ко?

12
А защо искаш да посещаваш в форума от твоето IPv4, маскирано с някакво "външно" v6?

13
А защо спира и по спирките тогава?
Час преди него се движи 30120.

14
Зaреждат там.

15
Е, друго какво може да е?

16
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 29.05.2023, 22:44:04 »
Има разлика между хидравлична и пневматична спирачна система.

17
Да, това е едното крайно положение на ключа. Другото е "без ток". Мисля че и до днес би трябвало да работят.

18
Става дума за кривата към Св. Неделя. На изходящата стрелка тя доста остра и особено при Песа в задната част усещането при скорост над 10 км/ч е доста екстремно. Подобно усещане има в ЧКД при завоя от Кракра към Янко Сакъзов.
А това че за доста ватмани трамваят свършва след кабината е стара истина.

19
435 е учебен, а 455 в Банишора.
Най-вероятно е оригиналният 433.

20
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 22.05.2023, 22:23:44 »
Къде по-точно в центъра? За там са подходящи 28** и 10**.
Този двуетажният е по-дълъг от стандартен единичен.

Pages: [1] 2 3 ... 480