Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - viktorlc

Pages: [1] 2 3 ... 296
1
Да, точно преди спирката на гара Подуяне днес, на която 20 се отделя вдясно от 22:
https://maps.app.goo.gl/L7i4NwXUbdVWm9QR8

2
Мен повече тези два високоволтови далекопроводи ме притесняват и цената за преустройството им, а не толкова останалите подробности на проекта:

https://maps.app.goo.gl/t2nyWbLzP2Q64cVa8

3
ИААА казва друго нещо при проверка - когато сменяш работата, новият работодател е длъжен да те наеме с валидно психо към датата на наемане. Старото не е валидно от гледна точка на новия работодател. Валидно е само за стария, който носи отговорност за наетия си персонал, че е в ред, тъй като психото на работника от неговата гледна точка е безсрочно.
Вероятно доста работодатели, наели нови шофьори, не взимат това предвид и съответно при проверка се справят някак с проверяващите...

4
Посочили са няколко места в ЕС, в които се извършва сглобяване на офeрирания модел мотриси. Едното от тях е Катовице.

5
Сега последно какво да чакаме като подвижен състав, че вече се загубих из всички анулирания и договорки?

Ще дойдат 25 мотриси за крайградски превози на Шкода - с 3 секции, 333 места (вкл. сгъваемите седалки);
Ще дойдат 35 мотриси за регионални превози и за средно разстояние на Алстом с 6 секции 351 места (без сгъваемите седалки), 4 тоалетни, вендинг машина и др.;
Ще дойдат 9 маневрени локомотиви за маневри в депата от Експрес Сервиз.

За дълго разстояние няма да дойде нищо и там ще се търси решение през други финансови механизми, но трябват поне 20 състава с поне 300-350 места с повишено ниво на комфорт.

6
Да, мотрисите са с по-високо ниво на комфорт и ще имат и някои нечувани за нашите ширини, но иначе базови удобства като вендинг машина, бар, повече тоалетни от минималното изискване по Регламент, първа и втора класа, wi-fi. Стават за регионални превози, но и за превози на средни разстояния до 4-5 часа. И най-важното - са с 6 секции и 351 места.

8
И тази година, по случай Денят на Освобождението на България от османско иго - 3-ти март ще може да се повозите с автобусите ни до Национален исторически музей! Безплатната атракционна линия се организира със съдействието на Столична община, Транспорт за София и ще се изпълни съвместно със Столичен Автотранспорт ЕАД и IKARUS TOUR SOFIA.
Линията ще се движи по маршрут от Орлов мост до Националния исторически музей и ще преминава по бул. Евлоги и Христо Георгиеви, ул. Гурко, бул. Васил Левски, бул. Прага, ул. Георги Софийски, бул. Акад. Иван Евст. Гешов и бул. България. В обратна посока ще преминава по Околовръстен път, бул. България, бул. Фритьоф Нансен, бул. Васил Левски и бул. Цар Освободител до Орлов мост.
Линията ще спира на спирките на Орлов мост, ул. Гурко, Кино Одеон, НДК, Петте кьошета, бул. П. Славейков, ВМА, Център по Хигиена, МС България, бул. Гоце Делчев, бул. Тодор Каблешков и НИМ. В обратна посока - на бул. Тодор Каблешков, бул. Гоце Делчев, МС България, Хотел Хилтън, Кино Одеон, ул. Гурко, СУ "Св. Климент Охридски и Орлов мост.
Линията ще се изпълнява с четири автобуса на всеки 16 минути като първото тръгване от Орлов мост ще бъде в 10:00, а последното тръгване от НИМ - в 19:06. Работното време на линията е съобразено с работното време на Националния исторически музей.
Линията ще се обслужва от четири автобуса – Mercedes Benz O305G, Чавдар 130,  Икарус 280 и двуетажен автобус MAN.
Заповядайте да се повозим в историческите автобуси на София и да разгледаме заедно залите с колекциите на Националния исторически музей!



https://www.facebook.com/bgtransport.org/posts/pfbid02qq7o6mWVE1UGV13ViNqF6ivGcDFMRDkfAYZ6DtneZV5wQco1DMgDDkzVctFzZ8c9l

9
3104 с бяла драперия на челното стъкло.  :help:

10
Трудно се открива, но най-вероятно е снимано от тук, като фотографът е клекнал и снима отдолу-нагоре:
https://maps.app.goo.gl/QYaUEU75xRdcKNpN9 .
След спирката, мисля, е имало удвояване, за да може теглещата мотриса да отиде от задната страна на двете ремаркета и да застане най-отпред по посока към София.

11
Най-вероятно последната в Княжево.

12
Прилича на старото Ботевградско шосе.

13
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 29.01.2025, 11:35:06 »
Мисля, че е с автобусен диференциал.

14
Чудя се дали Вили Лилков е подкрепил доклада. Някога беше радетел за нощен транспорт,  ама знае ли човек...

За доклада, респективно - против нощния транспорт.

15
Според мен има как - с изкуствено развитие, но може да мине надземно над кръга, наземно под естакадата и отново надземно над кръга. Няма да е възможно обаче да се стесни диаметъра на кръговото.

Това прилича на увеселително влакче. Наклоните ще станат твърде големи, вероятно не може тази идея да се осъществи така.

Няма да е увеселително влакче, има достатъчно място да се наберат 6 метра височина за преминаване над кръговото - трябва 120 метра трасе от едната страна и 120 метра трасе от другата страна (50 промила наклон, при максимална норма 60 промила). Ако се проектира качествено и изпълни от добър строител с истински контрол, няма да се усеща.

Еми значи няма как да стане, от кръговото пак трябва да се слезе под естакадата, а от там до нея са само 60 метра, абсурд.

Ти доста избирателно четеш. Казах - с изкуствено развитие, което означава не по най-краткия път!

16
Според мен има как - с изкуствено развитие, но може да мине надземно над кръга, наземно под естакадата и отново надземно над кръга. Няма да е възможно обаче да се стесни диаметъра на кръговото.

Това прилича на увеселително влакче. Наклоните ще станат твърде големи, вероятно не може тази идея да се осъществи така.

Няма да е увеселително влакче, има достатъчно място да се наберат 6 метра височина за преминаване над кръговото - трябва 120 метра трасе от едната страна и 120 метра трасе от другата страна (50 промила наклон, при максимална норма 60 промила). Ако се проектира качествено и изпълни от добър строител с истински контрол, няма да се усеща.

17
Според мен има как - с изкуствено развитие, но може да мине надземно над кръга, наземно под естакадата и отново надземно над кръга. Няма да е възможно обаче да се стесни диаметъра на кръговото.

18
Става въпрос за Красимир Папукчийски, висш директор в Джи пи Груп и двама души от бившата Бомбардие.

19
Гледа се натоварването на ос. Натоварването на ос на един локомотив е 21-22,5 тона при максимално натоварване за железопътна линия категория D4 - 22,5 тона на ос. По линията към Гюргево от Букурещ, ако нямаше свлачище, щеше да е 22,5 тона на ос. Не мога да намеря данни за заповедта за ограничение по линията (не знам румънски, а и може и да не е публична), но максималното натоварване на ос на дизелово Сименс Дезиро по спомен е около 15 тона на ос.
Няма значение колко е тежък влака - може и да е 3000 тона, стига обаче натоварването на ос да е ограничено съгласно категорията на линията или спрямо времмените ограничения за нея.

20
Пуснати са само мотриси Дезиро с по-ниско натоварване на ос и е забранено товарното движение.
Това се налага заради свлачищен участък около Daia. Твърди се, че с изпълнението на втория етап от модернизация на линията това ще се реши и ограничението ще отпадне. Надяваме се и на електрификация.

Pages: [1] 2 3 ... 296