Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 784
1
Според теб какво са - частен индивидуален превоз?!  :eek: :neznam:

Друго имах предвид. Едва ли ще имат привилегията да ползват обособените ленти.
Не се дразни с Дифиан, защото в последните седмици обича да изяжда хората, които му се противопоставят.  :D :D :D

2
От „Лъвов мост“ до гарата би могло да се затвори само ако се направи връзката на „Ген. Данаил Николаев“ към „Сточна гара“. Ако се затвори сега извънградските автобуси за двете автогари къде ги пращаме, да трещят под прозорците на хората по „Христо Ботев“ и „Опълченска“ и вместо един светофар на „Лъвов мост“ и още един на „Козлодуй“, да чакат на 5-6 и да си удължават пътя с между 10 и 15 минути, докато опушват един квартал в повече. По-голяма глупост от това трудно може да има. За затварянето на „Княгиня Мария Луиза“ от „Света Неделя“ до „Лъвов мост“ трябват редица други промени. Тук трябва да има две ленти за десен завой и само една за направо, за да се насочи трафикът от „Надежда“ приоритетно по магистралното трасе на „Опълченска“, не по „Христо Ботев“. Тук трябва да има ляв завой с достатъчен приоритет, тъй като идеята за пренасочване на магистрален трафик към „Александър Стамболийски“ между „Опълченска“ и „Христо Ботев“ е изключително неподходяща. Трябва да има и ляв завой тук, иначе „Стамболийски“ става безполезен тупик.

И едно леко отклонение за „почитателите“ на Борис Бонев:

3
2300 също е без Алпро Бариста, както и 2319 и с нова на премиерата на Гладиатор 2.

4
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 29.10.2024, 15:39:50 »
И аз много обичам така да се заигравам с дългите есенно-зимни сенки, много добре са се получили тези кадри.

Някои дреболийки от вчера:
1603-11 28.10.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2807-6 28.10.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2683-7 28.10.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

1620-11 28.10.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2810-6 28.10.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

5
На 18-ти септември миналата година го хванах последно по 6:
5038-6 18.9.2023 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

Следващата ми негова снимка вече беше по 60 от 27-ми септември 2023 г.:
5038-60 27.9.2023 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

Към момента продължава да е в „Надежда“:
5038-74 17.10.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

6
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 26.10.2024, 21:11:49 »
Смятам, че достатъчно добре казах защо подобна схема ме съмнява и нямам намерение да се повтарям, не ми вади генерализации, които не съм казвал никога, точно аз съм човек, който изключително силно държи всеки казус да се разглежда детайл по детайл без тъпо генерализиране.
Напротив. Проблемът е, че нищо не каза.
Ми явно неразбирането ни е значително. Казах, че като ще се бракуват стари, но за сметка на това достатъчно годни трамваи, както ти твърдиш, че ще стане, да се заменят качествено, а не със съмнителни схеми, защото конят не трябва да се заменя с кокошка. ЧКД-тата може да са стари и да станат още по-стари след девет години, но си тежат на мястото с десетилетната си история и е редно като ще се заменят да се заменят с нещо със съизмерим потенциал, а не с някакви „шменти капели“ ще им правим фиктивни модернизации. Най-малкото е срамно за втори път да правим нови трамваи върху архаични кошове. Като ще е нещо ново да е нещо ново, не нещо ни в клин ни в ръкав. Преди 15 години Инеконите можеха да са печеливши по тази схема, но сега не е 2007-2009 г.

7
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 26.10.2024, 20:41:02 »
Смятам, че достатъчно добре казах защо подобна схема ме съмнява и нямам намерение да се повтарям, не ми вади генерализации, които не съм казвал никога, точно аз съм човек, който изключително силно държи всеки казус да се разглежда детайл по детайл без тъпо генерализиране.

8
Обикновено използвам кривата на осветеност и коригирам само с нея, без да пипам автонивата, но ще поработя и с нивата, благодаря.

9
Е не всички имат време да чакат по 10-13 секунди експозиция, а и твоите снимки не ми харесват, може да са съвършени, но са абсолютно нереални като осветеност.
Ето, даже специално ще те поздравя с нещо, хаха:
2347-5 25.10.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

11
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 26.10.2024, 00:15:11 »
Е, това не го разбрах. Какво значи "жертвани"? Те са на по 35 години с над 1.5млн.км. пробег. Колко още ще изкарат в този си вид? Сега е моментът да се направи нещо от от тях, преди да са се саморазпаднали.
Има си една приказка, че светкавицата никога не удря два пъти на едно и също място. Инекон ни произведоха технически годни трамваи в безсрамно евтина обвивка, които между 15 и 17 години са сила. Не ми се иска да вярвам на вероятности, че това може да се случи отново, а и производителите не са глухи и слепи, пазят си и си преследват интересите и предвид случилото се с Инекон не виждам как себеуважаващ се производител отново би се съгласил на схема с фиктивни модернизации с нас, затова по-скоро си мисля, че бихме се „уредили“ само и единствено с някои захаросани, но иначе пълни бараки. И не, целта не трябва да бъде просто да се направи нещо, а да се направи гарантирано правилното или поне близко до него нещо. За мен лично тази схема освен съмнение не поражда нищо друго.

12
2312 е с някаква малка странична на не знам и аз какво:
2806-1 & 2312 24.10.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

13
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 25.10.2024, 23:00:09 »
Е това вече звучи наистина плашещо. Да се повтори дословно случката от 2007 г. качествен производител да се навие да участва в такава сиромашка схема, както се видя на своя отговорност, да произведе бедняшки, но все пак технически годни трамваи втори път, надали. По-скоро този път не ние, а производителят ще ни извърти с някои долнопробни бараки от глава до пети. Жална им майка на ЧКД-тата, които ще трябва да бъдат пожертвани заради подобна схема с неясен изход.

14
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 25.10.2024, 14:14:49 »
Само леко изброяване на ключовите елементи.
1. 56 милиона през 2024 г. ще са равни ли на 56 милиона до 2033 г.?
2. Изготвянето на проект тепърва предстои, колко ще струва, колко време ще отнеме с оглед изпълнението на срока, редно ли е да се бърза за изпълнение на срока без съответния пробен период на тестова мотриса?
3. Кой ще вземе поръчката? Единственото нормално място в България за тази цел е „Експрес сервиз“. А какви ще са транспортните разходи?
4. Който и да вземе поръчката има ли капацитет да работи по да кажем от три до пет трамвая едновременно?
5. А колко трамвая на модернизация едновременно могат да си позволят депата без това да ги вкарва в недостиг на подвижен състав и в зависимост от това изпълним ли е този срок?

Не виждам как девет години биха стигнали, а вероятно това би бил само върхът на айсберга, но не съм специалист, за да кажа конкретно, достатъчно е да се отбележат само червените флагове, които са много.

15
Разни / Re: Телевизия
« on: 25.10.2024, 11:37:32 »
Нещо, което ми попадна тази сутрин.

16
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 25.10.2024, 05:10:26 »
За мен за пореден път се търсят фанфарите, а разрешаването на иначе не толкова сложният за разрешаване проблем, се подмята като горещ картоф. Когато се купиха електрическите минибуси вече имахме нужда от голяма поръчка за конвенционални автобуси, сега я имаме още повече, обявява се поръчка за някакви си 35 солови тролейбуса. Имаме спешна нужда да се подменят българските трамваи и да започне малко по малко разрешаването на проблема с Шиндлерите, депо „Красна поляна“ засмуква ватманите като прахосмукачка заради Песите, докато „Банишора“ едвам свързват двата края, но пак вместо да се действа ребром и най-сетне да се обяви поръчка за нови трамваи, се бяга от отговорност. Да, съгласен съм с идеята за удължаване живота на ЧКД-тата и модернизирането им, но всякакво обявяване на подобни намерения без да се търси решение за максимално бързо закупуване на нови трамваи е полюция. Има спешни за решаване проблеми, които идеята за модернизиране на ЧКД-тата не е в състояние да разреши с бърза перспектива, от каквото има нужда.

17
В галерията към сайта вече има общо 29 743 снимки от 2024 г., спрямо 29 263 от 2023 г. или с 480 повече. Общо новопубликувани за първи път тази година 45 122 снимки.

18
Не се получи баш по план тази поредица, затова публикувам тук, а не в темата за снимки.
Информативна снимка на завърналият се в движение 1614:
1614-11 23.10.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

19
2301 и 2309, не съм си забелязал грешката.

20
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 23.10.2024, 16:36:26 »
Поздрав за ватмана:
3017+3018-11 22.10.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

Pages: [1] 2 3 ... 784