Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - x3m

Pages: [1]
1
Тролеите в Стара Загора ще могат да се движат на слънчеви батерии. Това съобщи проф. Георги Тончев на семинар за алтернативните източници на енергия. Новата система ще подобри въздуха, защото няма да се отделят вредни газове от транспорта. Освен това превозните средства ще се движат, без да са вързани към електрическата мрежа, което пък ще удължи маршрутите им, обясни проф. Тончев. Той бе категоричен, че в Стара Загора има повече слънце, отколкото вятър, и бизнесът трябва да се насочи към разработването на проекти именно в сферата на фотоволтаичната енергия.


http://www.standartnews.com/bg/article.php...;article=206958

2
Мъж с неустановена до момента самоличност е прострелян вчера около 23 часа в района на Локомотивно депо - гара Карлово. Пострадалият е настанен в болница в Пловдив и му е направена операция, съобщава БНР.

Инцидентът е станал при провеждане на полицейска операция след получен сигнал за извършена кражба и за подготвяне на кражба на части от реактор на тягов двигател на локомотив.

Служител на Районно управление „Транспортна полиция" - Пловдив е стрелял веднъж предупредително във въздуха и после в момент на защита е произвел изстрел срещу непознат мъж, който бил замахнал срещу него с метален предмет.


По случая се извършва проверка от Окръжна военна прокуратура-Пловдив.

http://news.ibox.bg/news/id_1194851811

3
Архивирани теми / 6025
« on: 02.08.2007, 00:07:55 »
защо никъде не видях да комнетираме и новата кочина на Юнион Ивкони - 6025:

6025

4
Архивирани теми / DJ Niki
« on: 09.05.2007, 21:45:57 »
Ровех се за преди малко за някакъв сет, по-точно информация за траковете в него и на какво попадам - нереалната жена просто   . Не успях да се стърпя и макар приятели по музика и цвят да няма, не мога да си предтавя някой, който да подмина току-така подобен DJ:

http://redlightproductions.fr/DJ%20pages/D...NikiBelucci.htm

5
В тази тема се надявам да споделиме кой какви архивни документи има.

Започвам с разписание на 111 от 1992-ра година:


Това са страници от бордовия дневник на мотриса 4023 към 1990-та година. Самият дневник е доста обемист, а и се повтаря информацията в него, за това съм избрал 4 случайни страници. Въпросът ми е по кое време изчезнаха този тип дневници?


6
Очаква се в най-скоро време да се закрият линии 75 и 404. Причината е разкиването на нова линия (с номер 404) по маршрута Дружба 2-Дружба 1-Слатина-Подуене-Ст. гара-Ц. гара

Точната дата на промяната е все още не известна, но на заседанието на СОС е прието и предложението за продлъжаването на ТМ20 до Дружба 2.

Явно навлизаме в година на експерименти и някакво раздвижване в СК по Транспорт, след приблизително 18 години на тендециозно закриване и редуцирине на линии.

7
Поредната глупост на Столична Община и СКГТ ще стане факт до дни.
След безкрайно неуспешните опити с 115Е и ТБ3 сега направиха друга глупост - линия ТБ12 с маршрут депо Левски ... Х.Димитър! Нямам думи просто. Линията ще тръгне в началото на април към депо Надежда, върхови коли - 2, извънвърхови - 1. Едната върхова кола през останалото време ще минава оперативен резерв.

Сега чакаме линии ТМ23 Гео Милев-Гара Искър, А113 Овча Купел 2-Автогара О.Купел, Метро Обеля-Депо Обеля и подобни...

Ужас!

8
Архивирани теми / Клип с трамваи
« on: 09.11.2006, 19:21:59 »
Ровя си се аз из нета и откривам че китната българска чалгаджийка Мира има песен Ватман... Стори ми се най-малкото любопитно да проверя кво е тва. Но не щеш ли, то цял клип имало даже =)

Е - простотията е пълна, чалгата е стара и евтина, но пък все пак има трамваи:
http://mp3.m-b0x.com/search/file.php?zone=...9997f83f7e53094

11
Е колеги - вече е в приличен вариант, след билзо месец и половина разработване, най-новото ми творение: http://www.spirka.org/

12
Днес намерих табела в Курило на А99 - от фолио (всъщност кактои всички останали на малашевци, правени през последните 7-8 години).

Съдейки по това на какъв материал е линията и как е напарвена, явно е съществувал такъв рейс в периода м/у 1999 и 2002 навярно.

Въпросът е от/до къде и кога

13
аз от изключително доверен източник от общината, пожелал пълна анонимност и дискретност, получих тревожещата новина, че ще отпадне проекта за пускане на тролей до черни връх, след построяването на 6-иs метрорадиус до х. Алеко. за самата метростанция ще се използва сградата на лифта, а самият лифт ще бъде на режим - ще работи само в пикови часове, за да не доблира метрото. довозващ транспрот до черни връх и местностите Конярника и Ветровала ще се извършват от първия частен планински трамвай - номерата ще им бъдат съответно 22ЧВ, 22В и 22К. линия 22 се закрива поради дублаж на номера. разкрива се нова с юбилеен номер от основаването на Българската държава: 1500. междурелсието ще бъде уникално за целия свят, за да привлича туристи: феноменалтие 2345 см. да ни е честито!

14
Преди всичко до Благун, т.к. знам че е запален по старите маршрути, а и не веднъж сме имали спорове с него за тях . Та това го открих наскоро в Искър - не вярвах, че някога ще зърна подобна табелка, последната такава която видях беше на 3/8 в далечната 1993-та. Тамън бяха закрили 3ката и стоеше в салона на един от тогава чисто новите Икарус Ганц 280. Още не мога да си го простя, че я оставих току-така да си замине, но... Даже бях забравил че и са същестували такива - с ромбчета. Имам и друг по-ясен спомен: 6А, на който горния маршрут беше "8-МИ МИКРОРАЙОН" (явно тогава е било достатъчно ясно къде е и какво се намира там). Първите 10ки също бяха с подобен надпис, след това преминах на далеч по-умното и обозначаващо "жк ЛЮЛИН-8". Отново към екземпляра по-доло, както виждате 2-ката е все още до жк Борово (ако не ме лъже детската памет, имаше и друга варияция: кв. Борово), предполагаемата година, ако съдя по вида на пластмасата, маршрутите и боята (блажна, ако не уточних до сега) е някъде около 1980-1983 (25 годишна табела!!!). От страната на 2ката е в изключително добро състояние, но обратнта (на 9) е зле пострадала - изтъркани букви и фигурки, леко стопена и прогорена в горната си част, протъркана е и оранжевата боя на карето за цифра. Подобни табелки висяха по Шкод-ите, ЗиУ-тата и за последно - по Чавдар-ДАК-овете. Почти нямаше Икарус-и, които да са се "обличали" с тях - по тяхно време (края на 80-те, начолот на 90-те) вече започна и другата разновидножст на черно-оранжевите табелки - с междинна станция, по-добра точност на крайните станции (или по-скоро - по-обща: жк Младост, жк Дружба, жк Люлин, кв Левски...). Промени се и шрифтът - от ръбат, какъвто се забелязва на Р, О, Б, Ъ, преминаха към по-мек, какъвто пример е втората снимка. Интересно е, че в начолот той беше "хибриден" - част от буквите бяха със старите остри форми, други с новите по-меки - и то на пръв поглед напълно случайно (забележете "ЪР" в Х. Димитър във варианта на 3-ката). Но след 2-3 поколения табелки и това се изчисти - всички станаха еднакви. Да, но нямаше много смисъл - малко след това, службата занимавала се дотогава с напечатването на тебликет се закрива (тя е обща за целия ГТ) - започват във всеки гараж и депо да си правят собствени - така наизлязоха 271632536241362 вида табелки, с различна големина, шрифт и погрозняващи в геометрична прогресия с пристигането на всеки нов щатен бояджия в съответното звено.

Е, това беше съкратената история на ТБ табелките от 1980 до 1995  - ако ви е било интересно, ще ви разкажа и за останалите типове, разцветки, форми и т.н.



Pages: [1]