Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ozzy

Pages: [1] 2 3 ... 652
1
Някаква модификация на БС-69-Сф е. Жалко, че alpha_adversativum не влиза вече тук, той можеше да даде повече инфо.

2
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: Yesterday at 13:52:02 »
За мъртвите - или добро, или нищо. Всеки си има някакви кусури, никой не е изцяло добър или изцяло лош. Но не може да се отрече, че Кирил Маричков има голям принос за рок музиката в България. Нека почива в мир!

3
Навсякъде в Европа купуват електробуси и хибриди, не е наша приумица. Тенденцията е дизелите да се забранят до десетина години. Въпросът е да са с по-добро качество и да се ползват по предназначение, а не да киснат в гаража.

5
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 11.10.2024, 17:11:53 »
Е те се канят да ги бракуват изцяло, щото не могат да ги поддържат, което би било престъпление...

6
Предпочитам да се върнат таймерите, по-полезни са. За щастие останаха на някои светофари.

7
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 11.10.2024, 16:19:11 »
А написаното в статията е истина
Това е едно свободно съчинение, нито има документи, нито автор, нито е ясен собственикът на този "сайт". Сериозните разследвания не са анонимни!

8
НКЖИ с техните безкрайни ремонти и некадърност спъват нещата. Дано намерят начин да я приватизират, че държавата е лош стопанин. Дори да продадат 49% от акциите, пак би имало положителен ефект.
ПИМК биха имали успех, ако не допускат закъсненията на БДЖ-ПП, и влаковете са по-чисти и комфортни.

9
А за какво се купуват дизелови двигатели и батерии, след като в такива случаи не се използват?
Не е вярно, че няма да се ползват. Почти всички тролейбусни линии ще трябва да се движат на дизел или батерия в определени участъци.

10
Това със седалките е ясно, повече тапицирани седалки няма да видим в София, особено след последните изпълнения пред телевизионни камери с кърпичка, ракия и чистачките от депото.
Отново опитваш да внушиш, че Спаси София са виновни. Само че седалките в метровлаковете ни винаги са били с кожена тапицерия, а не текстилна, и тя не може да се пере. Причината да не се слага кожена тапицерия, я знаеш много добре - вандалите, които срязаха сума ти тапицирани седалки. Метрополитен и полицията явно не могат да ги хванат и затова си решават проблема с поставяне на седалки без тапицерия.

11
Заради ремонта в Пловдив се сменя локомотивът и посоката на движение.

12
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 10.10.2024, 12:03:09 »
Статия от анонимен сайт, от анонимен автор, с пълни лъжи и глупости... несериозно е.

13
Към 19ч. 1624 по тб 8 се движеше със смъкнати пръти, с пътници по ул. Георги Софийски, в посока Петте кьошета. Не можах да разбера каква е причината, след него останалите тролеи си ползваха ККМ.

14
Като гледам, че даже на новите участъци не се слагат съвременни бързи стрелки, съм скептик, че истинската модернизация е лесна и евтина. А без нови стрелки по-добре да се отива към постепенна подмяна на тролеи с ултракондензаторни електробуси.
Това сме го коментирали десетки пъти, че, докато инж. Ганчев е директор на СЕ, трудно ще се внедрят по-модерни стрелки, шини и други елементи по ККМ. Ползват се морално остарели, които обаче са с неговия патент. Така че не е толкова въпрос на пари, а на желание. Ако Столична Община зададе да се сменят с по-модерни и бързи стрелки и шини, трябва да се изпълни.

15
Изглежда, че пак се купуват някакви превозни средства без план къде и как да се използват, нито дали има подходящата инфраструктура, нито дали това е най-разумната инвестиция в момента (каквато със сигурност не е).
Защо смяташ, че не е разумна инвестиция? Инфраструктура има, подходящи линии - също. Да, има нужда от модернизация на ККМ, но тя няма да е толкова трудна и скъпа.

16
Възстановяването на ултракондензаторите по 84/184 минава само през 1 зарядна станция на летището (може би заради временния статут на маршрута това не е направено досега). От друга страна новите тролеи не са подходящи,  тъй като трасето без жици отгоре - през терминалите, Дружба, Окръжна болница чак до Винарово колело е твърде дълго спрямо трасето под жици. Отделно - второ закачане/откачане на Орлов мост-Гурко.
Почти еднакво е като дължина трасето без ККМ и това с ККМ, смятах го с гугъл мапс. От Йерусалим до Терминал 2 и обиколка през Терминал 1 и обратно до Йерусалим е точно 12 км. От Йерусалим до кръстовището на Гурко и Васил Левски е 5.6 км, двупосочно - 11.2. Ако могат да карат 15 км без ККМ, няма да е проблем да обслужват линията. А и около Орлов мост е по-бавно придвижването, така че ще имат време да се заредят. Само трябва да направят ККМ за ляв завой от Цариградско към Евлоги Георгиев. Или да обърнат движението им, в обратна посока, където има навсякъде ККМ.
Иначе съм се возил в такива тролейбуси с автоматично сваляне/слагане на прътите в Солинген, пътниците по никакъв начин не разбират кога се движи под ККМ и кога - само на батерия.

17
За това закачане се изискват известни умения от шофьорите, и ще има сигурно и бая закачили ги във въздуха.
Е тя ламарината около ККМ няма да е 10 см, предполагам, че поне метър, и едва ли ще е толкова трудно да се уцели мястото. Може и да се маркира къде да застане точно тролеят.

18
74, 84/184, 309, 404 и 604 изглеждат подходящи линии.

19
По принцип синдикатите са си партийно оцветени - единият гравитира около БСП, другият - около ГЕРБ. Доколкото знам, трябва да бъде актуализиран бюджетът, и едва тогава ще има бонуси. Най-реалистично е това да стане от нова година.

20
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 04.10.2024, 17:51:28 »
Жалко, надявах се да се повозя на тая бангия, преди да я бракуват. Нямаше го и в деня на отворените врати, можеше да го изкарат като най-стария автобус, който е в движение в гараж Земляне  ;)

Pages: [1] 2 3 ... 652