1
Разни / Re: Панелни и ЕПК сгради и комплекси
« on: Yesterday at 15:38:48 »
Някаква модификация на БС-69-Сф е. Жалко, че alpha_adversativum не влиза вече тук, той можеше да даде повече инфо.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
А написаното в статията е истинаТова е едно свободно съчинение, нито има документи, нито автор, нито е ясен собственикът на този "сайт". Сериозните разследвания не са анонимни!
А за какво се купуват дизелови двигатели и батерии, след като в такива случаи не се използват?Не е вярно, че няма да се ползват. Почти всички тролейбусни линии ще трябва да се движат на дизел или батерия в определени участъци.
Това със седалките е ясно, повече тапицирани седалки няма да видим в София, особено след последните изпълнения пред телевизионни камери с кърпичка, ракия и чистачките от депото.Отново опитваш да внушиш, че Спаси София са виновни. Само че седалките в метровлаковете ни винаги са били с кожена тапицерия, а не текстилна, и тя не може да се пере. Причината да не се слага кожена тапицерия, я знаеш много добре - вандалите, които срязаха сума ти тапицирани седалки. Метрополитен и полицията явно не могат да ги хванат и затова си решават проблема с поставяне на седалки без тапицерия.
Като гледам, че даже на новите участъци не се слагат съвременни бързи стрелки, съм скептик, че истинската модернизация е лесна и евтина. А без нови стрелки по-добре да се отива към постепенна подмяна на тролеи с ултракондензаторни електробуси.Това сме го коментирали десетки пъти, че, докато инж. Ганчев е директор на СЕ, трудно ще се внедрят по-модерни стрелки, шини и други елементи по ККМ. Ползват се морално остарели, които обаче са с неговия патент. Така че не е толкова въпрос на пари, а на желание. Ако Столична Община зададе да се сменят с по-модерни и бързи стрелки и шини, трябва да се изпълни.
Изглежда, че пак се купуват някакви превозни средства без план къде и как да се използват, нито дали има подходящата инфраструктура, нито дали това е най-разумната инвестиция в момента (каквато със сигурност не е).Защо смяташ, че не е разумна инвестиция? Инфраструктура има, подходящи линии - също. Да, има нужда от модернизация на ККМ, но тя няма да е толкова трудна и скъпа.
Възстановяването на ултракондензаторите по 84/184 минава само през 1 зарядна станция на летището (може би заради временния статут на маршрута това не е направено досега). От друга страна новите тролеи не са подходящи, тъй като трасето без жици отгоре - през терминалите, Дружба, Окръжна болница чак до Винарово колело е твърде дълго спрямо трасето под жици. Отделно - второ закачане/откачане на Орлов мост-Гурко.Почти еднакво е като дължина трасето без ККМ и това с ККМ, смятах го с гугъл мапс. От Йерусалим до Терминал 2 и обиколка през Терминал 1 и обратно до Йерусалим е точно 12 км. От Йерусалим до кръстовището на Гурко и Васил Левски е 5.6 км, двупосочно - 11.2. Ако могат да карат 15 км без ККМ, няма да е проблем да обслужват линията. А и около Орлов мост е по-бавно придвижването, така че ще имат време да се заредят. Само трябва да направят ККМ за ляв завой от Цариградско към Евлоги Георгиев. Или да обърнат движението им, в обратна посока, където има навсякъде ККМ.
За това закачане се изискват известни умения от шофьорите, и ще има сигурно и бая закачили ги във въздуха.Е тя ламарината около ККМ няма да е 10 см, предполагам, че поне метър, и едва ли ще е толкова трудно да се уцели мястото. Може и да се маркира къде да застане точно тролеят.