Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 480
1
Нищо в стрелката не е станало, тя е при средната талига. Ясно се вижда къде е излязъл от релсите.

2
Снимката е от '75, когато трасето е било едва на 4 години. 10 години по-късно нещата са се променили.

3
Tам не е било нищо. Трамвайното трасе 1435 мм стигна до Деница откъм изток, а само тунелът и трирелсовите панели бяха от запад. Също така в панелите нямаше трета релса, а само улей за нея. Мостът над Въртопо го довършиха около Милениума.

... Вероятно е било най-късно 1991-1992 г, защото тези панели предполагат, че още е била активна идеята за трамвай през тунела.


Панелите са полагани вероятно '88, но със сигурност преди завършване на тунела.

4
От доста време вече е така. Иначе докато милицията от СДВР се храни на дюнерджийницата и паркира редом до всички останали нарушители, вместо да пише глоби и бариера да има - все тая.

5
 "Не злочпотребявайте" го имаше във всички Т6А2 (2001-2040). 

6
Не, това е в обратна посока. Вижда се мостът над Автогара Юг, по-известен в миналото като Надлез Дървеница.

7
Разбира се че не го прави трамвай.
Например в нюйоркското метро има участъци с по-остри криви и по-ниски скорости от 3 линия. Това прави ли го трамвай?

8
... и с по 40 метра по - къси от влаковете по другите ни линии. ...

Ко казá, ко?

9
А защо искаш да посещаваш в форума от твоето IPv4, маскирано с някакво "външно" v6?

10
А защо спира и по спирките тогава?
Час преди него се движи 30120.

11
Зaреждат там.

12
Е, друго какво може да е?

13
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 29.05.2023, 22:44:04 »
Има разлика между хидравлична и пневматична спирачна система.

14
Да, това е едното крайно положение на ключа. Другото е "без ток". Мисля че и до днес би трябвало да работят.

15
Става дума за кривата към Св. Неделя. На изходящата стрелка тя доста остра и особено при Песа в задната част усещането при скорост над 10 км/ч е доста екстремно. Подобно усещане има в ЧКД при завоя от Кракра към Янко Сакъзов.
А това че за доста ватмани трамваят свършва след кабината е стара истина.

16
435 е учебен, а 455 в Банишора.
Най-вероятно е оригиналният 433.

17
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 22.05.2023, 22:23:44 »
Къде по-точно в центъра? За там са подходящи 28** и 10**.
Този двуетажният е по-дълъг от стандартен единичен.

18
Със сигурност не е 445. Номерът прилича на 440, но пък той не беше в Красна поляна.

19
Няма лошо да има изисквания. Работата е там че много от проблемите въобще не стигат до обществото, а тези които достигат - умело се замитат.
Закриването на линията до Елхово не е проблем сега, защото така или иначе тя се нуждае от основна рехабилитация.

20
Toва е входа към обръщалото на Изгрев (тогава Червена звезда).

Pages: [1] 2 3 ... 480