Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 510
1
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: Yesterday at 11:56:41 »
А защо изобщо ги сравняваш Песа?

2
Зависи от коя страна на влака се прикачват :rolleyes:

3
Само два вагона ли ще са с фолио?

4
Явно защото не могат да измислят разделяне различно от 2:1. Сгъстяване в общия участък не е необходимо, а и създава затруднения от това че машнистите избягват да минават на жълто.
Според мен за разделяне на влаковете 3:2 са необходими още 6-7 влака, но тогава част от влаковете откъм Обеля ще трябва да са до Бизнес парка и обратно.

5
Развитието на железопътния транспорт е една от стратегическите цели за намаляване на въглеродния отпечатък и подобряване на свързаността между държавите. Освен това нискотарифни полети невинаги са нискотарифни и невинаги са удобни.

6
Нали се купуват още 8 влака.
А и кой е казал че всички влакове трябва да нощуват в депото.

7
27 мисля че има по-голям пътникопоток от 7.

8
18 минути е прекалено голям интервал. Едва ли някой ще разчита на тези линии.

9
Във Видин дори има канал, дълъг колкото ЕМВ 32.
Защо сяташ че не са ходили до тези гари?

10
Европейското финансиране тряба да подпомогне малките градове, като в част от тях дори да съживи МГТ. Двумилиардния бюджет на София може да позволи и самостоятелно справяне. Години наред София получаваше почти всичко, за другите - трохи.

11
Държавата и Общините следва да са стожер на спазването на правила и закони. В случая това трасе е незаконно, постановено със съдебно решение. Хората са в правото си да протестират, защото повече от десет (!) години Общината само им хвърля прах в очите с щедри обещания за скорошна реконструкция.

12
Изтрити теми / Re: Новини от София
« on: 12.06.2024, 19:51:17 »
Колко точно високи. Кредитния рейтинг на София е доста висок.
Крайно време е София да започне да се грижи сама за себе си, а европейското финансиране да отива, там където има наистина нужда от него.

13
Значи е извънреден номер.   ;)

14
Синьо-бели са Чавдарите пред Рилския манастир.

15
Отгоре ще има гара. Така че не е съвсем без хич.

16
За хейтъра тези неща остават невидими.

17
Съвсем скоро няма да е така. С построяването на новата станция между Сливница и Обеля, такава врътка няма да е възможна. А и не всеки има 15 минути за убиване.

18
Метрото е обект на Националната сигурност. Вероятно заради това. ДАНС се занимават с тези обекти, попитай ги.
Иначе метрото има далеч по-големи срамотии от просторите, и те на са от сега.

19
Основната опорка за трасето на метрото към Симеоновския лифт отпадна резко, защото лифта умре. Останалата част от хъба включва автогара, със съмнителен успех и обръщало на трамвай, който би бил достатъчен да обслужи зоната. Метрото би имало връзка с него, но на друго място.

20
Уважаеми нов пасажерю, много моля да спреш пророкуването и упражненията на тема бъдеще в миналото. Не ти отива, а и "съдбата" е напът да те спре.

Pages: [1] 2 3 ... 510