Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - go6o

Pages: [1] 2 3 ... 23
1
Проверих в сайта за проверка за налична гражданска отговорност на автомобилистите и всички Солариси имат сключена валидна застраховка Г.О. На всички автобуси застраховката е направена на 25.10.2023 и важи до 24.10.2024. От тук следва че няма официално бракуван Соларис. Тук е мястото да уточним, че има разлика между бракуване и спиране от движение.

Обаче при проверка за валиден ГТП, признавам си не очаквах такива резултати. Осемнадесет автобуса нямат валиден ГТП, следователно са спрени от движение. Ето ги и тях:
СТ5935ВР - валиден ГТП до 10.04.2020г.
СТ6785ВР - валиден ГТП до 07.12.2022г.
СТ6801ВР - валиден ГТП до 10.11.2023г.
СТ6804ВР - валиден ГТП до 02.08.2023г.
СТ6805ВР - валиден ГТП до 09.11.2023г.
СТ7359ВР - валиден ГТП до 29.10.2023г.
СТ7367ВР - валиден ГТП до 08.05.2023г.
СТ7375ВР - валиден ГТП до 19.03.2023г.
СТ7724ВР - валиден ГТП до 02.06.2023г.
СТ7739ВР - валиден ГТП до 18.11.2023г.
СТ7754ВР - валиден ГТП до 03.11.2023г.
СТ7760ВР - валиден ГТП до 02.11.2023г.
СТ7891ВР - валиден ГТП до 05.10.2023г.
СТ7897ВР - валиден ГТП до 12.11.2023г.
СТ7903ВР - валиден ГТП до 11.11.2023г.
СТ7910ВР - валиден ГТП до 18.11.2023г.
СТ7918ВР - валиден ГТП до 18.09.2022г.
СТ7921ВР - валиден ГТП до 29.05.2023г.

Може би след пристигането на електрическите автобуси, много Солариси , при по тежка повреда според мен не са поправяни, поради наличието на достатъчно автобуси.

2
Ikarus 280 от чехословашката модификация по линия №20, заснет на 24.07.2004г. след поройни дъждове, довели до наводнение в града.
Този не е от чехословашките. Това си е 280.04, познава се по трите габаритни светлини в средата на покрива отпред. Според мен това е В 8280 АВ, от доставката през 1985 година. Той беше боядисан целия в тъмночервено по това време, заедно с още един В 1486 ПБ.

3
Здравейте, някой може ли да разкаже нещо за Renault PR180 на Транстриумф? Никъде не съм виждал да е писано за него, има две снимки във Phototrans.eu, пише че е взето 2000-та и се е движило до към 2006 г. По кои линии са го пускали, читав ли е бил и тн. Изглежда бая симпатична машинка.  :rolleyes:
Като студент във Варна съм се качвал на него няколко пъти, но нямам някакви специални спомени. Надписите в салона бяха на френски. Пускаха го по линии 10, 13 , 31 а и по всички други линии на Трансртриумф по които се движеха съчленени автобуси. Имаше и няколко единични подобни на този, като някои бяха автоматици, а други с ръчни скорости. Късите бяха боядисани в жълто.
Някой от Варна може да има повече спомени за този автобус.

4
Перник / Re: Перник - обща тема
« on: 03.09.2023, 15:46:37 »
Една малко жълта статия в "малко" жълта медия, ама все пак може и да е истина : :arrow:https://www.flagman.bg/article/301806
Quote
Секс скандал в градския транспорт! Червенокоса мома завъртя главата на шофьор, взе му автобуса, за да го кара

Секс скандал в градския транспорт! Червенокоса мома завъртя главата на шофьор, взе му автобуса, за да го кара
Освен, че управлява автобуса без книжка, тази пернишка мома е взела билетите от контрольорките и ги е продавала
03 Септември 2023, Неделя, 13:39 ч.
Автор: Флагман

Любителски кадри показват, че е изпълнявала цели курсове

Секс скандал се вихри в градския транспорт в Перник, след като червенокоса мома завъртя главата на няколко от шофьорите от обществения превоз и те й предоставиха да кара автобусите. Нещо повече - тя се снима и пусна клиповете във социалните мрежи.

Кадрите показват, че е изпълнявала цели курсове. Един от тях е по линия №17. В интерес на истината палавата дама се справя много добре, а пътниците едва ли подозират, че тя няма книжка.

Клиповете обаче достигнаха до ръководсвото на градския транспорт, които извършиха незабавна проверка. Засега е установено, че поне един от шофьорите е предоставял автобуса си.


"Не е редно тя да го управлява и е недопопустимо наш служител да предоставя на трето лице пътното превозно средство, затова сме взели адекватни мерки, шофьора е отстранен от работа. За това момиче има пуснати жалби в полицията от двама наши служители и има предистория. И затова е най-добре да се преустанови тази практика, защото дружеството е ново, автобусите са нови, както виждате", каза Лазар Вълчев, управител на "Градски транспорт - Перник".

Жалбите срещу момичето има и от контрольори заради това, че им взела билетите, за да ги продава. В профила му в социалните мрежи се вижда, че момичето е голям фен на градския транспорт. За да работи там обаче, трябва да изкара категория и да се яви на конкурс за шофьори.


5
Със сигурност не са "шофьорски декорации". В Бургас се появяват по автобусите някъде около 1984 година. Zirka може да обясни повече за тях.
Ето една снимка от началото на 80-те, на която нито един автобус няма такъв ромб.

6
Не знам дали за същото става въпрос, защото още не мога да отварям снимките на ИКАР. Но това беше качено в класик кара и пише, че е в с. Горско Абланово (Поповско).
Този Икарус е бил собственост на фирма Искра 98 от град Русе. Тогава с рег. номер Р0926РР. Ето негова снимка направена от колегата Balkanton :arrow:https://www.flickr.com/photos/39030307@N07/5540379820/in/album-72157623830446328/
През 2009 година е продаден в търговишкия край и получава рег. номер Т7014КТ. Спрян от движение 2013 година. Произведен 1990, номер на шаси 256.74.1990.1321

7
Здравейте,незнам дали е правилната тема но да попитам
Някой знае ли от Автогара Юг разписанието на автобусите за Ахтопол
В сайта виждам че има в 13.00ч.
Благодаря
В сайта на Бургасбус :arrow:https://burgasbus.info/burgasbus/?page_id=71 :arrow:
Дали е вярно вече е друга работа. Но пък са дадени телефони за актуална информация.

8
Варна / Re: Golden Dragon XML6185CE
« on: 31.01.2023, 17:29:01 »
Не се ядосвайте така за нафтовите печки. Много добро решение са за отоплението на автобусите. Даже ще се радвате ако ги има. Вече от екологична гледна точка дали е редно електробус да е с нафтова печка е друг въпрос. За мен като пътник, предполагам и за всеки друг, важното е зиме да е топло вътре.

9
Не съм сигурен, че са собственост на Общината. Даже управителя на общинското дружество говореше в едно интервю за това, какво ще правят с тях :arrow: https://www.facebook.com/TVZagora/videos/1289191614955910/?__cft__
Беше казал, че след като изтече периода на програмата по която са закупени, стават собственост на дружеството или нещо такова.
Да, проверих. Вашите са собственост на общинското дружество.

10
А зимъска отоплението да не е с допълнителна нафтова печка ?
Да, точно така. Даже отзад имат ауспух за изгорелите газове от нафтовата печка.

11
Соларисите за закупени по европейска програма и най-вероятно са собственост на община Стара Загора, а тя ги отдава под наем на общинският превозвач. Мисля си че може би не могат да се продават. Иначе ще трябва да се връщат пари. Не случайно където закупиха автобуси по тази програма, останаха само общинските дружества.
Имайте предвид, че лятото, когато работи и климатика електробусите Иризар не издържат цял ден на линия.

12
Стара Загора / Re: Irizar ie Bus
« on: 23.01.2023, 19:20:01 »
Дотук 18 броя имат регистрация в КАТ

СТ3216РТ - VIN номер  UA411AE1ZN1016044,   Инв. номер 3554
СТ3217РТ - VIN номер  UA411AE1ZN1016033,   Инв. номер 3544
СТ3218РТ - VIN номер  UA411AE1ZN1016043,   Инв. номер 3553
СТ3219РТ - VIN номер  UA411AE1ZN1016030,   Инв. номер 3541
СТ3220РТ - VIN номер  UA411AE1ZN1016036,   Инв. номер 3547
ЕА0646АА - VIN номер  UA411AE1ZN1016046,   Инв. номер 3556
ЕА0647АА - VIN номер  UA411AE1ZN1016038,   Инв. номер 3549
ЕА0648АА - VIN номер  UA411AE1ZN1016035,   Инв. номер 3546
ЕА0649АА - VIN номер  UA411AE1ZN1016034,   Инв. номер 3545
ЕА0650АА - VIN номер  UA411AE1ZN1016031,   Инв. номер 3542
ЕА2241АА - VIN номер  UA411AE1ZN1016048,   Инв. номер 3558
ЕА2242АА - VIN номер  UA411AE1ZN1016047,   Инв. номер 3557
ЕА2243АА - VIN номер  UA411AE1ZN1016045,   Инв. номер 3555
ЕА2245АА - VIN номер  UA411AE1ZN1016042,   Инв. номер 3552
ЕА2246АА - VIN номер  UA411AE1ZN1016041,   Инв. номер 3551
ЕА2247АА - VIN номер  UA411AE1ZN1016040,   Инв. номер 3550
ЕА2248АА - VIN номер  UA411AE1ZN1016032,   Инв. номер 3543
ЕА2249АА - VIN номер  UA411AE1ZN1016037,   Инв. номер 3548

13
Стара Загора / Re: Irizar ie Bus
« on: 10.01.2023, 19:41:07 »
Пет броя вече са регистрирани в КАТ.

СТ3216РТ - VIN номер  UA411AE1ZN1016044
СТ3217РТ - VIN номер  UA411AE1ZN1016033
СТ3218РТ - VIN номер  UA411AE1ZN1016043,   Инв. номер 3553
СТ3219РТ - VIN номер  UA411AE1ZN1016030
СТ3220РТ - VIN номер  UA411AE1ZN1016036

Ето и снимка  :arrow:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=218363647204939&set=pb.100070939160676.-2207520000.&type=3

14
Днес сутринта 32 145-146 малко се е позапалила на гарата в Монтана.
 :arrow:https://www.konkurent.bg/news/16635720523535/ot-poslednite-minuti-pozhar-izbuhna-vav-vagon-na-vlaka-montana-boychinovtsi-snimki?fbclid=IwAR3HwnFmOrbZbvbCe6nZnjY9FvvlecOlHR22V7-2JrmTLlLbuuZkkLOfNhU#.Yygaa42-KBk.facebook
Quote
Пожар избухна преди минути във вагон на влака Монтана - Бойчиновци, видя репортер на "Конкурент".
Пламъците са се разразили малко преди потеглянето на влака, като във вагоните още не е имало хора. Веднага на място пристигнали три пожарни екипа, който започнали да потушават пламъците. Служители на гарата веднага накарали струпалите се до влака хора да се отдалечат.
Запалил се е първият вагон след локомотива, като композицията е с три вагона.
Пламъците се разгорели малко преди 10 часа, като по наша информация влакът е трябвало да потегли към Бойчиновци в 9.35 часа.
Причината за пожара е късо съединение.

15
Други градове / Re: Благоевград
« on: 09.08.2022, 06:24:43 »
Отделно в София, Варна и в Бургас се опариха яко с Тедомите, отдавна нито един не се движи.
В Бургас Тедомите вървяха до преди три месеца. Спряха ги когато пристигнаха всички нови електробуси.

16
Ikarus 280, заснет вероятно през 80-те години на миналият век. Източникът е изписан върху изображението.
Снимката е направена от високите етажи на хотел България. Икарусът сигурно е по линия 12А.  Като гледам е трицифрен инв. номер, а Икарусът е вече е с два големи люка на покрива. Значи инв номер 9ХХ. С оригинална боя е още, значи наистина 80-те.

17
Разглеждах снимките от линковете дадени от Balkanton в мнение №3786 https://forum.gtsofia.info/index.php?topic=268.3780 в темата за ретро снимки. Там видях няколко снимки на съчленен Икарус 66. Не бях виждал такъв досега. Имало ли е такива у нас? Двигателят на този модел дали също е в задната част както при късия вариант? Ако е така, то Икарус са имали съчленен автобус със задноразположен двигател още през 60-те.

18
Видео с ремонтиран локомотив LE5100 на ТБД.  :arrow:https://www.youtube.com/watch?v=zqeseNaavUI
В описанието пише че това е бивш сръбски локомотив 461 022. Обаче номерът му е 46 109, а както знаем Ковашки купи от БДЖ четири локомотива серия 46 през 2018  година, а именно 46 006, 46 009, 46 014 и 46 016. Въпроса ми е това може ли да е 46 009 купен от БДЖ , или Ковашки е повторил номера на чехите с купените от БДЖ серия 44 локомотиви.

19
Разни / Re: Коронавирус
« on: 18.02.2022, 18:05:09 »
На 1700 м е биатлонното трасе. Почти колкото и в Антхолц, там е 1600 м и не е имало такива неща. Това са наивни оправдания, само и само да не излезе експерименталната течност като причина.
Ето видеото от предаването на германската ТВ в началото на олимпиадата, когато камерата започна да се тресе, журналистът забеляза и пита "всичко наред ли е, в картина ли сме още", после добавя "аа сега разбирам, че на нашия оператор му е станало лошо", а Свен Фишер се притичва към него с думите "полегни тук" и предаването е прекъснато в този момент. Надморската височина няма нищо общо, човекът не е полагал физически усилия, ваксината е естествено.
https://twitter.com/FcbTani/status/1490639669066883072?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1490639669066883072%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.fr.de%2Fsport%2Fsport-mix%2Folympia-2022-kameramann-schwaecheanfall-zdf-bricht-uebertragung-ab-peking-winterspiele-news-91286794.html
Аз съм писал само при Тандреволт какво е положението. За другите случаи нищо не съм казал.

20
Разни / Re: Коронавирус
« on: 18.02.2022, 17:36:59 »
Вече две биатлонистки рухнаха на пистата в Пекин, поразени от пораженията от ваксините. Тандреволд и Кадуриш и бяха отведени с линейка.
Тандреволт отдавна има такива проблеми. Още на 17 години, когато участва на юношески първенства започват.
Случвало и се е поне пет пъти, ако не и повече. Самата тя обяснява как пред очите и пада бяла пелена и как не помни последните обиколки и стрелби. Също така олимпиадата се провежда на много голяма надморска височина от 1800 метра и повече, и много спортисти изпитват сериозни затруднения. Друг е въпросът защо от норвежкият отбор я допускат до състезания при положение че отдавна знаят за проблемите и.

Pages: [1] 2 3 ... 23