Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 477
1
ТБ 1 и 3 ще изпълняват довозващи функции до МД 3 за Левски Г и близките до Владимир Вазов блокове от Левски В, 120 ще довозва по-отдалечените блокове и къщи от Левски В. И трите линии не трябва да се съкращават, може евентуално да се закрие 3 за сметка на подсилване на 1. 78 и без това е сравнително рядък и е нужен за автостанция Изток и Враждебна.

2
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 14.03.2025, 17:42:05 »
Браво на Валенса - постигнал е пореден делириум. Уволнен е от корабостроителницата, тъй като не успял да изтрезнее и не се явил на работа. От дълго време постоянно подкрепя своите братя по чашка, учениците на Елцин от руската и белоруската опозиция както и от управлението в Украйна.  :)
https://www.dnes.bg/a/581-voynata-v-ukrayna/672645-leh-valensa-strahuvam-se-che-shte-nakarat-ukrayna-da-napravi-losh-komromis

3
Доколкото знам има много вагони с изтекли ревизии.  :rolleyes:

4
До бившия магазин Витоша ТМ 8 пътува около 30 минути и това време надали може да намалее сериозно дори след ремонт на трамвайното трасе по Стамболийски. За сравнение метрото стига от МС Сердика до МС Люлин за 9-10 минути и с изчакване и прекачване на трамвай общото времепътуване делник не надхвърля 20 минути. В метрото освен за Русич има принципна възможност за добавяне на още един вагон към съставите с цената на неизползваема врата.  :rolleyes:

5
ТБ 1 стига до центъра за 20-25 минути когато няма задръствания, но между СУ и Одеон се случват забавяния делник. 120 минава в периферията на центъра, 78 е сравнително рядък. Районът се застроява и вероятно ще има пътникопоток за метро. 120 и ТБ 1 изпълняват довозващи функции и надали ще има сериозни съкращения, 78 и без това не е особено редовен и не е уместно да бъде разреждан.  :rolleyes:

6
76 и 213 са с равномерно разпределен пътникопоток по маршрутите и не са подходящи за двуетажни автобуси - при първия на практика няма по-слабо натоварена спирка освен може би донякъде 6-ти Септември, при втория само Бяло море и Клокотница са по-слабо натоварени. Екпресният Х10 е далеч по-подходящ.  :rolleyes:

7
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 12.03.2025, 11:34:40 »
Може би трябва да се въведе пределна възраст за президент - САЩ заприличва на съветската геронтокрация от 80-те. Байдън беше откровено изкукал и неадекватен , Тръмп също показва признаци на изкуфяване.  :rolleyes:

8
По празници и в петък вечер през летния сезон определено са нужни над 4 часа за да се стигне с кола от София до Бургас. В момента няма директен влак под 6 часа,  но директните автобуси са около 5:20-5:40 и ако се спазва разписание и се премахнат няколко ненужни спирания влаковете могат да вземат пътници поне от автобусите.  :rolleyes:

9
Трите диаметъра вече покриват основните пътникопотоци в София и строителството на разклонения е съмнителна идея. Автобус 9 се справяше прилично с пътникопотока във вътрешността на Гео Милев, по периферията има ТМ 20. Все пак не става ясно каква част от въпросния милиард е за довършване на трасето до Левски, което е смислено. :rolleyes:

10
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« on: 12.03.2025, 10:16:22 »
2316 мина край Василев Плаза с табела "Техническо преминаване".  :)

11
Спазването на разтеглено разписание с пътуване около 8 часа до Варна и 7 до Бургас няма да привлече много пътници при цени по-високи от тези на автобусите особено със спирания по паланки. :rolleyes:

12
Все пак изразходваната допълнително енергия ще трябва да се плаща а и поддръжката на подобни влакове няма как да е евтина.  :rolleyes:

13
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 11.03.2025, 15:01:48 »
Собственикът се бори да запази уникален паметник на техниката. Има много такива паметници, които заслужават да бъдат запазени за бъдещите поколения.  :)

14
8000 kW е огромна мощност и подобен влак няма как да е икономичен при продължително движение с по-ниски скорости особено при чести спирания и потегляния.  :rolleyes:

15
ICE-3 не са подходящи за сегашната инфраструктура и при движение със скорости около и под 100 km/h не са никак икономични. Също поддръжката им е доста скъпа и цените на билетите ще трябва да гонят самолетните. :rolleyes:

16
Още не е доказано, че няма ширпотреба съгласно теорията на проф. Ал. Томов.  :)

17
В Левски Г основният транспорт е ТБ 1 - най-редовната линия и осигурява бърза връзка с МС Хаджи Димитър за 11-12 минути и центъра за 18-20. 120 обикаля и пътува до МС Хаджи Димитър около 17-18 минути и не навлиза в центъра затова е по-малко използван. Маршрутите на ТБ 1 и 78 са със сериозен дублаж, но извеждането на втория директно по Владимир Вазов само ще увеличи дублажа и няма шанс да привлече пътници, като цяло е съмнително решение - ще се спестят максимум 2-3 минути в посока, до завършването на бъдещата метростанция може да е по-бавно делник заради задръстванията. Връзката с автостанция Изток не е без значение, магазините по Владимир Вазов не могат да създадат сериозен пътникопоток. По-смислено изглежда до завършването на метростанцията 78 да минава директно по ген. Инзов без да обикаля и без да се бави излишно в задръствания - улицата е достатъчно широка. :rolleyes:

18
До Македония разстоянието е около 400 m и не е толкова малко. ТМ 8 стига от Съдебна палата до МС Западен парк за около 20 минути по разписание, метрото за около 10 и при двете се добавят още няколко минути чакане делник. До вътрешността на Люлин с прекачване и допълнително чакане разликата намалява още. Метростанциите принципно позволяват добавяне на още един вагон при номерните включително модернизираните с минимални промени, само първата врата на челния вагон ще е неизползваема. :rolleyes:

19
За 70-80 дизелови автобуси трудно ще се намерят пари дори с кредит.  :rolleyes:

20
Все едно Алабин трябва да се разтовари някак - освен 1 и донякъде 15 всички линии са редовни и стават задръжки. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 477