Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Ilian

Pages: [1] 2 3 ... 57
1
Втора катастрофа на PIMK по чужда вина.
Тук има и снимки, обърнете внимание на релсовия път:
https://www.dunavmost.com/novini/mashinist-zagina-pri-tezhka-zhp-katastrofa-krai-kraiova

2
2728 е на 120  :D

3
СОП не подлежи ли на незабавно отчуждаване като обект от национално значение? Поне от Младост до Църна маца беше така.

4
За пръв път видях автобус 1703 по линия 288. Защо е различен? Тестов ли е или постоянен?

5
Изтрити теми / Re: Подвижен състав
« on: 14.02.2025, 11:55:03 »
2605 @ 120  :eek:

6
Квартал Сарафово имах превид, не летището.

7
До летището в този му вид е половиначата работа и може да върши работа само на живеещите в Сарафово. Задължително трябва да се интегрира с градския транспорт.
Това не е малко. Целогодишен гарантиран пътникопоток.

8
Тази връзка ще е толкова бавна и неудобна, че БДЖ и OSE точно нея може да договорят.

9
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 12.02.2025, 14:09:32 »
Току виж мотивирало СЕ да го пребоядисат най-после.

10
Е, не е точно така. От Переа нататък има села с плажове, а 72 ги обслужва на всеки 10-12 минути. През юли и август се движеше и директен 71 от гарата, който стига до района с плажовете за не повече от час. Преполагам и тази година ще го пуснат.
Пристигане на влака по обяд има смисъл, защото хотелите настаняват след 14:00 или 15:00ч.
Преди двайсетина години съм я ползвал тази връзка и беше идеална за уикенд забежка. Но този чифт влакове го спряха отдавна, оставиха само пристигащия в Солун преди полунощ и естествено интересът от страна на пътуващите българи се срина.

11
Че какво му е на съществуващото трасе? Дава отлични връзки.

12
Преди малко отвориха движението по Дуков и се поотпуши. Иначе преди час и по Черни връх беше кошмар.

13
Беше по-евтино, защото им беше позволено да опъват кабели, където си искат. Ако се спазваха нормите всички кабели да са под земята, а не да висят като простори от сграда на сграда, разликата нямаше да е толкова голяма.
Ами не, не е това причината. Недей да навлизаш в материя, която не ти е ясна, защото така само компрометираш позицията си  ;)

Между другото, кабелите висяха от сградите, защото шахтите бяха държавен монопол на БТК и никой друг не можеше да ги ползва дори срещу заплащане. Операторите бяха длъжни да плащат на БТК за иползване на преносните им услуги и чак, когато БТК откаже поради техническа невъзможност, операторите имаха право да изградят собствен пренос. БТК нямаха градска Ethernet инфраструктура, затова кварталните оператори можеха да изграждат своя, но не и през имоти (в случая шахти и канали) на БТК.

14
Сравнението с интернет доставчиците изобщо не е удачно. Малките оператори бяха опасали градовете с LAN не защото е по-бърз, а защото е по-евтин. Съвременните IP базирани мрежи бяха замислени да са по-евтини и убиха много скъпи технологии като ISDN, ASDL, ATM и т.н.
Ако ж.п. инфраструктурата за 250 км/ч е по-евтина от тази за 130км/ч, тогава примерът ти би имал смисъл. Ама не е.

15
Понастоящем София-Солун за 5 часа е реалистично и би било по-използваемо от преди. Но с връзката отпреди 20 години - тръгване от София рано сутринта, а от Солун - късно вечер. Но според мен е по-добре да се изчака удължаването на солунското метро до летището през ИКЕА, за да се създадат удобни и смислени връзки.

16
Каква би била пряката полза от инфраструктура за 250км/ч при толкова кратко разстояние между градовете?

17
Това щеше да стане още миналия май месец....

18
Ха, значи като гражданите питат защо им се харчат парите нецелесъобразно ...
Ти не правиш това.

19
Ясно. Пак недомлъвки и полуистини. Мисля че пътниците имат право да разберат защо ще бъдат тъпкани в малки превозни средства на цената на големи, но явно няма да получат честен и откровен отговор. Поредната мъглява и неясна поръчка със средства на данъкоплатеца, която не е подплатена и обоснована с ясна необходимост и точни и прозрачни сметки за вместимост и целесъобразност. Да се надяваме да се провали като предишните за да не бъдат изхарчени парите ни нахалост. С това въпросите се изчерпват, чакаме да видим кой ще подаде оферти.
Що не вземеш да се поспреш? Отдавна излезе от границите на цивилизованото общуване, забиваш все повече в обидна наглост. Получи достатъчно отговори (които и без това знаеш), но дебилно продължаваш да се опитваш да манипулираш фактите, все едно ще получиш специална награда за това.
А може пък и да получиш, не знам...

20
Спаси София, ако бяха толкова загрижени, можеха да предложат Х9 да минава по Симеоновско и Филип Кутев, МС Витоша, а след това да си продължи по маршрута до Лозенец, създавайки връзки, които към момента липсват.
Ще трябва да го прекръстят на S9 или 809. Замисълът му изобщо не е такъв.

Pages: [1] 2 3 ... 57