Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Petko21

Pages: [1] 2 3 ... 325
1
Прав си, за това не се бях замислил. Хотел Хемус е строен през 1976 година. Интересно тогава какви са загражденията в дясно, ремонт на училището не е правен в тези години, нито на алейната част.

2
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« on: 06.09.2024, 14:12:59 »
Поради технически проблем ли са сменени, или поради някаква друга причина? Каква е разликата между старите и новите, като дизайн?

3
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 06.09.2024, 14:11:50 »
За последно виждах, че се ползваха когато трамваите бяха до ул. Кораб планина и задния пулт се ползваше активно на всеки курс. Дори тогава оборудваха мотрисите на които бяха свалени перата, с нови такива.

4
А в дясно се виждат май, оградите за строежа на 122 ОУ - "Стъкленото". Като строителството на същото е от 1959 до 1963 година. Което пък ни дава по правилна датировка, за самата снимка.

5
Определено тази карта има много неточности и грешки.

6
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 17.08.2024, 17:35:33 »
А на всички ли климатиците работят?

7
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 19.07.2024, 08:55:02 »
90 % от всички мотриси на Искър, карат със смесени табели, особено тези които нямат електронни табла. Обикновено първия вагон е с актуални табла, втория е с табла на някоя друга линия. Не знам какво правят в Искър, но от 1 месец не могат да се оправят с табелките, а нищо сложно няма в изработката и поставянето им...

8
А те реално побираха абсолютно всички станции каквито имаме по маршрутите до сега, просто поддръжката им я спряха и решиха, че е по-лесно да сложат парче пластмаса и да ги налепят със схеми...

9
Няма основателна причина, предполагам след онези смешни надписи, които излизаха на страничните табла, не е имало кой да ги редактира и просто са ги изключили.

10
В крайна сметка, каквото и ново да дойде, ще е добре. Първо това ще е първия чисто нов подвижен състав от 1435 мм от повече от 20 години пауза, второто ще е климатизиран и трето ще е достъпен за хора в неравностойно положение.

11
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 05.07.2024, 21:30:48 »
От около две години не се обслужват пощенските кутии. А в някои от тях има писма... :rolleyes:
До този момент някаква неправителствена организация финансираше пощальоните, които да обслужват кутиите. Финансирането спря. Обслужването също.
Подкрепям казаното, имаше пак по това време дори съобщение на ЦГМ, в което се казваше, че спират тази услуга.

12
Електробуси / Re: Електроавтобуси
« on: 30.06.2024, 23:39:26 »
През април месец в София е идвал за кратко електробус Iveco E-Way 12m, като е бил в Земляне за няколко дни. Излизал ли е по някои от линиите в града,
и правени ли са тестове с пътници? А може би е бил за кратко тук, преди представянето и обиколките му в Пловдив?
Така е изглеждал електробуса:

Източник: https://transphoto.org/photo/1826792/

13
Електробуси / Re: Електроавтобуси
« on: 30.06.2024, 10:32:08 »
За Враца е угодно, защото там целия транспорт в града и селата е електрически вече. Включително селските линии, дори в момента до колкото знам са в процедура по закупуване на още електробуси. За София нещата са други и не са сравними с малкото на брой курсове и възможността за зареждане, която имат електробусите във Враца.

14
Автобуси / Re: Училищни автобуси
« on: 27.06.2024, 17:05:19 »
Quote
МОН обяви обществена поръчка, която предвижда поетапно да бъдат закупени електрически автобуси през следващите четири години, в зависимост от необходимостта на отделните общини. Очакваната им обща стойност е 23 млн. лева.

Обществената поръчка е разделена на 10 обособени позиции в зависимост от вида и размера на превозните средства. Най-големите електробуси ще са с до 50 места. Най-малките са електрически автомобили с 4+1 места и за микробуси до 9 места. При избор на доставчик на електрическите превозни средства водещ критерий ще бъде оптималното съотношение между цена и качество, както и консумацията на ток, гаранцията и срокът на доставка.

Заедно с това МОН продължава и обновяването на автобусния парк с моторни превозни средства с дизелово гориво, тъй като електрическите не могат да бъдат ползвани във всички части на страната, като например отдалечени и планински райони.

С включването на електрически автобуси при обновяването на автобусния парк, МОН изпълнява и изискванията на европейската директива за насърчаване на чисти и енергийноефективни пътни превозни средства.
https://chariot-electricbus.com/bg/мон-превижда-закупуване-на-електробу/

15
След Стара Загора къде отива това превозно средство?  И някакви впечатления и снимки от медиите в града ?

16
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« on: 26.06.2024, 10:08:18 »
Явно за това го карат в Трамкар - не само за оборудване, но и за съживяване. Поне части за тези мотриси дано са останали, след бракуването на повечето от тях.

17
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« on: 25.06.2024, 13:53:52 »
Интересно с каква цел се кара тази мотриса там?

18
Други градове / Re: Карнобат
« on: 03.06.2024, 14:18:03 »
Интересно какво става с развитието и на тази поръчка за нови електробуси.

19
Други градове / Re: Пазарджик
« on: 03.06.2024, 13:19:31 »
Е нали я бяха уж спечелили обществената поръчка СОР? Новата пак ли е за Пазарджик и Пещера?

20
Договорът за доставката на 6 електробуса и 3 зарядни станции е подписан. Абсолютно никъде в документацията не пише кой модел електробуси ще доставят на града.

Възможно ли е доставените електробуси да бъдат Белкоммунмаш E490 или E390 (те са 9.5 метра). Понеже Golden Dragon нямат нищо което да влиза в исканите 9-10 метра, а фирмата спечелила обществената поръчка все пак е доставила тролейбусите Белкоммунмаш на Враца?
Някакво развитие по този подписан договор за тези 6 електробуса и 3 зарядни станции?

Pages: [1] 2 3 ... 325