21
Железопътен транспорт / Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« on: 08.02.2022, 18:31:11 »
А коя се блъсна в горящ камион, паднал на линията и изгоря?
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Кое е ако не е тайна?Най-вероятно е 10 041-042. Тази мотриса беше в търга за бракуван ТПС през месец Юли 2021. Някакъв инцидент май имаше с нея.
Много невярно твърдение.От таблицата се вижда ,че специфичния разход на електро буса е 1,30 kWh/km умножено по 0,30 лв./kWh получава се 0,39 лв./km умножено по100 км получаваме 39 лв. за 100 км.. Ако дизеловия автобус 12м има разход 19,5 литра на 100 км. ще е съизмерим с електро буса. Цената на тока през нощта е около 0,30 лв./kWh. Бургасбус определят цената на ел. енергията от борсата ден напред.Добре, убеди ме. Според данните които показваш е така.
ЧовекЪТ каза, че ще режат 4 електрички, не знам кои са останалите 3.Нарязаните в Добрич са 32 077-078; 32 103-104; 32 107-108 и 32 153-154.
Простотията вече е пълна.Може би и съставът на влак 80132 е от 30150 и само с локомотив няма как да стане работата.
https://www.bdz.bg/bg/live-updates/11-01-2022/80132.
От ранна сутрин се знае, че влакът 30150 от Варна няма да успее да пристигне в Бургас по разсписание. А в депо Бургас има поне една свободна Крайова на товарни превози, готова да обслужи 80132 до Нова Загора и обратно. По този начин Шкодата от 30150 ще е на линия за ПВ 80124 за Ямбол, заминаващ от Бургас в 19:50.
Hello,A 6499 KT - Mercedes 609D WDB6680022N026186 1994
I visited Bulgaria in March 2019 and am interested in finding information on a number of buses I saw in the Burgas area. Does anyone have any information about their history, or the VIN? Any help that can be given is really appreciated!
I also took a picture of a Setra S215HD that didn't have a number plate, maybe someone recognises it?A 8717 BH - Setra S215H 101798353 1981
1. Снимка с камион с платформа за обслужване на контактна мрежа на фона на злополучните български трамваи за 1435 мм в депо Искър в София. Дали има обяснение защо снимка от София се появява в историята на транспорта в Бургас. Единственото, което ми идва на ум е вероятността, когато са изграждали контактната мрежа в Бургас, да са наели софийска техника.1. Най-вероятно не са намерили снимка от Бургас и са взели тази от София. В Бургас в началото имаше ГАЗ 53 за обслужване и ремонт на мрежата който в средата на 90-те изчезна и остана само един Камаз подобен на този от снимката.
2. Редица от ЗиУ 9, като първото е изцяло жълто, наподобяващо атинската ливрея. Това оригиналният цвят ли е бил на част от тролеите?
Локомотивът се облива обилно с вода и се гледа дали вътре тече.И аз нещо такова си помислих. Значи ли това че 46 026 тече от някъде и ще търсят от къде или пък са ремонтирали някакъв теч и проверяват добре ли е свършена работата?
Чудех се в коя тема да публикувам тази снимка, но понеже автобусът е със старозагорска регистрация реших да го направя тук. Не знам дали се касае за катастрофа или просто разпарчетосване за скрап, но регистрационния № е от 90-те години : СТ 3529 ТА. Дали тази купчина ламарини не е ПАЗ? Имало ли е някога такива автобуси в градският транспорт на Стара Загора?Според мен това не е автобус а камион. Шкода или от старите Мадари
И на други места в България има зарязани ремаркета, веднага се сещам например в Поморие има ремарке със стандартно оцветяване.А спомняш ли си къде се намира това ремарке в Поморие? Искам да го видя дали още е там и ако може да го снимам.
Един засилил се Икарус 280.10 може би край Поморие или Черноморец, тъй като това пише, че е била дестинацията на словаците през 1979 г. Сигурно е бил по линия от Бургас към Созопол или към Поморие?Това е БГ1468, по късно в началото на 80-те получава инв. номер 1865. Били са шест такива, единият изкара чак до 1993 година. Мислехме че са доставени втора употреба от Чехословакия в началото на 80-те, но явно това не е така.
При тролеите в София също има два шрифта. Тези от 1985 са с шрифт като на автобусите, които си показал, 1988 са с нов, който е удебелен, а 1987 са смесени. Разлика има и във всички други фабрични табели. До към 1987 са черни и буквите са небоядисани, а после става обратното, черни са само буквите. (това с боядисването се отнася за другите табели, тези с номера на шасито са всичките черни)Не, аз не говоря за шрифта, а за номера на шаси и самата последователност от цифри и букви с която е изписан.