Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - wiNt

Pages: 1 ... 78 79 [80]
1581
Казвам го, защото в едно 70% от съставите, на които съм се качвал тия дни, поне в 1 от секциите, климатикът не работи. В този ред на мисли исках и да попитам дали има запознати защо спряха да заключват прозорците, често климатика си бичи и някой Ганьо е отворил, е така да му вее.

1582
Като цяло, поне по мои наблюдения, на Русичите климатиците много често дефектират, освен ако не е някаква друга причината в някои вагони да има климатик, в други да няма (от един и същи влак). И понеже преди мен го изтъкнаха - защо по дяволите се "слушат" тези, които се оплакват от нещо толкова крайно належащо за нашият климат? Трябва ли всички останали да оглушават от и без това много тихото ни метро и в същото време да се потят като свине, защото на някой му е студено например?  :blink:

1583
Първо "евалата" на Карат, че явно са се решили най-накрая да няма подвижни сауни. От както е по-топло почти не съм се возил на автобус с непуснат климатик (от тези дето имат де..). :fan: Тук говорим за 204, по селските не знам какво е положението.
Въпросът ми е защо на някои климатиците са толкова слаби, в сравнение с други? Днес например, вентилаторите се чуваше че работят на макс, а реално духаше не много студен въздух (със сигурност не беше само вентилация). Имат ли някакво намаляване, защото назад бях чел, че само вентилаторите се намаляват, или просто са си слаби климатиците?

1584
Аз забелязвам друго все по-често. На една спирка показва коректно маршрутите, а на друга ги показва във вид "Ж.К. Друж1:31:57а:914" например. За съобщенията тия дни за картите важи същото.

1585
Малко тъп въпрос, пък може и да не е коректно зададен, ама - всички ли дълги на Карат са с оригиналните си двигатели? Онзи ден се возих на един (мисля 9075, ама забравих вече), на който двигателят му звучеше по много странен начин и когато слязох след него солидно миришеше на нафта. :neznam:

1586
То това не е проблем само на тези двата. Тролеи 11 и 4 почти винаги се движат с около 1-2 минути разлика, въпреки че се препокриват почти напълно. С автобуси 384 и 204 е същото, където се засичат.

1587
На 2 пъти вече се возя на номерен, на който вратите му се затварят доста по-бавно и без да се блъскат. Да се надяваме, че и другите ги очаква това.  :fan:

1588
http://sofia.dir.bg/news.php?id=22756957
Явно е излязла информация вече. Непълните комплекти талони се сменят с пълни, с доплащане.
"Интересно" как за годишната карта за 365 лв. нищо не се споменава. ;)

1589
На Орлов мост посока НДК са сменили неработещото табло от стария тип (линия - мин), с такова от новите - поне за сега не работи, сякаш го подготвят за соларен панел. :neznam:
Да, соларно ще е. Днес още нямаше соларен панел. Проблемът обаче е че е едноредно и въобще защо са го правили не знам. С дежурните забивания на таблата и на системите на ЦГМ и с бавната смяна на маршрутите ефектът няма да е особено добър.
Мен ми направи впечатление, че стойката е вече ръждясала. Явно са го измъкнали от някъде другаде и не е правено за въпросната спирка.

1590
На Орлов мост посока НДК са сменили неработещото табло от стария тип (линия - мин), с такова от новите - поне за сега не работи, сякаш го подготвят за соларен панел. :neznam:

1591
На 9044 му липсват и двете седалки от към шофьора след 1ва гума (две, защото и баш зад шофьора са две). Каква по дяволите може да е причината за премахването им?

1592
Мен ми е чудно как си представят, че някой от Дружба може адекватно да се прибере с трамвай 20, дето се забива на гара Искър и ще е на 50 минути. Нито веднъж по такива празници не съм видял ТБ 4  или някой от автобусите да работят нощно. Не че някой реално разчита на градски по това време, но все пак като ще е прах в очите да е докрай измислено. Предполагам и по другите крайни квартали е същата глупост.

1593
Като сме на вълна табла - прослувотото табло на сп. "Държавна печатница" в посока околовръстното, което даваше всевъзможни дефекти още от както е сложено; лично видях как го сменят някога есента/зимата, от 2 седмици ОТНОВО е в интересно състояние. До петък, вторият ред (триредово е) не изписваше номера на линията, а вместо това "приближаваше" маршрута на линията, докато преминава през левия ъгъл на таблото. Днес вечерта, втория ред вече беше окончателно забил и избирателно работеше около 1/6 от реда, а останалото беше в случайни точки. Аз на това му казвам добре вложени пари.

1594
3112 на 88.

И 3102 срещнах (по 88), пътувайки с 3112. По какъв повод е тази щедрост към дружбенци?  :D

1595
На мен лично ми е направило впечатление, че часовниците в метровлаковете са с 2-3 минути напред от този на телефони, часовниците на пероните и общо взето където и да е другаде. Това може ли да обясни защо минават с 2-3 минути преди разписанието, качено в ЦГМ?

1596
Аз като доста невеж в тази сфера, чисто от любителски наблюдения имам въпрос - как точно ще се сложат перонни врати на МД1 и 2, след като различните влакове имат различно разстояние между вратите си? Русичите без климатик (по-старият модел) имат 3х3 седалки между вратите си, а тези от новия модел имат 3+2. За номерните пък май са 2х3?

1597
Отдавна следя форума, но това си заслужава регистрацията.

Водачът на 9053 по 204 днес вечерта пожелаваше лека вечер и лека нощ на всички, които слизаха от първа врата. На една от спирките не му се отвори втора врата, хората подвикнаха и той се извини няколко пъти докато слизаха. Голямо браво!  :fan:

Pages: 1 ... 78 79 [80]