61
Изтрити теми / Re: Бусленти
« on: 24.02.2024, 01:45:21 »
<trash>
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Големите камиони и рейсове, а съчленините да не говорим, просто физически не могат да спазват лентите за завиване, определени за отделните посоки. Или, за да завие надясно рейс, той следва да се изнесе в ляво, и обратно - за ляв завой - вдясно.Случаят там е доста различен от това. На снимката се вижда. Не съм видял въпросната промяна на живо, но според мен там правилното би било да се преправи леко кръстовището, така че да останат 2 ленти за направо и 2 за наляво, но с нормален радиус. Казуса в точно този случай не е за бус лента, но пак е нещо. Светофарът е идиотски там и наистина пуска 6-7 коли.
Като стана въпрос някой може ли да ми припомни как бяха, защото леко съм позабравил:Колкото до спомените...
Камерите в превозните средства от МГТ в София генерират милион и нещо снимки на ден и се обработват със софтуер. Работят с отклонение и има още какво да им се подобрява в методиката и алгоритмите. Там е още по-сложно за установяване на двойно броене на различни хора, но не е невъзможна задача... Никой не стои и не брои ръчно и не дебне ръчно за престъпления...В автобусите да, такава беше и поръчката. Обаче система за нарушения по светофарите явно няма, след като лятото се хвалиха с топ иновацията, че вече светва на "операторите" (демек тези, дето следят за нарушение) кръстовището в жълто или червено, при съответния сигнал. При това положение за никаква автоматизация не можем да говорим. Доколкото ми е известно има и законови спънки там и т.н., и т.н., но бягаме сериозно от заглавието на темата.