Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - klutsohor

Pages: [1] 2 3 ... 27
1
Сегашната тролейбусна линия №1 може да съществува успешно стига да се освободи трасето от междуселищните линии, които я дублират. При управлението на инж. Авджиев дори беше станала на 15 мин. от 16.30 до 18.30 часа и за кв. Железник имаше тролеи 1,26,36 на 5 мин. и пак имаше пътници въпреки дублажа със селските линии.

В допълнение: Яд ме е за това, че изтъкваха като причина пандемията за спирането й...

2
Да прав си и това е така, защото не развиха тролейбусния транспорт с евросредства.

3
Нещата се повтарят от 1995 г. ...

4
"С оглед подобряване на транспортното обслужване, Община Стара Загора уведомява жителите и гостите на града, че от 13.11.2023 г. (понеделник) автобусна линия № 13 в посока кв. „Железник“ – кв. „Зора“ ще обслужва и спирка „Парк МОЛ“."
https://stzagora.net/2023/11/10/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D1%8F-%D1%81%D0%B5-%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%BA%D0%B0-%D0%BF%D0%BE-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%88%D1%80%D1%83%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%B1%D1%83/

С това се предполага, че тролейбусна линия №1 повече няма да тръгне. Парк Мол вече няма, има Холидей Парк.

5
Оффф, има много неточности в коментара. ДАК-овете са 1031-1034 и се движат повече от 2 години. Мисля, че изгорелия е 1032, защото само него не съм виждал. Посочените липси от 1011 до 1030 са ЗиУ-та. Линия 25 от Стадиона до Гарата не е експлоатирана никога, а само Загорка- ЖП гара в началото, след изграждането на мрежата до там, а до депото беше линия 28... Неща коментирани многократно тук.

6
Може би е имал предвид FBW, поне аз така го разбрах.

7
Стара Загора / Re: Irizar ie Bus
« on: 22.08.2023, 10:29:35 »
А тролеи видя ли по линиите, 1-ца има ли?

8
Други градове / Re: Враца
« on: 08.08.2023, 10:14:09 »
Точно по Крайречен булевард от снимката с електробуса трябваше да има нова контактна мрежа, както и на други места.

9
Днес четох, че "новата" транспортна схема ще влезне в сила от август догодина. Нямало да се удължава тролейбусната линия до кв. Зора, но тролеите остават.

10
Когато се купуваха Евро 6-ците и бяха гордост, кмета коментираше колко много са екологични, а сега твърди, че замърсяват... Колко си противоречи. Утре ще измислят и нова и нова технология, докато не изместят напълно тролейбусите.

11
Имаше обръщало пред депото, където обръщаше 28 и след рехабилитацията на мрежата го съхраниха, освен ако не са го махнали вече.
Иначе да със слизане до ЖП гарата и връщане имах предвид.

12
Възможно ли е в определени курсове 1 и 36 да минават през ЖП гарата, а 2 през Депото или много ще обикалят така..., но поне ще се използва мрежата.

13
Защо ги купиха толкова много и сега да се чудят какво да ги правят, а в същото време тролеите да страдат от неразвита мрежа?

14
Тролейбусното депо е проектирано само за тролейбуси! И изпълняваше функцията на такова преди. От няколко години то постепенно се превръща във всичко друго, но не и в депо за тролейбуси.

15
Личи си колко са загрижени... :(

16
Нещата май вървят на закриване на тролейбусния транспорт в града в близко бъдеще...

17
Дублирането винаги е бил проблем за линия №1, защото още през 90-те не вървеше изобщо. Също и тролейбус №3.

18
Селските линии е най-добре да тръгват от Автогарата в посока съответните села (пак е от центъра), а не да минават през целият град. Така ще дублират по-малко градските. Може да минават по бул. Христо Ботев, а не по Гурко.

19
Това, че се налага дублиране по едно и също направление. Ако мрежата влизаше в кв. Железник и достигаше до кв. Зора, нямаше да има сегашната 1-ца тролей и 13 автобус, а щеше да има само тролей. И т.н. с другите направления.

20
Целият проблем в транспортната схема на града идва от неразвитата през годините тролейбусна мрежа и тролейбуси не влизат в и не достигат до някои важни квартали, което налага дублиране на същите с автобуси на голям интервал. Ако това беше постигнато, интервалите на тролеите щяха да са на 10-15 минути, а и самите тролейбуси по-малко щяха да се дублират. Както в Плевен.

Pages: [1] 2 3 ... 27